De er helt væk i den klub, deres fans savner Abramovic kan jeg forstå.
Dagens Kampe
- Redtothebone
Re: Dagens Kampe
Jeg ved ikke om niveauet er blevet dårligere, eller jo det er det nok lidt.
Men synes utroligt mange hold har skiftet fokus til "undgå at tabe" og primitiv/fysisk fodbold, nogen vil måske kalde det anti fodbold, det minder sgu meget om Atletico Madrid.
- Forsvar med alle mand
- Træk tiden
- Satse på dødbolde
- Der bliver mindre og mindre plads til folk der kan drible, med mindre de har exceptionel fart som Rio, og når der så er sådan en spiller så går der 2 eller 3 mand på ham.
- Og så synes jeg det har taget voldsomt til med riv og træk i trøjen og frispark når en spiller lykkes med en dribling, og feltet ved hjørnespark er en ren brydekamp nu.
- Hvis en spiller bliver afdriblet midt på banen, så griber modstanderen bare fast i tøjet eller manden.
Måske man skulle overveje at et gul kort giver 10 minutter på sidelinien ?
Jeg ved der er mange der er efter dommerne og måske med rette, men træner og spillere er altså også i høj grad skyld i at kvaliteten falder.
YNWA
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Fedt at Villa straffes hårdt, for ikke at bruge Elliott. Så kan de lære det!
Efter kampen i går sidder man igen med den samme tanke: Hvorfor solgte vi Luis Diaz?
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Han kunne ikke blive enig med den sportslige ledelse om aflønningen. Han viser så i Bayern, at han ville have været hvert et Pund værd!! Den der nedtagning, og så flytter han lige PSG forsvareren ad 2 omgange og hamrer den i kassen.....
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg forstår heller ikke salget af Diaz.
Men tvivler på han ville have fået samme stats, hvis han stadig var i PL. Han ville helt sikkert være bedre end Gakpo, men Bundesliagen er bare "nemmere" at score i end PL. Dirty Harry har pt. flere mål end kampe og det ville han aldrig være i nærheden af i PL. Den eneste gang han var tæt på det var i 16/17 sæsonen.
I hvert fald kan man kælderkoldt konstatere, at vi er gået fra at have to wings fra øverste hylde i sidste sæson til ikke at have nogen i indeværende. Det er, uagtet Slot-debatten, også en del af forklaringen på nedturen.
Og ingen af topholdene i PL kan jo i øvrigt fremvise wings på det niveau, man så i går fra PSG og Bayern M.
Også City fans (bluemoon) var lidt i chok over niveauforskellen ift. deres wings - Doku, Semenyo, Savinho.
Og ingen af topholdene i PL kan jo i øvrigt fremvise wings på det niveau, man så i går fra PSG og Bayern M.
Også City fans (bluemoon) var lidt i chok over niveauforskellen ift. deres wings - Doku, Semenyo, Savinho.
Det er mig en gåde, hvorfor man ikke gik efter Kvaratskhelia i sin tid. Han ville være medicin på venstrefløjen pt. Jeg håber ikke vi ser Gakpo på den venstrekant næste år.AJJ skrev: ↑onsdag, 29. apr, 2026 10:21I hvert fald kan man kælderkoldt konstatere, at vi er gået fra at have to wings fra øverste hylde i sidste sæson til ikke at have nogen i indeværende. Det er, uagtet Slot-debatten, også en del af forklaringen på nedturen.