Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
pis og lårt blackburn!! 

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
1-0 City.. Hvor er det bare øv.. men skidt dækket op. Vi napper den 5.plads! Kom så 

You'r Never Walk Alone. ///
Hvor er det ærgerligt, at Blackburn ikke kan holde stand med et tamt, tamt Man City-hold.

@ Hr. Drejer
Jeg har kun været fan siden 2001, men hvordan argumenterer du for at rangere Aldridge over Torres? Fordi han har vundet noget? Titler vundet med holdet har imo ikke noget at gøre med hvor god den enkelte spiller er (Fowler har i øvrigt heller ikke vundet meget).
Aldridge spillede som nævnt sammen med Beardsley og Barnes, og sikkert også andre spillere, der var langt bedre end dem Torres har haft omkring sig. Alligevel havde han et lidt dårligere scoringssnit, og det med færre kampe spillet.
Med Rush og Fowler kan du selvfølgelig godt bruge den med at de spillede flere kampe. Ian Rush har dog så vidt jeg husker selv udtalt, at Torres er den bedste angriber i vores historie.
Den med de store kampe er dog langt ude. Chelsea, Man Utd, Arsenal, Inter, Real Madrid?
Jeg har kun været fan siden 2001, men hvordan argumenterer du for at rangere Aldridge over Torres? Fordi han har vundet noget? Titler vundet med holdet har imo ikke noget at gøre med hvor god den enkelte spiller er (Fowler har i øvrigt heller ikke vundet meget).
Aldridge spillede som nævnt sammen med Beardsley og Barnes, og sikkert også andre spillere, der var langt bedre end dem Torres har haft omkring sig. Alligevel havde han et lidt dårligere scoringssnit, og det med færre kampe spillet.
Med Rush og Fowler kan du selvfølgelig godt bruge den med at de spillede flere kampe. Ian Rush har dog så vidt jeg husker selv udtalt, at Torres er den bedste angriber i vores historie.
Den med de store kampe er dog langt ude. Chelsea, Man Utd, Arsenal, Inter, Real Madrid?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Du har ret, Torres før Aldridge - måske.
Den med at spille på et bedre hold vs. dårlig hold ift. scoringsgennesnit, kan virke begge veje. Det kan gøre at en angriber får flere bolde at arbejde med og derfor scorer flere mål. Men det kan også virke modsat; der er flere om at score målene, hvilket faktisk var tilfældet med Bearsley, Barnes, Aldridge, Saunders (og senere Rush).
Den med titler, var bare min egen lille tentative analyse af hvem der bliver regnet for store spillere i deres respektive klubber. Det er altid spillere, som har været med til at vinde noget med klubben.
Den med de store kampe, var ikke møntet kun på Torres, men blot en generel betragtning.
Den med at spille på et bedre hold vs. dårlig hold ift. scoringsgennesnit, kan virke begge veje. Det kan gøre at en angriber får flere bolde at arbejde med og derfor scorer flere mål. Men det kan også virke modsat; der er flere om at score målene, hvilket faktisk var tilfældet med Bearsley, Barnes, Aldridge, Saunders (og senere Rush).
Den med titler, var bare min egen lille tentative analyse af hvem der bliver regnet for store spillere i deres respektive klubber. Det er altid spillere, som har været med til at vinde noget med klubben.
Den med de store kampe, var ikke møntet kun på Torres, men blot en generel betragtning.
Steht auf, wenn ihr Schalker seid, steht auf, wenn ihr Schalker seid, steht auf...
Kom da igang Schalke, de er sgu på hælene, nå pyt, de har jo Raul så mon ikke de snart scorer 

Verden er smask fuld af hyklere....
Det gør resten af hans hold også. Ret sindssygt at de kun får bolden over midten, når de losser den væk.Kriller skrev:Neuer står som om han kom fra en anden planet!
Badooo siger, hvad han mener!
GO Schalke ! Man utd skal bare ud og det må gerne være inden finalen. Håber på en 0-0'er
Neuer er en fantastisk målmand, han er klasse!

Neuer er en fantastisk målmand, han er klasse!
You'r Never Walk Alone. ///
Måske kan vi afsætte Konchesky til Schalke, for det er da godt nok skræmmende, så ringe deres VB er.
Badooo siger, hvad han mener!
Man fatter ikke at Schalke er et tysk mandskab. Hvordan i alverden kan man lave så graverende fejl som de har gjort fra første minut og så ovenikøbet i en CL-semifinale? Øj, tyskerne med et langskud 

Up The RedMen... we go again!
- Lemmiwinks
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 34
Neuer redder dem for at tabe 5-0, rystende ringe præstation af tyskerne. Håber Scum får tæsk i finalen!!