Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Dagens Kampe
0-1 til chelsea.
Joe Cole får en rigtig god stikning han sparker op i hjørnet uden chance for målmanden
Ellers Blackburn der presser mest på og har mest af spillet
Joe Cole får en rigtig god stikning han sparker op i hjørnet uden chance for målmanden
Lort. Blackburn skal bare vindeHæske skrev:0-1 til chelsea.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
-
- Bestyrelsesmedlem
Cech parer (staveplade) og sender den på stolpen!
Fat frank sparker den på stolpen!
han mangler i øvrigt 1 mål fra at have lavet 100 mål for chelsea
Fat frank sparker den på stolpen!
han mangler i øvrigt 1 mål fra at have lavet 100 mål for chelsea
Ja det er rigtigtmartinsommer skrev:Er det så slemt? Jeg tror bare vi er gode til at glemme det igen. Vi var også tæt på et nederlag til Tottenham, hvor Torres fik udlignet i overtiden.93'Kofoed skrev:Ja, den mod Everton var også heldig.Janse skrev:Ja aldrig er nok ikke det rigtige ord at bruge, men det er dog langt fra så ofte som Scum... Den disciplin mestrer de til fulde!martinsommer skrev:Aldrig? Har du glemt vores kamp mod Everton tidligere i sæsonen?93'Kofoed skrev:Pisse lorte United. Hvor er det bare irreterende![]()
![]()
![]()
Hvorfor sker sådan noget aldrig for os
Jeg ændrer det til, hvorfor sker sådan noget sjældent for os
Hvis du ser her: http://soccernet.espn.go.com/team/stats?id=364&cc=5739
vil du også opdage, at vi rent faktisk scorer en del mål sidst i kampene. Noget som jeg ikke synes vi har været gode til førhen (= de seneste sæsoner).
Men man kan sige at det er ikke altid sejren, der har noget med held at gøre.
Det kan sagtens være at man bare er bedre end modstanderen, eller at modstanderen bare laver dumme fejl.
F.eks i Everton kampen mod os. tager Neville den med hånden:og derfor fik vi Straffe, og derfor vinder vi 2-1
og idag laver en everton-spiller en svinestreg mod Giggs: Straffe til Scum. så derfor vandt de idag
Så hvad kan man så lære af det?: Ikke at tabe hovedet når man er i slutningen af kampen. (gælder rent faktisk hele kampen)
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Det var noget pis at Scum igen vandt på et mål til allersidst og meget træls at Arsenal vandt på den samme måde i går. Chelsea ser desværre også ud til at vinde i dag så jeg vil ikke rigtigt bekymre mig mere om de andre tophold i Premier men bare læne mig tilbage og gøre mig klar til Barcelona-Real Madrid. 

BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
-
- Bestyrelsesmedlem
Puuuuh MEGET tæt på af Cruz igen igen, han har været små tæt på nogle gange efterhånden.
Men en rigtig rigtig god redning i af Cecs afløser!
Men en rigtig rigtig god redning i af Cecs afløser!
-
- Bestyrelsesmedlem
Fik desværre det ikke med.
Men hva jeg så, så var hans afløser ikke helt sikker i alle situationer.
Han gik helt fejl af en bold efter et hjørnespark som Cruz ku ha headet ind, men får sent ved siden af mål.
Men hva jeg så, så var hans afløser ikke helt sikker i alle situationer.
Han gik helt fejl af en bold efter et hjørnespark som Cruz ku ha headet ind, men får sent ved siden af mål.
To gode forsøg af henholdsvis Agbonlahor og Young i starten af kampen mod Chelsea. Man tør dog dårligt håbe 

De presser sgu flot Villa. Har allerede haft 4-5 hjørnespark plus et par udmærkede forsøg. Chelsea har knap nok været på Villas banehalvdel endnu.
Så står det fortjent 1-0 til AV. Mål af Maloney 

De spiller altså frisk til, Aston Villa, og ku' sagtens ha' ført med mere end et enkelt mål.
Tror Chelsea spillerne har spist for meget og for fed julemad, de er godt nok tunge i det p.t.
Lampard ud, Ballack ind.
Tror Chelsea spillerne har spist for meget og for fed julemad, de er godt nok tunge i det p.t.
Lampard ud, Ballack ind.