Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
YNWA

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA » lørdag, 15. dec, 2007 17:55

Hold da kæft morfar, for en kamp mellem Citeh og Bolton.

Jeg havde penge på City men efter at Bolton nu 2 gange har smadret mine odds ved at vinde var jeg sgu bange for alle skrækkelige gange 3 men City var heldigvis mest skarpe og fik en fortjent 4-2 sejr i en medrivende kamp!

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 17. dec, 2007 08:04

Emmy skrev:Og mål af Didi til 2-2
Der desværre blev omstødt til et selvmål.

I Arsenal vs Chelsea kampen, burde der have været 2 gange rødt i slutminutterne. Cecs Fabregas saver Ashley Cole fuldstændig uhæmmet, hvorpå Cole slå Fabregas i ansigtet.

Iøvrigt en noget mere underholdene kamp end Liverpool vs Man Utd.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » mandag, 17. dec, 2007 12:38

Hekkem skrev:

I Arsenal vs Chelsea kampen, burde der have været 2 gange rødt i slutminutterne. Cecs Fabregas saver Ashley Cole fuldstændig uhæmmet, hvorpå Cole slå Fabregas i ansigtet.

Angående det slag, overdriver Fabregas ikke meget på det? altså ligger jo og roder rundt på jorden og har SÅ ondt, men to min efter der hopper og danser han rundt?

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 17. dec, 2007 13:18

Hæske skrev:
Hekkem skrev:

Angående det slag, overdriver Fabregas ikke meget på det? altså ligger jo og roder rundt på jorden og har SÅ ondt, men to min efter der hopper og danser han rundt?
Jo, Fabregas overdriver en stor del, men ikke destro mindre er der et slag i ansigtet.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » mandag, 17. dec, 2007 14:03

Hekkem skrev:
Hæske skrev:
Hekkem skrev:

Jo, Fabregas overdriver en stor del, men ikke destro mindre er der et slag i ansigtet.
SYs mere det virker som et "greb" og ikke et slag. sådan en mellem ting mellem at ville tage fat og slå. som så ikke går helt efter hensigten.

Men det er da bedre film end Dida præsterede mod Celtic :?

Brugeravatar
DD
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Indlæg af DD » tirsdag, 18. dec, 2007 22:22

Sidder og følger delvist med i Arsenal vs. Blackburn, det har udviklet sig til en fornøjelig affære, Blackburn har et kvarter inde i 2. halvleg fortjent udlignet til 2-2, efter at ha' været bagud med 0-2.
Begge Blackburn's mål af Santa Cruz.

Brugeravatar
DD

Indlæg af DD » tirsdag, 18. dec, 2007 22:54

Kaotisk mod slutningen, direkte rødt til Denilson for en ekstrem tackling. Samt gult til Savage for at skubbe til Denilson.
Fortsat 2-2 og nu skal vi vist ud i forlænget spilletid.

Vældig underholdende :)

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » tirsdag, 18. dec, 2007 23:05

DD skrev:Sidder og følger delvist med i Arsenal vs. Blackburn, det har udviklet sig til en fornøjelig affære, Blackburn har et kvarter inde i 2. halvleg fortjent udlignet til 2-2, efter at ha' været bagud med 0-2.
Han er giftig! Gad vide om der er nogle af de store, der kigger hans vej?
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
DD

Indlæg af DD » tirsdag, 18. dec, 2007 23:12

Janse skrev:
DD skrev:Sidder og følger delvist med i Arsenal vs. Blackburn, det har udviklet sig til en fornøjelig affære, Blackburn har et kvarter inde i 2. halvleg fortjent udlignet til 2-2, efter at ha' været bagud med 0-2.
Jeg havde ham faktisk i tankerne som et interessant emne for os før han skiftede til Bl'burn i sommer.

Well, han har scoret 5 mål i denne uge, men omvendt kiksede han en direktør sidst i 2. halvleg ;)

Arsenal fighter med 10 mand, men Blackburn er ovenpå og har lige haft en ny kæmpe chance.

Brugeravatar
DD

Indlæg af DD » tirsdag, 18. dec, 2007 23:13

Gud fader, lige som jeg skrev det, blev det 3-2 til Arsenal!

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » tirsdag, 18. dec, 2007 23:18

DD skrev:Gud fader, lige som jeg skrev det, blev det 3-2 til Arsenal!
Man må sgu tage hatten af Wengers evner med de unge! En mand i undertal og et reservehold og alligevel spiller de med (og vinder måske)...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

The Real Kramer

Indlæg af The Real Kramer » tirsdag, 18. dec, 2007 23:27

Janse skrev:
Efter hans "karriere" hos Bayern München er der nok en del store klubber der er blevet skræmt væk. Han var jo dybt elendig hele det sidste år hos dem. Noget lader til at han trives bedre i lidt mindre miljøer.

Forresten, Steve Bennett er godt nok en tumpe. Således igen illustreret her til aften. Det giver åbenbart rødt for at tackle bolden med bunden af den ene fod hos ham :roll:

Brugeravatar
DD

Indlæg af DD » tirsdag, 18. dec, 2007 23:30

The Real Kramer skrev:
Janse skrev:
Efter hans "karriere" hos Bayern München er der nok en del store klubber der er blevet skræmt væk. Han var jo dybt elendig hele det sidste år hos dem. Noget lader til at han trives bedre i lidt mindre miljøer.

Forresten, Steve Bennett er godt nok en tumpe. Således igen illustreret her til aften. Det giver åbenbart rødt for at tackle bolden med bunden af den ene fod hos ham :roll:
Arrh, come on Kramer, den var da helt klart til - om ikke rødt - så gult kort, og i og med han havde gult i forvejen, sku' han jo ud under alle omstændigheder. Altså jeg går ud fra det var Denilson, du taler om, for jeg har været væk i 10 minutter?

Kriller

Indlæg af Kriller » tirsdag, 18. dec, 2007 23:33

Janse skrev:
DD skrev:Gud fader, lige som jeg skrev det, blev det 3-2 til Arsenal!
Man må sgu tage hatten af Wengers evner med de unge! En mand i undertal og et reservehold og alligevel spiller de med (og vinder måske)...
Det er intet mindre end imponerende !!

Brugeravatar
DD

Indlæg af DD » tirsdag, 18. dec, 2007 23:34

Blackburn på stolpen i slutsekunderne.

Besvar