Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 08. maj, 2011 17:12

PIS OG LORT!

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » søndag, 08. maj, 2011 17:37

Andre der lugter en fyring og massive indkøb hos Chelsea?
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » søndag, 08. maj, 2011 17:43

Jeps.
Tror transfer priserne eksplodere endnu en gang til sommer.
Chelsea, Man City og Real Madrid skal alle 3 ud og investere stort og dyrt.
Manu og Arsenal skal også have købt spillere ind til start-11´eren. Det samme skal vi. Tottenham skal nok også ud og købe en håndfuld centrale midtbane spillere, som de plejer at gøre.

Så tror virkelig at priserne i år bliver voldsommere end før. Måske ikke ny rekord handel men gennemsnits prisen vil stige mere end de andre år.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 08. maj, 2011 17:46

Sideshow Bob en god forsvarsspiller? Nej.
Best in the world at everything I do.

dphreak
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 41

Indlæg af dphreak » søndag, 08. maj, 2011 17:59

Man kan da heller ikke regne med at Chelsea kan noget som helst...

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm

Indlæg af Henrik » søndag, 08. maj, 2011 18:07

Callesen skrev:Jeps.
Tror transfer priserne eksplodere endnu en gang til sommer.
Chelsea, Man City og Real Madrid skal alle 3 ud og investere stort og dyrt.
Manu og Arsenal skal også have købt spillere ind til start-11´eren. Det samme skal vi. Tottenham skal nok også ud og købe en håndfuld centrale midtbane spillere, som de plejer at gøre.

Så tror virkelig at priserne i år bliver voldsommere end før. Måske ikke ny rekord handel men gennemsnits prisen vil stige mere end de andre år.
Ja desværre...

Nu vil Chelsea, Man City og Real Madrid nok alle gå efter allerede etablerede top-stjerner, og rent økonomisk kan vi jo ikke være med der alligevel, men når det er sagt, så har det jo desværre set ud som om at høje engangspriser for enkelte stjerner desværre har betydet at de generelle transfer-priser også skrues voldsomt op.

Chelsea henter sandsynligvis Sturridge tilbage fra Bolton og anvender ham næste sæson, men med Drogbas ret sløve sæson in mente er det vel ikke helt utænkeligt at de skyder ham afsted til Frankrig, og køber en angriber som f.eks. Agüero.

City har jo uendeligt dybe lommer, og selv de ikke kommer til at investere lige så massivt som de seneste to somre, så vil de sikkert forsøge sig med en eller to rigtigt store transfers. Samtidig har Wenger jo indikeret at der kommer til at ske noget til sommer.

Det eneste vi kan håbe på er vel at vi køber klogt ind til de pladser i førsteholdstruppen hvor vi virkeligt trænger (venstreback og wing) og så henter bedre breddespillere ind. Heldigvis for os er der ingen af de andre klubber der umiddelbart behøver investere i en ny venstreback, så der kan vi måske have held til at undgå en budkrig i det mindste.
Næste år!

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus

Indlæg af DaBonks » søndag, 08. maj, 2011 18:18

Kan i huske dengang Essien og Lampard var nogle af verdens bedste midtbanespillere?
Nej, heller ikke mig.
Billede

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm

Indlæg af Henrik » søndag, 08. maj, 2011 18:25

Der blev United snydt for et straffe af Webb! Så har man sgu set det med
Næste år!

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af Mr.Kop » søndag, 08. maj, 2011 18:43

Det er ikke så tit man ser det.
Mr Suarez Is Not A Racist!

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » søndag, 08. maj, 2011 18:51

Drogba har godt nok brændt nogle store chancer i den her kamp. :doh1:

Stephenson

Indlæg af Stephenson » søndag, 08. maj, 2011 20:33

Tja, det var vel nok nr. 19 til Scum desværre.
Det sagt, så må man da håbe at Alex snart er mæt og træt.
Hvis de vinder CL over FC Hollywood, tror jeg at den næste sæson, bliver hans sidste.
Ved ikke hvordan i andre har det på det områder, men jeg tror at når Alex går på pension, så går klubben ned, og så bliver det vores tur!
Man har vel lov at håbe....

Allan

Indlæg af Allan » søndag, 08. maj, 2011 21:06

Jeg er mest spændt på at se om det 19. mesterskab får dem til at slippe af med deres mindreværdskomplekser. Og stopper med at synge Liverpool sange, til samtlige af deres kampe...

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » søndag, 08. maj, 2011 22:12

Allan skrev:Jeg er mest spændt på at se om det 19. mesterskab får dem til at slippe af med deres mindreværdskomplekser. Og stopper med at synge Liverpool sange, til samtlige af deres kampe...
Og om vi så kan stoppe med at kommentere deres mindreværdskomplekser hele tiden og fremover kigge mere på egen klub.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Allan

Indlæg af Allan » søndag, 08. maj, 2011 22:24

mig_der skrev:
Allan skrev:Jeg er mest spændt på at se om det 19. mesterskab får dem til at slippe af med deres mindreværdskomplekser. Og stopper med at synge Liverpool sange, til samtlige af deres kampe...
Og om vi så kan stoppe med at kommentere deres mindreværdskomplekser hele tiden og fremover kigge mere på egen klub.
Der må være noget jeg har overset (får ikke læst alle tråde lige grundigt), men har det været diskuteret?? Mener ikke jeg har opdaget noget om at vi skulle være specielt fokuseret på den klub?? Det jeg skrev var mere møntet på at de synger anti Liverpool sange uanset hvem de møder, og det virker en smule som om de er ret fokuseret på Liverpool.

Men hvis du kan dirigere mig hen til hvor det bliver diskuteret, vil jeg være taknemmelig.

dphreak
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af dphreak » mandag, 09. maj, 2011 07:48

mig_der skrev:
Øh? Altså jeg har set rigeligt med negative kommentarer omkring "den der klub", men jeg synes ikke at have set en diskussion om hvorfor det egentlig er at de går mere op i Liverpool end i deres egen klub. Hvilket jeg desværre må erkende at alle de Man U fans jeg kender gør...

Besvar