Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Så er det i aften at de herrer Laudrup & Faxe skal forsøge at komme videre i uefa-cuppen.
Efter 1-1 på udebane i den første kamp, ser det jo ikke helt så skidt ud for Getafe og de 2 danske trænere.
kender godt nok ikke meget til græsk fodbold, men aek Athen burde være em overkommelige opgave på hjemmebane.
Herfra skal lyde et held og lykke til de herrer Laudrup & Faxe
Efter 1-1 på udebane i den første kamp, ser det jo ikke helt så skidt ud for Getafe og de 2 danske trænere.
kender godt nok ikke meget til græsk fodbold, men aek Athen burde være em overkommelige opgave på hjemmebane.
Herfra skal lyde et held og lykke til de herrer Laudrup & Faxe
Og de vandt så 3-0
de udspillede totalt Athen... kæmpe klasseforskel
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Ja, Getafe var ganske gode.93'Kofoed skrev:Og de vandt så 3-0
Specielt synes jeg De La Red som spilfordeleren og Pablo Hernandez som den udfordrende imponerer - og ikke kun med AEK.

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Birmingham-Arsenal
Eduardo har brækket benet efter en fuldstændig hovedløs takling af Martin Taylor. Han fik også rødt. Han bør have et års karantæne for den sviner!
Eduardo har brækket benet efter en fuldstændig hovedløs takling af Martin Taylor. Han fik også rødt. Han bør have et års karantæne for den sviner!
- martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
Jeg så kun lige den langsomme gengivelse med det ene øje. Selvfølgelig er det synd for Eduardo, men jeg synes ikke tacklingen så specielt voldsom ud, sammenlignet med hvad man ellers ser. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men... et års karantæne?Hr. Drejer skrev:Birmingham-Arsenal
Synes nu heller ikke det var en så vild takling ud fra det jeg så. Godt nok ser det ud til at han takler med knopperne. Men en svinsk takling. Der skal jeg nok se den et par gange før jeg synes det er så svinsk som du synes drejer. Men f... synd for Eduardo og ikke godt for arsenal resten af CL og PL.
Dog et fedt mål af McFadden - godt sparket ind på frispark der
Men derudover så er det sjovt at kommetatorerne siger at Arsenal skal være tålmodige og det er svært at spille mod defesivt pakkede hold, når man er 11 mod 10...Hmm hva var det nu teletubbierne sagde på TV3.....
Dog et fedt mål af McFadden - godt sparket ind på frispark der
Men derudover så er det sjovt at kommetatorerne siger at Arsenal skal være tålmodige og det er svært at spille mod defesivt pakkede hold, når man er 11 mod 10...Hmm hva var det nu teletubbierne sagde på TV3.....

Jeg har også kun set episoden gengivet en gang, og det gjorde mig ikke specielt klogere. Der er dog ikke nogen tvivl om, hvis man kigger på spillernes reaktioner, og Eduardos lange behandlingstid, at resultatet af taklingen er frygtelig.martinsommer skrev:Jeg så kun lige den langsomme gengivelse med det ene øje. Selvfølgelig er det synd for Eduardo, men jeg synes ikke tacklingen så specielt voldsom ud, sammenlignet med hvad man ellers ser. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men... et års karantæne?Hr. Drejer skrev:Birmingham-Arsenal
The *** is not yellow, it's chicken
Kom nu Arsenal. Vind, vind. Jeg vil virkelig ikke se scum få mesterskabet. Der er intet værre end at se scum spillere juble.
2-1 Arsenal
der er nærbilleder af tacklingen flere steder - bla. på vg.no, og det er ikke et kønt syn.
Fornuftigt valg ikke at vise de billeder på tv. Det er lige voldsomt nok. Synd for Eduardo - det var vist EM der røg der.
Fornuftigt valg ikke at vise de billeder på tv. Det er lige voldsomt nok. Synd for Eduardo - det var vist EM der røg der.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Det ser stygt ud. Meget ærgeligt for både Arsenal og Eduardo. Så må Bendtner træde i karakter, så Arsenal kan få det mesterskab.
I like my sugar sweet
Meget synd for Eduardo for han har virkelig spillet godt i de sidste par måneder for Arsenal. Nu røg resten af hans sæson samt EM slutrunden nok desværre for hans vedkommende. Tacklingen var helt hovedløs gav fortjent nok rødt kort men den var dog ikke ondsindet tror jeg mere klodset. Birmingham kom jo alligevel overraskende foran men Arsenal har fået det flot med Walcotts to første Premier League mål for Arsenal. Vi er nødt til at holde med Arsenal så Scum ikke kan få mesterskabet og Arsenal har jeg som sådan heller ikke noget imod ligesom jeg eksempelvis har med Chelsea. Arsenal er bare rivaler.
Forhåbentlig kører de denne kamp hjem og så må vi håbe for Arsenal og Eduardo at det ikke er så slemt med hans skade men det er svært at være optimistisk. Forhåbentlig kan de spille godt her i foråret og også kører mesterskabet hjem uden hans hjælp.
Forhåbentlig kører de denne kamp hjem og så må vi håbe for Arsenal og Eduardo at det ikke er så slemt med hans skade men det er svært at være optimistisk. Forhåbentlig kan de spille godt her i foråret og også kører mesterskabet hjem uden hans hjælp.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Det er simpelthen utilgiveligt det Clichy laver. Fortstår slet ikke hvad han har gang i og nu koster han så Arsenal to point. Scum sidder sikkert og gnider sig i hænderne nu. Det var lige sådan noget som jeg frygtede og selvom jeg da godt kunen unde Birmingham et point efter sådan en flot kamp som de spiller i dag for Arsenal var egentlig ikke særligt gode irriterer det mig virkelig at Scum nu kan æde lidt af Arsenals forspring og det der sker i dag er lige det jeg frygter som kan ske et par gange her i foråret. Arsenals unge hold har ikke så meget erfaring og vil nok desværre få lidt gummiben i løbet af foråret imens det er lige omvendt for Scum for i denne periode af sæsonen plejer de altid at være meget skræmmende. Jeg håber på Arsenal men jeg tror desværre at Scum når at overhale dem inden sæsonen slutter. 

BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
2-2 fuldt fortjent point til Birmingham. Arsenal kunne lære noget af os med hensyn til at spille en mand i overtal..