Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Petersen

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Petersen » søndag, 11. maj, 2008 22:40

Ked af at sige det, men for 15 år siden stod det 18-7. Nu står det 18-17.....om et par år har vi overhalet jer :mrgreen:

Brugeravatar
Kofoed
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Kofoed » søndag, 11. maj, 2008 23:41

Petersen skrev:Ked af at sige det, men for 15 år siden stod det 18-7. Nu står det 18-17.....om et par år har vi overhalet jer :mrgreen:
Det har du måske ret i, men næste sæson skal i nok få kamp til stregen, hvis vi altså bare spiller som vi har spillet efter vinter pausen (4-3-2-1 opstilling) Og når vi så forhåbentlig får et par klasse spiller(e) så gør det dét bare bedre.

Watch your back
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

YNWA

Indlæg af YNWA » søndag, 11. maj, 2008 23:48

Petersen skrev:Ked af at sige det, men for 15 år siden stod det 18-7. Nu står det 18-17.....om et par år har vi overhalet jer :mrgreen:
Uanset hvad vil Scum altid være en mindre klub i mine øjne. I har bare ikke vores format uanset hvor mange titler i vinder - ked af at sige det...

The Real Kramer

Indlæg af The Real Kramer » mandag, 12. maj, 2008 00:28

http://www.avfcblog.com/content/view/2344/70/

Det er simpelthen een af de pæneste gestusser, jeg længe har hørt om. Godt gået Oluf M.!

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » mandag, 12. maj, 2008 08:20

Altid noget man ikke bliver skuffet over scum fans. Han lever godt op til gennemsnittet, istedet for at glæde sig sammen med sine ligesindet og hylde sit hold, så vil han heller bruge sin tid på et Liverpool forum.

Sølle ja, men hvad kunne man ha forventet, han er vel kun 14 år men har i alle de 4 år han har fulgt scum, set sine 20-årige medløber fans bruge halvdelen af tiden på, at synge og svine os til, istedet for at støtte sine egen. :roll:
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Fup

Indlæg af Fup » mandag, 12. maj, 2008 09:43

YNWA skrev:
Uanset hvad vil Scum altid være en mindre klub i mine øjne. I har bare ikke vores format uanset hvor mange titler i vinder - ked af at sige det...
Og hver gang Petersen skriver herinde, beviser han din påstand.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 12. maj, 2008 11:33

The Real Kramer skrev:http://www.avfcblog.com/content/view/2344/70/

Det er simpelthen een af de pæneste gestusser, jeg længe har hørt om. Godt gået Oluf M.!
Ja, det er da flot, men har ikke helt fået fat i pointen omkring hvorfor han har gjort dette?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C
Alder: 36

Indlæg af Mikkel K » mandag, 12. maj, 2008 11:57

Petersen skrev:
Guffi182 skrev:Så må vi hellere få den nummer 19 sæsten år
Man skal jo være optimist. Men helt ærligt: Tror du selv på den?
Hvorfor er du her stadig?
Billede

Brugeravatar
Pesen
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Indlæg af Pesen » mandag, 12. maj, 2008 14:23

Heksem skrev:
The Real Kramer skrev:http://www.avfcblog.com/content/view/2344/70/

Ja, det er da flot, men har ikke helt fået fat i pointen omkring hvorfor han har gjort dette?
Han starter i Juventus efter sommerferien. Flot gestus.
The *** is not yellow, it's chicken

Brugeravatar
Ultra
Alder: 53

Indlæg af Ultra » mandag, 12. maj, 2008 18:42

VB ARE BACK...

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 12. maj, 2008 19:45

Usandsynligt lækkert med en ordentlig øretæve til de striwerde hooligans oppe nordfra.
Det er desværre nok for sent at de får gummiben. Mon ikke at de får guldmedaljerne senest i udekampen mod Lyngby?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » mandag, 12. maj, 2008 20:32

Emmy skrev:Usandsynligt lækkert med en ordentlig øretæve til de striwerde hooligans oppe nordfra.
Det er desværre nok for sent at de får gummiben. Mon ikke at de får guldmedaljerne senest i udekampen mod Lyngby?
Det tror jeg ikke, Stadio communale i Lyngby er et fort.
We need a new Fowler...

robinho

Indlæg af robinho » tirsdag, 13. maj, 2008 12:52

Sølle ja, men hvad kunne man ha forventet, han er vel kun 14 år men har i alle de 4 år han har fulgt scum, set sine 20-årige medløber fans bruge halvdelen af tiden på, at synge og svine os til, istedet for at støtte sine egen.
haha jamen dog.

Man kan godt mærke det svier at i ikke vinder det mesterskab.....
Men ja alle man utd fans er medløbere. Hvis man ikke støttede united før deres storhedstid, så er det forbudt at støtte dem, før de igen er i et sort hul. Altså unge mennesker skal jo lige fødes først inden de vælger sig et fodboldhold at støtte ikke. Og man vælger sig da det hold man bedst kan lide og sgu da ikke om holdets tilskuere kan sidde og synge en sang før kampstart. Det er jo ikke melodi grand prix, men fodbold.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » tirsdag, 13. maj, 2008 12:57

robinho skrev:
Sølle ja, men hvad kunne man ha forventet, han er vel kun 14 år men har i alle de 4 år han har fulgt scum, set sine 20-årige medløber fans bruge halvdelen af tiden på, at synge og svine os til, istedet for at støtte sine egen.
haha jamen dog.

Men ja alle man utd fans er medløbere. Hvis man ikke støttede united før deres storhedstid, så er det forbudt at støtte dem, før de igen er i et sort hul. Altså unge mennesker skal jo lige fødes først inden de vælger sig et fodboldhold at støtte ikke. Og man vælger sig da det hold man bedst kan lide og sgu da ikke om holdets tilskuere kan sidde og synge en sang før kampstart. Det er jo ikke melodi grand prix, men fodbold.

I er stadig scum og vil altid være det.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » tirsdag, 13. maj, 2008 13:26

robinho skrev:
haha jamen dog.

Selvfølgelig gør det ondt langt inde i sjælen hvergang scum vinder et mesterskab, og vi kan yderlig tæller et år mere, hvor mesterskabet ikke kommer hen hvor det hører hjemme :D

Jeg kan godt forstå mange helt unge mennesker vælger klubber som manc, chelsea etc. fordi det er sgu altid lettere at følge flokken, og det er altid også sjovere at vinde. Men der hvor kæden sgu hopper af, det er når man ikke kan dy sig for at oprette en profil hos "fjenden" også hovere i stor stil.

Det er helt i orden i sviner os til og nedgøre LFC på jeres eget forum, men hold det der. Jeg har flere venner som er manc fans, men de har også oplevet knap så gode tider, og derfor opfører de sig ikke som om fodbolden blev opfundet i 90-erne, men din sidste bemærkning viser vel bare du ikke har fattet så meget af det hele.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Besvar