Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Mikkel K
Geografisk sted: Århus C
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel K » søndag, 15. jun, 2008 17:11

jens fup skrev:Faldt over den her på tipsbladet - typisk, tyv tror hver mand stjæler! Man "aftaler" da osse bare at score to mål hver...:

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=154993

Hvis nogen skulle være i tvivl, så lægger jeg al min sympati hos rumænerne i den sidste gruppekamp!
Hop i havnen!

Nu hader jeg lige pludselig Italien SÅ meget mere.
Billede

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » søndag, 15. jun, 2008 17:45

DD skrev:
Jensen_05 skrev:Dejligt med 2 kampe på en dag, hvor man slipper for at høre på Erik Rasmussen :D

Jeg håber at Rusland går videre sammen med Spanien!
Men ekstremt skidt at skulle høre på både Helveg og Strudahl ... på én dag!

Bortset fra det, en fornøjelse at russerne fører :)
Helveg - Ja han passer bare ikke ind som kommentator. Synes kun han fyrer vrøvl af, og hans stemme passer overhovedet ikke til tv.

Strudahl er da vildt fed som kommentator. Lang tid siden jeg har hørt en kommentator være så medlevende og engageret i kampene. Han ligger ikke fingre imellem og det var rart at høre, at han lød direkte rasende under Rumænien - Frankrig kampen, over det ekstremt lave niveau der blev lagt for dagen i den kamp.

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » søndag, 15. jun, 2008 18:51

Hvis det er Spanien-Sverige du mener Martin, så synes jeg nu nok snarere dommeren var meget pro-spanien. Han giver jo konstant spanierne frispark, mens Sverige ikke får en pind. Derimod spillede Spanien klart bedst. Hele Sverige står og falder med Zlatan Ibrahimovic. Uden ham klarer de ikke Rusland. Og så er det mig en gåde, at Kim Källström, fast mand hos Lyon, må vige for Anders Svensson, fast mand Elfsborg. Ikke så märkeligt at de svenske aviser kalder det svenske landsholds spillestil for "socialdemokratisk" fodbold - tryghed, sikkerhed, det er godt nok som det er og ingen må stikke for meget ud. Jeg håber Sverige går videre. Men Rusland har spillet flottere. Gräkenland skal ihvertfald ikke videre.

Brugeravatar
DD
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Indlæg af DD » søndag, 15. jun, 2008 19:40

Hmm, er det kun mig, der sidder med en halvlunken fornemmelse, hva' Villa angår? Og stolthed, hvad angår Torres?

Jeg mener, i går var der interview med både Villa og Torres efter Sveriges-kampen, og jeg må sige, jeg er glad for - de fodboldmæssige kvaliteter ufortalt - at vi har signet Torres frem for andre, herunder Villa, for hvor er det da en fornøjelseat høre på Torres, hans ydmyghed og hans respekt for modstanderen. Det hørte man ikke just hos Villa!

Og da de spanske spillere omringede dommeren, da 1. halvleg blev blæst af, oog Silva lige var blevet fældet, var det igen Torres, der sagde ro på, klappede dommeren på armen og gennede de andre spillere i omklædningsrummet.

Torres er utrolig sympatisk og er en stor spiller både på og udenfor banen. Villa, ja jeg ved sgu ikke rigtig ... ?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 15. jun, 2008 19:42

martinsommer skrev:
Masche20 skrev:
martinsommer skrev:Har han allerede glemt hvorfor han spillede i Serie B i 06-07 sæsonen? Jeg har normalt stor respekt for Buffon, men den udtalelse er jo helt hen i vejret. Sten. Glashus. :roll:
Jeg har absolut ingen respekt for Buffon. Han er en dårlig taber. Det er hans og resten af holdets skyld de ender i de situationer og så skal de skylde, skylden på andre. Han ligner også en bøv på en fodboldbane.
Håber Italien ryger hjem snarest!
Du virker lidt forudindtaget. Manden er og har været en verdensklassemålmand i mange sæsoner efterhånden. Derudover bør det være ligegyldigt om han ligner en "bøv" eller ej.
Det er sgu da kun en dårlig taber, der udtaler sig sådan. Hvorfor forsvare ham? Jeg har aldrig kunne lide ham. I det hele taget kan jeg ikke lide Italien.
At han har været en verdensklassemålmand gør ham ikke til en mindre dårlig taber. :roll:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » søndag, 15. jun, 2008 19:54

Masche20 skrev:
martinsommer skrev:Du virker lidt forudindtaget. Manden er og har været en verdensklassemålmand i mange sæsoner efterhånden. Derudover bør det være ligegyldigt om han ligner en "bøv" eller ej.
Det er sgu da kun en dårlig taber, der udtaler sig sådan. Hvorfor forsvare ham? Jeg har aldrig kunne lide ham. I det hele taget kan jeg ikke lide Italien.
At han har været en verdensklassemålmand gør ham ikke til en mindre dårlig taber. :roll:
Vi er helt enige i at det er en tåbelig udtalelse han er kommet med, og jeg synes ikke jeg forsvarede ham - tværtimod. Jeg synes bare dine kritikpunkter var lidt overfladiske. Udseende bør ikke afgøre hvad man synes om en person.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 15. jun, 2008 20:12

Italy goalkeeper Gianluigi Buffon talked about Tuesday's decisive match against France, which he thinks is a game open to any result.

"In the end it will be an in-or-out match, the history between these two teams won't count," he said. "There was already some improvement against Romania, this gives us optimism. France are coming off a heavy defeat against Holland, but the fact it's a crucial match means they will forget about this result."

The keeper then talked about the Holland-Romania match, which will be played simultaneously with the Italy-France game.

"We hope and feel sure this game will be fair. In any case, we have to concentrate exclusively on our match against France, without making too many calculations on other teams' performances.

"Certainly France are in our same situation, they're also surprised they've obtained just one point in two games. The other day they suffered a huge defeat to Holland, who were also a bit lucky. Now one of Italy and France will be eliminated, but our game will be important considering the history between these two sides. I hope we'll meet Spain because that means we've qualified to the quarter-finals."

The hero of the match against Romania, in which he saved a penalty kick by Adrian Mutu, also says he would like t meet Marco Van Basten's team again soon...

"I think Holland are less fearful of meeting Italy or France again than Romania, who already created problems for them in the qualifying rounds. I would also like to meet Holland again because, if we meet again, the first result is not the only one we take home against them..."

Italy and Holland would meet in the semifinals in case both teams win their quarter finals, although Holland can make sure Italy don't even make it there if they are beaten by Romania in the last group match.
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=737582

Hvor stammer det andet link fra? Kan se det er fra tipsbladet, men kunne godt tænke mig at vide hvor de har det fra.

Brugeravatar
Pongolle

Indlæg af Pongolle » søndag, 15. jun, 2008 20:46

Go Czech
Billede

Brugeravatar
zerlang7
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af zerlang7 » søndag, 15. jun, 2008 20:56

quresma er god i dag :o
Billede

Brugeravatar
sagoss

Indlæg af sagoss » søndag, 15. jun, 2008 21:14

Kom så tjekkiet, kunne være dejligt med en sejr over tyrkerne, så de er ude.

Er jeg den eneste der er r** træt af at høre på Mark Strudal kommentere?
Campioné

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » søndag, 15. jun, 2008 21:36

100 kr på Portugisisk sejr, 30 kr på 1 målssejr til Tjekkiet og 30 kr på rødt kort i Tyrkiet-Tjekkiet kampen.

Vi får se ;)

Indtil videre har Koller scoret for Tjekkiet og Tyrkiet har indkasseret 2 gule...
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Mikkel K

Indlæg af Mikkel K » søndag, 15. jun, 2008 21:46

sagoss skrev:Er jeg den eneste der er r** træt af at høre på Mark Strudal kommentere?
Ej, han er da ellers toppen!
stærk ironi kan være anvendt

Schweiz - Portugal er da simpelthen super kedelig! Og så med Erik Rasmussen som kommentator oven i hatten? Hvor har den mand dog meget lidt forstand på sådan en omgang international fodbold.
Så på trods af at jeg har et odds på kampen, er jeg sprunget over til Strudal og Tjekkiet - Tyrkiet.
Billede

Brugeravatar
zerlang7
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af zerlang7 » søndag, 15. jun, 2008 21:56

jeg var ude i odds på en portugal føring i første halveg (men det skulle åbenbart underkendes) også tjekkiet til at vinde med 1 til en samlet odds 10, havde satset 100kr.

Dommeren er altid efter mig :evil:
Billede

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » søndag, 15. jun, 2008 22:18

zerlang7 skrev:jeg var ude i odds på en portugal føring i første halveg (men det skulle åbenbart underkendes) også tjekkiet til at vinde med 1 til en samlet odds 10, havde satset 100kr.

Dommeren er altid efter mig :evil:
Ja jeg har også kun et heldigt Tyrkisk mål eller et rødt kort til at hive min investering hjem...
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Mikkel K

Indlæg af Mikkel K » søndag, 15. jun, 2008 22:18

Flot Portugal flot! :evil:
Billede

Besvar