Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ked af at sige det, men for 15 år siden stod det 18-7. Nu står det 18-17.....om et par år har vi overhalet jer 

Det har du måske ret i, men næste sæson skal i nok få kamp til stregen, hvis vi altså bare spiller som vi har spillet efter vinter pausen (4-3-2-1 opstilling) Og når vi så forhåbentlig får et par klasse spiller(e) så gør det dét bare bedre.Petersen skrev:Ked af at sige det, men for 15 år siden stod det 18-7. Nu står det 18-17.....om et par år har vi overhalet jer
Watch your back
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Uanset hvad vil Scum altid være en mindre klub i mine øjne. I har bare ikke vores format uanset hvor mange titler i vinder - ked af at sige det...Petersen skrev:Ked af at sige det, men for 15 år siden stod det 18-7. Nu står det 18-17.....om et par år har vi overhalet jer
http://www.avfcblog.com/content/view/2344/70/
Det er simpelthen een af de pæneste gestusser, jeg længe har hørt om. Godt gået Oluf M.!
Det er simpelthen een af de pæneste gestusser, jeg længe har hørt om. Godt gået Oluf M.!
Altid noget man ikke bliver skuffet over scum fans. Han lever godt op til gennemsnittet, istedet for at glæde sig sammen med sine ligesindet og hylde sit hold, så vil han heller bruge sin tid på et Liverpool forum.Petersen skrev:Ked af at sige det, men for 15 år siden stod det 18-7. Nu står det 18-17.....om et par år har vi overhalet jer
Sølle ja, men hvad kunne man ha forventet, han er vel kun 14 år men har i alle de 4 år han har fulgt scum, set sine 20-årige medløber fans bruge halvdelen af tiden på, at synge og svine os til, istedet for at støtte sine egen.

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Og hver gang Petersen skriver herinde, beviser han din påstand.YNWA skrev:Uanset hvad vil Scum altid være en mindre klub i mine øjne. I har bare ikke vores format uanset hvor mange titler i vinder - ked af at sige det...Petersen skrev:Ked af at sige det, men for 15 år siden stod det 18-7. Nu står det 18-17.....om et par år har vi overhalet jer
Ja, det er da flot, men har ikke helt fået fat i pointen omkring hvorfor han har gjort dette?The Real Kramer skrev:http://www.avfcblog.com/content/view/2344/70/
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hvorfor er du her stadig?Petersen skrev:Man skal jo være optimist. Men helt ærligt: Tror du selv på den?Guffi182 skrev:Så må vi hellere få den nummer 19 sæsten år

Han starter i Juventus efter sommerferien. Flot gestus.Heksem skrev:Ja, det er da flot, men har ikke helt fået fat i pointen omkring hvorfor han har gjort dette?The Real Kramer skrev:http://www.avfcblog.com/content/view/2344/70/
The *** is not yellow, it's chicken
VB ARE BACK...
Usandsynligt lækkert med en ordentlig øretæve til de striwerde hooligans oppe nordfra.
Det er desværre nok for sent at de får gummiben. Mon ikke at de får guldmedaljerne senest i udekampen mod Lyngby?
Det er desværre nok for sent at de får gummiben. Mon ikke at de får guldmedaljerne senest i udekampen mod Lyngby?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det tror jeg ikke, Stadio communale i Lyngby er et fort.Emmy skrev:Usandsynligt lækkert med en ordentlig øretæve til de striwerde hooligans oppe nordfra.
We need a new Fowler...
haha jamen dog.Sølle ja, men hvad kunne man ha forventet, han er vel kun 14 år men har i alle de 4 år han har fulgt scum, set sine 20-årige medløber fans bruge halvdelen af tiden på, at synge og svine os til, istedet for at støtte sine egen.
Man kan godt mærke det svier at i ikke vinder det mesterskab.....
Men ja alle man utd fans er medløbere. Hvis man ikke støttede united før deres storhedstid, så er det forbudt at støtte dem, før de igen er i et sort hul. Altså unge mennesker skal jo lige fødes først inden de vælger sig et fodboldhold at støtte ikke. Og man vælger sig da det hold man bedst kan lide og sgu da ikke om holdets tilskuere kan sidde og synge en sang før kampstart. Det er jo ikke melodi grand prix, men fodbold.
robinho skrev:haha jamen dog.Sølle ja, men hvad kunne man ha forventet, han er vel kun 14 år men har i alle de 4 år han har fulgt scum, set sine 20-årige medløber fans bruge halvdelen af tiden på, at synge og svine os til, istedet for at støtte sine egen.
Men ja alle man utd fans er medløbere. Hvis man ikke støttede united før deres storhedstid, så er det forbudt at støtte dem, før de igen er i et sort hul. Altså unge mennesker skal jo lige fødes først inden de vælger sig et fodboldhold at støtte ikke. Og man vælger sig da det hold man bedst kan lide og sgu da ikke om holdets tilskuere kan sidde og synge en sang før kampstart. Det er jo ikke melodi grand prix, men fodbold.
I er stadig scum og vil altid være det.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Selvfølgelig gør det ondt langt inde i sjælen hvergang scum vinder et mesterskab, og vi kan yderlig tæller et år mere, hvor mesterskabet ikke kommer hen hvor det hører hjemmerobinho skrev:haha jamen dog.Sølle ja, men hvad kunne man ha forventet, han er vel kun 14 år men har i alle de 4 år han har fulgt scum, set sine 20-årige medløber fans bruge halvdelen af tiden på, at synge og svine os til, istedet for at støtte sine egen.

Jeg kan godt forstå mange helt unge mennesker vælger klubber som manc, chelsea etc. fordi det er sgu altid lettere at følge flokken, og det er altid også sjovere at vinde. Men der hvor kæden sgu hopper af, det er når man ikke kan dy sig for at oprette en profil hos "fjenden" også hovere i stor stil.
Det er helt i orden i sviner os til og nedgøre LFC på jeres eget forum, men hold det der. Jeg har flere venner som er manc fans, men de har også oplevet knap så gode tider, og derfor opfører de sig ikke som om fodbolden blev opfundet i 90-erne, men din sidste bemærkning viser vel bare du ikke har fattet så meget af det hele.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"