Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Spørgsmål vedr. FCK - Chelsea: Kan vinderen af dette opgør først møde scum-chester united i en evt. finale, eller har de mulighed for at trække hinanden tidligere ?
Jeg spørger sådan fordi jeg mener at have hørt at alle holdene på nuværende tidspunkt er inddelt i to puljer, via lodtrækning, og Chelsea, FCK, Barca og Arsenal alle er i den modsatte pulje af scum.
Korrekt eller... ??
Jeg spørger sådan fordi jeg mener at have hørt at alle holdene på nuværende tidspunkt er inddelt i to puljer, via lodtrækning, og Chelsea, FCK, Barca og Arsenal alle er i den modsatte pulje af scum.
Korrekt eller... ??
Nej de er ikke indelt endnu, det bliver de først i næste runde.No maam skrev:Spørgsmål vedr. FCK - Chelsea: Kan vinderen af dette opgør først møde scum-chester united i en evt. finale, eller har de mulighed for at trække hinanden tidligere ?
Korrekt eller... ??
Så trækker man lod til både kvarten og semien, altså to halvdele.
i næste runde kan alle trække hindanden.
Mvh.Brag.
Tak for svaret.Brag skrev:Nej de er ikke indelt endnu, det bliver de først i næste runde.No maam skrev:Spørgsmål vedr. FCK - Chelsea: Kan vinderen af dette opgør først møde scum-chester united i en evt. finale, eller har de mulighed for at trække hinanden tidligere ?
Korrekt eller... ??
Så trækker man lod til både kvarten og semien, altså to halvdele.
i næste runde kan alle trække hindanden.
Kom så Blackpool! Jeg håber de kan udnytte Spurs lige har spillet CL og ofte underpræstere efterfølgende
Selv mit skæg er rødt!
Det ville da være skønt hvis de kunne formå at holde en 2-0 føring denne gang.Søren B skrev:Kom så Blackpool! Jeg håber de kan udnytte Spurs lige har spillet CL og ofte underpræstere efterfølgende
"We're not racist, we only hate the mancs"
Sgu lidt en skam det aldrig for alvor bliver spændende i parken, i aften.
Men go Blackpool!
Men go Blackpool!
Sejr til Chelsea og Real Madrid, så bliver det ikke værre.... (eller jo måske) 
Go Blackpool - når nej Liverpool FC

Go Blackpool - når nej Liverpool FC

You'r Never Walk Alone. ///
Konchesky har såmænd scoret for Nottingham F.
"We're not racist, we only hate the mancs"
2-0 til Blackpool og det ligner meget at Spurs smider point. Der er godt nok langt op men det holder da liv i vores kamp om en højere placering.
Selv mit skæg er rødt!
3-0 til Blackpool, og det ligner en ydmygelse af Spurs - uden at have set noget af kampen.
Selv mit skæg er rødt!
-
Pudsigt.....i sidste uge tænkte jeg netop på, om der nogensinde var kommet en fortsættelse af den fremragende 'Europa-Cup for Mesterhold 1955-75' - (det må nogle mere research-liderlige end undertegnede eventuelt finde ud afLarsU skrev: Han var klasse - især bøgerne åd jeg med meget stor appetit. 'Europa-Cup for Mesterhold 1955-85' mener jeg, der var én der hed, ligesom hans bøger om VM var enestående.
Jeg har i øvrigt altid valgt at tro, at TTT var ægte nok, og jeg tror i hvert fald ikke, det var PHH. Så snarere Carsten Andreasen.

Derudover stadig lidt liv i Lyon, men nok ikke det helt store i FCK......hvis vi havde fået Anelka og 40 mio £ for FT, havde det sgu været lidt af en handel - selvom sidstnævnte forsåvidt var velspillende og farlig momentvis i aften!
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Det ser ikke umiddelbart ud til, at Per Høyer har skrevet en fortsættelse på beretningerne om Europa-cuppen for mesterhold. En google-søgning gav følgende: http://home1.stofanet.dk/gertstamp/fodbold_boeger.htm hvor det ikke ser ud til, at der kom en efterfølger på denne.Larry Dillman skrev:Pudsigt.....i sidste uge tænkte jeg netop på, om der nogensinde var kommet en fortsættelse af den fremragende 'Europa-Cup for Mesterhold 1955-75' - (det må nogle mere research-liderlige end undertegnede eventuelt finde ud afLarsU skrev: Han var klasse - især bøgerne åd jeg med meget stor appetit. 'Europa-Cup for Mesterhold 1955-85' mener jeg, der var én der hed, ligesom hans bøger om VM var enestående.
Jeg har i øvrigt altid valgt at tro, at TTT var ægte nok, og jeg tror i hvert fald ikke, det var PHH. Så snarere Carsten Andreasen.) Men ihvertfald en fremragende beskrivelse af de første tyve år i selskab med pokalen med de store ører, der kompetent blandede sport og fodbold med kultur, politik, geografi og historie .....velsagtens fodbold-versionen af en Jørgen Leth (ingen sammenligning whatsoever:) ).

Jeg mener heller ikke, han nogensinde skrev en "fortsættelse". Derimod mener jeg - uden at vide det med sikkerhed - at PHH skrev en anden bog, muligvis om enten pokalvindernes eller UEFA-cup'en/Messeby-turneringen.NannaB skrev:Det ser ikke umiddelbart ud til, at Per Høyer har skrevet en fortsættelse på beretningerne om Europa-cuppen for mesterhold. En google-søgning gav følgende: http://home1.stofanet.dk/gertstamp/fodbold_boeger.htm hvor det ikke ser ud til, at der kom en efterfølger på denne.Larry Dillman skrev:Pudsigt.....i sidste uge tænkte jeg netop på, om der nogensinde var kommet en fortsættelse af den fremragende 'Europa-Cup for Mesterhold 1955-75' - (det må nogle mere research-liderlige end undertegnede eventuelt finde ud afLarsU skrev: Han var klasse - især bøgerne åd jeg med meget stor appetit. 'Europa-Cup for Mesterhold 1955-85' mener jeg, der var én der hed, ligesom hans bøger om VM var enestående.
Jeg har i øvrigt altid valgt at tro, at TTT var ægte nok, og jeg tror i hvert fald ikke, det var PHH. Så snarere Carsten Andreasen.) Men ihvertfald en fremragende beskrivelse af de første tyve år i selskab med pokalen med de store ører, der kompetent blandede sport og fodbold med kultur, politik, geografi og historie .....velsagtens fodbold-versionen af en Jørgen Leth (ingen sammenligning whatsoever:) ).
EDIT: En søgning på bibliotek.dk - ved ikke om følgende link virker: http://bibliotek.dk/vis.php?origin=sogn ... 1&sort=aar
afslører at Høyer skrev en bog om VM-slutrunderne fra 1930 til 1974 (dén slutrunde, hvor han begyndte at skrive specifikt om turneringen og kval.kampene). Der findes osse en bog omhandlende EM fra 1960 til 1996. Kan være det er de bøger, flere af os tænker på.
Vi må gøre noget seriøst ud af at lave den hyldest-tråd til PHH, evt krydret med anekdoter fra Tavse Tipper Thomsen...
edit: http://da.wikipedia.org/wiki/Per_H%C3%B8yer_Hansen
edit: http://da.wikipedia.org/wiki/Per_H%C3%B8yer_Hansen
Up The RedMen... we go again!