Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvordan kan folk vælge en Sangria badeboldskamp, når Arsenal og Tottenham giver os en af sæsonens bedste kampe?
Nogle kan se en ting, mens de optager en andenIanRush skrev:Hvordan kan folk vælge en Sangria badeboldskamp, når Arsenal og Tottenham giver os en af sæsonens bedste kampe?

“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
@ Veffe: Det er heller ikke fordi jeg stædigt vil holde fast i mit, men Mourinho's genistreg var efter min mening mere i første halvleg, hvor han gjorde det overraskende og hvor man så RM spille noget bold. Der havde de spillet, gjorde Barcelona meget sårbare og tilspillede sig store chancer, mens 2. halvleg totalt vendte kampen og det er rigtigt man godt kan bebrejde Barcelona for ikke at skyde mere udefra, men de havde nu alligevel rigeligt med chancer til at afgøre kampen der. Som jeg også nævnte
vandt RM på en kontra og jeg hverken kan eller vil sætte spørgsmål ved Mourinho som værende en klassetræner. Hans kontroversielle udtalelser udenfor banen synes jeg egentlig også er ok i en sportsverden, der generelt bliver mere og mere strømlinet og kedelig. Hans tilgang til fodbold er jeg til gengæld godt og grundig træt af. Som også Erik Rasmussen nævnte under kampen, ville det jo netop være genialt af en mestertræner som Mourinho, hvis evner ingen stiller spørgsmålstegn ved, hvis han forsøgte sig med en mere boldbesiddende form for fodbold, istedet for at "misbruge" kanongode fodboldspillere med kontrafodbold.
Ang. film, er jeg enig i, at de ikke har noget at lade hinanden høre og jeg er også enig i, at det har taget overhånd. Hvis jeg skal provokere lidt, kræver det jo, at man er i besiddelse af bolden, for at der kan blive begået frispark imod en og måske det var defor, det så ud til at Barcelona så værre ud end RM.
Nu har han så vundet en titel og jeg håber modet er større i CL-semifinalerne. Det kan såmænd godt være, at RM vinder samlet set, men jeg håber han viser noget initiativ, som i 1. halvleg, så vi får en god fodboldkamp. Ellers bliver det bare lidt af det samme og det vil jeg ikke kalde en genistreg.

Ang. film, er jeg enig i, at de ikke har noget at lade hinanden høre og jeg er også enig i, at det har taget overhånd. Hvis jeg skal provokere lidt, kræver det jo, at man er i besiddelse af bolden, for at der kan blive begået frispark imod en og måske det var defor, det så ud til at Barcelona så værre ud end RM.
Nu har han så vundet en titel og jeg håber modet er større i CL-semifinalerne. Det kan såmænd godt være, at RM vinder samlet set, men jeg håber han viser noget initiativ, som i 1. halvleg, så vi får en god fodboldkamp. Ellers bliver det bare lidt af det samme og det vil jeg ikke kalde en genistreg.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
- JudgeArdaStudge
Jeg har da ikke noget had til dem. Jeg foretrækker bare Real Madrid, da jeg ikke kan snuppe Barcas arrogance, Pep Guardiola og deres filmen og brokken til dommeren. Der er helt sikkert en stor hype om Barca - omend berettet, så bjergtager deres pasninsspil altså ikke mig. Jeg finder det fascinerede til en vis grænse, men hvis man gang på gang forsøger at gå bolden ind over målstregen, så er man selv skyld i, at man taber til Real Madrid i Copa del Rey.Mambo skrev:Må man spørge hvordan det kan være at du har et SÅ stort had til Barcelona? Er det som modreaktion til den hype om Barca der findes i fodboldverdenen lige nu eller hvad?Masche20 skrev:Barcelona er da ikke klasser over Real. Der er ikke nogen, der er klasser over nogen, for ingen af holdene spiller godt.
Barcelona kører deres sædvanlige kedsommelige pasnings spil, men Real har haft lige dele gode chancer. Reals store problem er dog, at midtbanen ikke har fungeret. Khedira og Alonso har en off-day, Ozil kan ikke holde til 90 min. og Dimaria er for selvisk og taber for mange lette bolde.
Heldigvis filmer de ikke hele tiden. Spansk fodbold bør sgu have en opstrammer på det filmeri.
Det er utrolig forfriskende at få Barcelona ned på jorden igen og utrolig dejligt, at Mourinho satte Guardiola på plads denne gang. Jeg holder generelt med underdogsene og for tiden er Real Madrid underdog.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Du siger Barca er arrogante? Hvad kalder du så Ramos' behandling af deres nyvundne trofæ?Masche20 skrev:Jeg har da ikke noget had til dem. Jeg foretrækker bare Real Madrid, da jeg ikke kan snuppe Barcas arrogance, Pep Guardiola og deres filmen og brokken til dommeren. Der er helt sikkert en stor hype om Barca - omend berettet, så bjergtager deres pasninsspil altså ikke mig. Jeg finder det fascinerede til en vis grænse, men hvis man gang på gang forsøger at gå bolden ind over målstregen, så er man selv skyld i, at man taber til Real Madrid i Copa del Rey.Mambo skrev:Må man spørge hvordan det kan være at du har et SÅ stort had til Barcelona? Er det som modreaktion til den hype om Barca der findes i fodboldverdenen lige nu eller hvad?Masche20 skrev:Barcelona er da ikke klasser over Real. Der er ikke nogen, der er klasser over nogen, for ingen af holdene spiller godt.
Barcelona kører deres sædvanlige kedsommelige pasnings spil, men Real har haft lige dele gode chancer. Reals store problem er dog, at midtbanen ikke har fungeret. Khedira og Alonso har en off-day, Ozil kan ikke holde til 90 min. og Dimaria er for selvisk og taber for mange lette bolde.
Heldigvis filmer de ikke hele tiden. Spansk fodbold bør sgu have en opstrammer på det filmeri.
Det er utrolig forfriskende at få Barcelona ned på jorden igen og utrolig dejligt, at Mourinho satte Guardiola på plads denne gang. Jeg holder generelt med underdogsene og for tiden er Real Madrid underdog.

Så scorede Torres.
- Alex Brockins
-
- Geografisk sted: danemark
Troede jeg havde så ondt af ham, at jeg faktisk ville føle mig lidt glad på hans vejne, når han endelig fik scoret, men i øjeblikket den krydsede mållinjen, føler man det bedrag som han valgte at lave på alle os reds tilbage for et par måneder siden ... en følelse af vrede og ulykke at se ham glad i den trøje. Klam klub og klam trøje. Færdig.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
- JudgeArdaStudge
Det siger intet om Torres. Han skal være glad for, at banen er plaskvåd og bolden derfor stopper og snyder West Hams forsvar.
Giver ikke en skid for den utaknemmelige spanier og jeg håber aldrig han vinder noget i Chelsea. Al sympati for ham er væk. Det lyder måske hårdt, men han er et 0 i min bog nu og har været det længe.
Men hva faen vi har jo King Kenny og fremtiden ser lys ud. Der jo ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget andet.
Giver ikke en skid for den utaknemmelige spanier og jeg håber aldrig han vinder noget i Chelsea. Al sympati for ham er væk. Det lyder måske hårdt, men han er et 0 i min bog nu og har været det længe.
Men hva faen vi har jo King Kenny og fremtiden ser lys ud. Der jo ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget andet.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg tillader mig at sende en afdæmpet, medfølende applaus afsted efter den bedste angriber, jeg i min tid har set optræde i den røde trøje. Det har smertet mig at se Nando i en anden trøje end vores, og det har ikke gjort det bedre, at både den personlige succes og de kollektive opnåelser, han med sit skifte søgte at bringe sig tættere på, i den grad er udeblevet. Derfor glæder jeg mig over, at han nu omsider har fået taget første skridt væk fra al dårligdommen og nu måske kan begynde at bevæge sig i den rigtige retning. Desværre hos en helt forkert arbejdsgiver.
Jeg glæder mig over vores meget positive udvikling siden primo februar, men jeg savner nu altså stadig Nando.
Jeg glæder mig over vores meget positive udvikling siden primo februar, men jeg savner nu altså stadig Nando.
Selvom banen var våd, så var det alligevel et rigtigt godt mål. Lidt som at se torres i Liverpool-tiden. Og den gode Yossi er første mand til at gratulere. Meget mærkelige billeder.
Rapporter siger at ch€£$ki-spillerne var ekstatiske... Hmmmm.....
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
- JudgeArdaStudge
Ingen tvivl om, at Torres endelig begyndte at ligne sit gamle jeg. At chelsea spillerne sku være ligefrem ekstatiske har jeg svært ved at se. Det er en forløsning for hele chelsea, men come on det når jo ikke Arbeloas målfejringer til sokkeholderne. Måske det er et sjældent syn i Chelsea, men sådan ser det da næsten altid ud i Liverpool.jørgen lk skrev:Selvom banen var våd, så var det alligevel et rigtigt godt mål. Lidt som at se torres i Liverpool-tiden. Og den gode Yossi er første mand til at gratulere. Meget mærkelige billeder.
Hans måde at fejre målet på irriterede mig dog. Jeg havde troet han bare ville falde til jorden i forløsning, men istedet løber han arrogant med armene til hver side og kaster sig selv sikkert på græsset. Jeg troede det havde lidt større betydning for ham, men han det ligner sgu, han tog det for givet. Håber under alle omstændigheder, at Torres og Chelsea kommer lidt ned på jorden igen snart.
Skal ikke undre mig, at han starter inde næste gang, men for fanden manden holder jo ikke til 90 min. Han er en gudsbenådet fodboldspiller, men hold fast, hvor er han bare doven og egoistisk.
Når Maxi kan nette 3 gange, kan Torres vel også nette 1 enkelt. Selv Cole kunne jo!
Uha, Liverpool FC 0 - 0 El Tanque Sisley
Med de resultater vinder vi aldrig Uruguay Clausura League
http://www.goalzz.com/main.aspx?c=7053&stage=1
Men de klarer sig dog noget bedre end "vores" LFC, under roy´s rædsels regime.Og vi er ikke engang væk fra efter skælvene endnu, alt det skrald han købte er svært at komme af meddphreak skrev:Uha, Liverpool FC 0 - 0 El Tanque Sisley
Verden er smask fuld af hyklere....
Bedste i Liverpool. så har du ikke været fan i ret mange år...Aarde skrev:Jeg tillader mig at sende en afdæmpet, medfølende applaus afsted efter den bedste angriber, jeg i min tid har set optræde i den røde trøje. Det har smertet mig at se Nando i en anden trøje end vores, og det har ikke gjort det bedre, at både den personlige succes og de kollektive opnåelser, han med sit skifte søgte at bringe sig tættere på, i den grad er udeblevet. Derfor glæder jeg mig over, at han nu omsider har fået taget første skridt væk fra al dårligdommen og nu måske kan begynde at bevæge sig i den rigtige retning. Desværre hos en helt forkert arbejdsgiver.