Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Dagens Kampe
PIS OG LORT!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Jeps.
Tror transfer priserne eksplodere endnu en gang til sommer.
Chelsea, Man City og Real Madrid skal alle 3 ud og investere stort og dyrt.
Manu og Arsenal skal også have købt spillere ind til start-11´eren. Det samme skal vi. Tottenham skal nok også ud og købe en håndfuld centrale midtbane spillere, som de plejer at gøre.
Så tror virkelig at priserne i år bliver voldsommere end før. Måske ikke ny rekord handel men gennemsnits prisen vil stige mere end de andre år.
Manu og Arsenal skal også have købt spillere ind til start-11´eren. Det samme skal vi. Tottenham skal nok også ud og købe en håndfuld centrale midtbane spillere, som de plejer at gøre.
Så tror virkelig at priserne i år bliver voldsommere end før. Måske ikke ny rekord handel men gennemsnits prisen vil stige mere end de andre år.
- Alex Brockins
Man kan da heller ikke regne med at Chelsea kan noget som helst...
Ja desværre...Callesen skrev:Jeps.
Nu vil Chelsea, Man City og Real Madrid nok alle gå efter allerede etablerede top-stjerner, og rent økonomisk kan vi jo ikke være med der alligevel, men når det er sagt, så har det jo desværre set ud som om at høje engangspriser for enkelte stjerner desværre har betydet at de generelle transfer-priser også skrues voldsomt op.
Chelsea henter sandsynligvis Sturridge tilbage fra Bolton og anvender ham næste sæson, men med Drogbas ret sløve sæson in mente er det vel ikke helt utænkeligt at de skyder ham afsted til Frankrig, og køber en angriber som f.eks. Agüero.
City har jo uendeligt dybe lommer, og selv de ikke kommer til at investere lige så massivt som de seneste to somre, så vil de sikkert forsøge sig med en eller to rigtigt store transfers. Samtidig har Wenger jo indikeret at der kommer til at ske noget til sommer.
Det eneste vi kan håbe på er vel at vi køber klogt ind til de pladser i førsteholdstruppen hvor vi virkeligt trænger (venstreback og wing) og så henter bedre breddespillere ind. Heldigvis for os er der ingen af de andre klubber der umiddelbart behøver investere i en ny venstreback, så der kan vi måske have held til at undgå en budkrig i det mindste.
Næste år!
Kan i huske dengang Essien og Lampard var nogle af verdens bedste midtbanespillere?
Nej, heller ikke mig.
Nej, heller ikke mig.

Drogba har godt nok brændt nogle store chancer i den her kamp. 

-
Tja, det var vel nok nr. 19 til Scum desværre.
Det sagt, så må man da håbe at Alex snart er mæt og træt.
Hvis de vinder CL over FC Hollywood, tror jeg at den næste sæson, bliver hans sidste.
Ved ikke hvordan i andre har det på det områder, men jeg tror at når Alex går på pension, så går klubben ned, og så bliver det vores tur!
Man har vel lov at håbe....
Det sagt, så må man da håbe at Alex snart er mæt og træt.
Hvis de vinder CL over FC Hollywood, tror jeg at den næste sæson, bliver hans sidste.
Ved ikke hvordan i andre har det på det områder, men jeg tror at når Alex går på pension, så går klubben ned, og så bliver det vores tur!
Man har vel lov at håbe....
Jeg er mest spændt på at se om det 19. mesterskab får dem til at slippe af med deres mindreværdskomplekser. Og stopper med at synge Liverpool sange, til samtlige af deres kampe...
Og om vi så kan stoppe med at kommentere deres mindreværdskomplekser hele tiden og fremover kigge mere på egen klub.Allan skrev:Jeg er mest spændt på at se om det 19. mesterskab får dem til at slippe af med deres mindreværdskomplekser. Og stopper med at synge Liverpool sange, til samtlige af deres kampe...
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Der må være noget jeg har overset (får ikke læst alle tråde lige grundigt), men har det været diskuteret?? Mener ikke jeg har opdaget noget om at vi skulle være specielt fokuseret på den klub?? Det jeg skrev var mere møntet på at de synger anti Liverpool sange uanset hvem de møder, og det virker en smule som om de er ret fokuseret på Liverpool.mig_der skrev:Og om vi så kan stoppe med at kommentere deres mindreværdskomplekser hele tiden og fremover kigge mere på egen klub.Allan skrev:Jeg er mest spændt på at se om det 19. mesterskab får dem til at slippe af med deres mindreværdskomplekser. Og stopper med at synge Liverpool sange, til samtlige af deres kampe...
Men hvis du kan dirigere mig hen til hvor det bliver diskuteret, vil jeg være taknemmelig.
Øh? Altså jeg har set rigeligt med negative kommentarer omkring "den der klub", men jeg synes ikke at have set en diskussion om hvorfor det egentlig er at de går mere op i Liverpool end i deres egen klub. Hvilket jeg desværre må erkende at alle de Man U fans jeg kender gør...mig_der skrev:Og om vi så kan stoppe med at kommentere deres mindreværdskomplekser hele tiden og fremover kigge mere på egen klub.Allan skrev:Jeg er mest spændt på at se om det 19. mesterskab får dem til at slippe af med deres mindreværdskomplekser. Og stopper med at synge Liverpool sange, til samtlige af deres kampe...