Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Arsenal spiller en del flottere og langt mere attraktivt fodbold end de to manchester hold kan diske op med. Flottere end hvad noget Italiensk hold disker op med pt. Eller de fleste Bundesligahold. FC Barcelona og Arsenal spiller noget af det bedste fodbold i Europa. Måske kun Real Madrid der kan matche det. Blot med en noget anden slags fodbold. Tottenham kan også spille rigtig flot, men de kan også spille kynisk, som det f.eks. gjorde i anden halvleg mod Milan, der absolut ikke spillede specielt flot.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Kan man egentligt blive smidt ud for en tackling hvor der er bold?
Flaminis tackling var uden tvivl hensynsløs, men han rammer bolden med begge fødder og Tottenhamspilleren flyver væk pga. det hårde tryk der kommer på bolden.
Flaminis tackling var uden tvivl hensynsløs, men han rammer bolden med begge fødder og Tottenhamspilleren flyver væk pga. det hårde tryk der kommer på bolden.
Ja, det kan man sagtens. - Den tackling han laver der er til dobbelt rødt og 10 spilledages karantæne.Mambo skrev:Kan man egentligt blive smidt ud for en tackling hvor der er bold?
- Det man ryger ud for normalt er at man fuldstændig tilsidesætter sin modstanders bentøj. - Det synes jeg i den grad Flamini gør der!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Ja, Arsenal spiller vel noget af det flotteste fodbold. Problemet er bare, at Barcelona er bedre på samtlige pladser. Jeg kan heller ikke forestille mig, at et hold med en defensiv som Arsenals kan gøre noget ved Barcelona.
Valdes > Szczesny
Alves > Eboue
Pique > Squillaci
Abidal > Koscielny
Maxwell > Clichy
Busquets > Denilson
Xavi > Wilshere
Iniesta > Fabregas
Messi > Walcott
Villa > Van Persie
Pedro > Arshavin
Puyol er skadet i knæet, mens Sagna har karantæne så de er ikke med for deres respektive hold.
Det kan være, at Djourou, Song og Nasri, bliver klar til at erstatte Squillaci, Denilson og Arshavin, men det vil ikke ændre på styrkeforholdet imo.
Nogle vil sikkert være uenige i en, to eller måske endda tre af ovenstående uligheder, men Barcelona er så alligevel bedst besat på mindst 8 ud af 11 pladser.
Valdes > Szczesny
Alves > Eboue
Pique > Squillaci
Abidal > Koscielny
Maxwell > Clichy
Busquets > Denilson
Xavi > Wilshere
Iniesta > Fabregas
Messi > Walcott
Villa > Van Persie
Pedro > Arshavin
Puyol er skadet i knæet, mens Sagna har karantæne så de er ikke med for deres respektive hold.
Det kan være, at Djourou, Song og Nasri, bliver klar til at erstatte Squillaci, Denilson og Arshavin, men det vil ikke ændre på styrkeforholdet imo.
Nogle vil sikkert være uenige i en, to eller måske endda tre af ovenstående uligheder, men Barcelona er så alligevel bedst besat på mindst 8 ud af 11 pladser.
Utroligt nok tror jeg faktisk at Arsenal, i en kamp mod et hold som Barcelona, har et godt våben i Bendtner. På dødbolde især vil han være de fleste andre på banen overlegen.
Men ellers glæder jeg mig til at se, hvad Van Persie formår, når han er i så god form som han er nu.
Men ellers glæder jeg mig til at se, hvad Van Persie formår, når han er i så god form som han er nu.
Det er meget muligt du har ret i din vurdering og at Barca vinder iaften - jeg tror dog Arse trækker sig sejrsrigt ud iaften. Tilgengæld går barca nok videre samlet.AJ skrev:Ja, Arsenal spiller vel noget af det flotteste fodbold. Problemet er bare, at Barcelona er bedre på samtlige pladser. Jeg kan heller ikke forestille mig, at et hold med en defensiv som Arsenals kan gøre noget ved Barcelona.
Valdes > Szczesny
Alves > Eboue
Pique > Squillaci
Abidal > Koscielny
Maxwell > Clichy
Busquets > Denilson
Xavi > Wilshere
Iniesta > Fabregas
Messi > Walcott
Villa > Van Persie
Pedro > Arshavin
Jeg har også en fornemmelse af at Bendtner ville kunne skabe noget kaos. Jeg ved dog ikke hvorfor. Han er selvfølgelig god i luften, men det er Piqué vel også.
Jeg vil da heller ikke total udelukke, at Arsenal kan vinde i dag. Det er bare svært at forestille sig det sidste års tilsvarende kamp in mente. Det Barcelona leverede i det første kvarter var helt ufatteligt. Det eneste der er mere ufatteligt var at de ikke formåede at score.

Jeg vil da heller ikke total udelukke, at Arsenal kan vinde i dag. Det er bare svært at forestille sig det sidste års tilsvarende kamp in mente. Det Barcelona leverede i det første kvarter var helt ufatteligt. Det eneste der er mere ufatteligt var at de ikke formåede at score.
Barca er en klasse over Arsenal og jeg tror at Barca sætter det hele på plads ligesom sidste år. De er bedre på alle positioner og Arsenals forsvar er for dårligt.
Messi har løvrigt aldrig scoret i England, sjovt nok.
Messi har løvrigt aldrig scoret i England, sjovt nok.
Hent Shelvey tilbage!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Hajduk Split fyldte 100 år sidste dag.
Det valgte klubbens fans, at fejrer på denne måde:
Og samtidigt et andet sted i byen
Det ser IMO pisse flot ud med alle de røde nødraketter/romerlys. Men hvor gennemtænkt det så har været med, hvor dem der bliver skudt op i luften, de ender henne er en helt anden sag.
Det valgte klubbens fans, at fejrer på denne måde:
Og samtidigt et andet sted i byen
Det ser IMO pisse flot ud med alle de røde nødraketter/romerlys. Men hvor gennemtænkt det så har været med, hvor dem der bliver skudt op i luften, de ender henne er en helt anden sag.
-
Bliver lige nødt til, at ydtrykke mit totalt had overfor italienski bambini'er der tror at Paven, moder Theresa, Mona Lisa og resten af køkken-orkestret kan tilgive dem en gang om ugen, hver søndag.
IMØ er og bliver Gattuso et vaskeægte møgsvin der burde have en karentæne på mere end blot 2-4 spilledag som vores CL-dommer med dansk islæt, mente.
Kors hvor havde det dog klædt en eller anden fra Spurs at råhakke Gattuso en tilsvarende tilbage lige i papegøjenæbbet på ham.
I øvrigt: Stor cadeaux til Spurs, de er vel det bedst-spillende hold lige for øjeblikket, og Elkjær's røvfattige og gentagne kommentar: "Nu spiller Milan som et tophold" er det mest plagiate man kan sige om den 2. halvleg.
ALLE VED at et CL-mesterskab også vindes på hård fight og defensivt spil til tider. Selv Barca vil spille afventende på stadions som Emirates, Guiseppe Meazza o.lign.
Så go Spurs, de må godt nappe en CL'er for min skyld, bare de andre engelske ikke vinder det.
IMØ er og bliver Gattuso et vaskeægte møgsvin der burde have en karentæne på mere end blot 2-4 spilledag som vores CL-dommer med dansk islæt, mente.
Kors hvor havde det dog klædt en eller anden fra Spurs at råhakke Gattuso en tilsvarende tilbage lige i papegøjenæbbet på ham.
I øvrigt: Stor cadeaux til Spurs, de er vel det bedst-spillende hold lige for øjeblikket, og Elkjær's røvfattige og gentagne kommentar: "Nu spiller Milan som et tophold" er det mest plagiate man kan sige om den 2. halvleg.
ALLE VED at et CL-mesterskab også vindes på hård fight og defensivt spil til tider. Selv Barca vil spille afventende på stadions som Emirates, Guiseppe Meazza o.lign.
Så go Spurs, de må godt nappe en CL'er for min skyld, bare de andre engelske ikke vinder det.
-
Enig med dig i, at det var en kanon-fed kamp for en gangs skyld. Også fordi jeg et eller andet sted sad og både håbede på, og troede på at Spurs kunne daske Milan, nu har alle milanesere vel snart fået nok af den "engelske syge" både på den røde- og blåstribede side!Rasmus skrev:Var der slet ikke andre end mig, der først og fremmest så en blændende god og dramatisk fodboldkamp?
-
NO MATTER WHAT så forklarer eller retfærdiggør det ikke en skid Gattuso's arrogance over overspilning af sin anfører-rolle, tilbage til katakomberne med hamCallesen skrev:Det gjorde han nu også. Jeg så det i hvert fald.Bruggisser skrev:
PS: Hvis det var mig der havde scoret Crouch's (Crouchs?) mål havde jeg nok løbet hen til Lennon og rost/takket ham, hvilket jeg synes var lidt mærkeligt at Crouch ikke gjorde..
Et er at Gattuso opfører sig MEGET forkert. Det er der ikke den mindste tvivl om.
Men hvad i al verden laver Tottenham´s træner inde på banen i den første situation?
Et er at Gattuso går helt amok på alt og alle. Men derfor skal træneren vel stadig ikke gå ind på banen og stikke mere til Gattuso??
-
Bamsefar skrev:Jeg er nu sikker på, at det var "CURVA-SPURS" der var årsagen til, at Crouchie valgte at tage en "albatros" over for dem i stedet for at takke Lennon, for den episode fangede jeg også.Bruggisser skrev:Hold da op..
Med Gattuso i front viste Milan da lige hvor usympatisk et hold de er (også fansene for den sags skyld)..
Er virkelig blevet overrasket over det Milan viste i aften (ikke positivt!). Både Flamini og Gattuso skulle ha' været vist ud.. Milan spillernes opførsel i forbindelse med Corlukas skade fik mig med det samme til at tænke på Diouf - hold kæft noget svineri at se på..
Tror rent faktisk at jeg hader Milan efter aftenens kamp..
Dommeren gjorde nu heller ikke meget for få ro på kampen..
PS: Hvis det var mig der havde scoret Crouch's (Crouchs?) mål havde jeg nok løbet hen til Lennon og rost/takket ham, hvilket jeg synes var lidt mærkeligt at Crouch ikke gjorde..
Og en ting mere: Joe Jordan må da have fået gebis, for i hans dage som striker, lignede ham mere en ishockey spiller
ALT ovenstående indeholder hvad jeg havde tænkt mig at skrive om aftenens kamp.. Gutasso den lille lort (husker tydelig det han lavede mod Poulsen i sin tid lige pludselig).. Den med Crouch sad jeg VIRKELIG også og undrede mig over... Det var dårlig stil.. Han skulle have løbet direkte mod Lennon istedet for at tage hele kreditten selv..
- Bruggisser
- Geografisk sted: Karlslunde
- Alder: 35
Tror nu ikke helt min teori holder da han nok ikke har manglet penge og var forsikret af klubben, men det kan jo være, atHafsteinsson skrev:Bamsefar skrev:Jeg er nu sikker på, at det var "CURVA-SPURS" der var årsagen til, at Crouchie valgte at tage en "albatros" over for dem i stedet for at takke Lennon, for den episode fangede jeg også.Bruggisser skrev:Hold da op..
Med Gattuso i front viste Milan da lige hvor usympatisk et hold de er (også fansene for den sags skyld)..
Er virkelig blevet overrasket over det Milan viste i aften (ikke positivt!). Både Flamini og Gattuso skulle ha' været vist ud.. Milan spillernes opførsel i forbindelse med Corlukas skade fik mig med det samme til at tænke på Diouf - hold kæft noget svineri at se på..
Tror rent faktisk at jeg hader Milan efter aftenens kamp..
Dommeren gjorde nu heller ikke meget for få ro på kampen..
Og en ting mere: Joe Jordan må da have fået gebis, for i hans dage som striker, lignede ham mere en ishockey spiller
ALT ovenstående indeholder hvad jeg havde tænkt mig at skrive om aftenens kamp.. Gutasso den lille lort (husker tydelig det han lavede mod Poulsen i sin tid lige pludselig).. Den med Crouch sad jeg VIRKELIG også og undrede mig over... Det var dårlig stil.. Han skulle have løbet direkte mod Lennon istedet for at tage hele kreditten selv..
han har nok ventet til efter karrieren med at få lavet tænderne ordentligt, hvilket jo er fornuftigt nok.. Forsikringen dækker mange gange kun én gang og så kan det bedre betale sig at få lavet en "nødløsning" og vente til man er sikker på, at det forsikringen har dækket ikke bliver ødelagt i næste kamp.. Sådan gør de hockeyspillere, der ikke har råd til at gå til tandlægen hver gang i hvert fald

Never argue with an idiot! He will drag you down to his level an beat you with experience..
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Og idag hader alle Gattuso og Milan. Det er det eneste jeg har hørt om idag.
Ikke om, hvordan Tottenham tog Milan på sengen med et vildt pres fra starten. At Milan kæmpede sig tilbage og spillede flot fodbold i anden halvleg. Og holdt Tottenham fra chancer i 45 min udover én gang. Hvis man ser forskellen på de to halvlege skal Milan have ros for spillet i anden.
At to tre episoder så overskygger alt andet er en skam.
Det er sgu flot fodbold vi ser her til aften. Begge hold vil fremad og holder bolden ved jorden.
Ikke om, hvordan Tottenham tog Milan på sengen med et vildt pres fra starten. At Milan kæmpede sig tilbage og spillede flot fodbold i anden halvleg. Og holdt Tottenham fra chancer i 45 min udover én gang. Hvis man ser forskellen på de to halvlege skal Milan have ros for spillet i anden.
At to tre episoder så overskygger alt andet er en skam.
Det er sgu flot fodbold vi ser her til aften. Begge hold vil fremad og holder bolden ved jorden.