Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Grimme billeder, godt Evans bliver smidt ud... En længere karantæne til ham ville være fortjent.
Fuldstændig modbydelig tackling - fortjent rødt kort, men nu mener jeg jo osse at alle røde kort til Manchester United-spillere er fortjente. Osse når de egentlig ikke er det....Guffi182 skrev:Grim tackling af Evans, fortjent rødt kort. Overrasket over han får den.
Har kun fulgt PL intensivt i omkring 10 år, og er enig i det er den dårligste mester i den periode. Ærgligt LFC, er så stinkende elendige, da dette år var en gylden mulighed for nummer 19asger90 skrev:Må dog konstatere at den engelske mester i år (ligegyldigt hvem der ender med at vinde) er den ringeste mester siden PLs start i 92. Ufatteligt egentlig så dårlige/ustabile topholdende i england har været i år.

Verden er smask fuld af hyklere....
Taylor dit forp*lede kæmpe fjols, scor da for pokker
Det nogenlunde samme med mig. Altså intensivt.
Jeg hader den klub. Den står for alt det ringe, klamme og modbydelige der findes ved mennesker og fodbold.
Jeg hader den klub. Den står for alt det ringe, klamme og modbydelige der findes ved mennesker og fodbold.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Normal kan jeg godt li Jaaskilinen, synes han er en rigtig god målmand.
Men fik lige bandet ham godt væk. Samme med Taylor for nogle minutter siden.
Men fik lige bandet ham godt væk. Samme med Taylor for nogle minutter siden.
PL 2010/2011 i en nøddeskalMikkel K skrev:Gigantisk chance til Taylor, brænder. Jaaskelainen dropper, Berbatov scorer.
Øv!
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Mest skrevne sætning på diverse fodboldfora, uge ud og uge ind:

GLORY GLORY MAN UNITED

http://www.youtube.com/watch?v=OHwA7ONusqEMcRae skrev:
Har Arsenal nogensinde reelt haft mesterskabet inden for rækkevidde? Den klub formår jo gang på gang at spænde ben for sig selv, så jeg har desværre aldrig haft mine tvivl om at Scum kører denne sæson hjem.Hr. Drejer skrev:Arsenal er ved at smide mesterskabet væk.

McRae skrev:Mest skrevne sætning på diverse fodboldfora, uge ud og uge ind:
GLORY GLORY MAN UNITED
Willst du dich von etwas trennen
dann musst du es verbrennen
Willst du es nie wieder sehen
lass es schwimmen in Benzin
Mystisk at Torres, ikke har været skadet endnu.....