Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af athomsen » onsdag, 03. aug, 2011 23:07

agger skrev:
Thommo skrev:Godt gået OB, og det giver vel en herlig masse point til DK fremover. I bestræbelserne på at beholde 2 CL pladser
Ja hvis FCM så lige får det held og sådan på en svær udebane, og brøndby da for f***** ville tage sig sammen, så er der mange point at hente i denne sæson.
Har desuden set på de mulige modstandere for FCK og det er ikke skræmmende.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Champi ... 060948.htm

Og OB ryger formentlig ud, men er så vidt jeg forstår direkte klar til Euro league gruppespil. Men jeg har stadig en tiltro til OB, og hvis de møder Twente eller Standard liege, ser jeg gode muligheder. De virker til at have fået mere ro på i Europa, grundet at de har været med i en del år nu.

jeg tror på vi har FCK, OB, FCM og FCN (som først træder ind næste runde) tilbage efter i morgen.
Kan du blive enig med dig selv ;)

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » torsdag, 04. aug, 2011 07:54

agger skrev:
Thommo skrev:Godt gået OB, og det giver vel en herlig masse point til DK fremover. I bestræbelserne på at beholde 2 CL pladser
Ja hvis FCM så lige får det held og sådan på en svær udebane, og brøndby da for f***** ville tage sig sammen, så er der mange point at hente i denne sæson.

Og OB ryger formentlig ud, men er så vidt jeg forstår direkte klar til Euro league gruppespil. Men jeg har stadig en tiltro til OB, og hvis de møder Twente eller Standard liege, ser jeg gode muligheder. De virker til at have fået mere ro på i Europa, grundet at de har været med i en del år nu.

jeg tror på vi har FCK, OB, FCM og FCN (som først træder ind næste runde) tilbage efter i morgen.
Jeg tror ikke på at OB kan slå Twente eller Standard, begge hold er stærke og rutinerede, derimod synes jeg at Rubin Kazan virker meget svækket så det er imho det eneste hold OB kan klare.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
agger

Indlæg af agger » torsdag, 04. aug, 2011 09:00

athomsen skrev:
agger skrev:

Kan du blive enig med dig selv ;)
tror at OB ryger ud, men det skyldes mest at danske hold (undtagen FCK) stort set aldrig formår helt at slå til. Men skulle de møde et af de to andre hold så jeg muligheder. Nu hedder det vist arsenal, lyon, bayern, villareal eller benfica. Det ser jeg som en for stor mundfuld.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 04. aug, 2011 21:06

Det er så morsomt at jeg knap nok kan få luft..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"We're not racist, we only hate the mancs"

SeemaxX

Indlæg af SeemaxX » torsdag, 04. aug, 2011 22:22

Emmy skrev:Det er så morsomt at jeg knap nok kan få luft..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tragikomisk er ordet :aliboronz5:

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » torsdag, 04. aug, 2011 22:24

SeemaxX skrev:
Emmy skrev:Det er så morsomt at jeg knap nok kan få luft..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tragikomisk er ordet :aliboronz5:
Kun hvis man kommer til at grine så meget at man græder af det. For det er hamrende morsomt.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » torsdag, 04. aug, 2011 23:08

Perfekt aften for de danske hold i EL

SeemaxX

Indlæg af SeemaxX » torsdag, 04. aug, 2011 23:14

Syntes det var fryd for brøndby (selvom det er trist/pinligt for dansk fodbold) jeg syntes derimod at det var synd for FCM ville gerne have fulgt dem i EL.

Spændene med lodtrækningen i morgen selvom det ville være sjovere at have 5 hold med i stedet for 3 :)

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 05. aug, 2011 01:41

Jeg tilslutter mig grinekoret! :lol: :lol: :lol: :lol:
Som garvet Københavner-fan, så er det jo decideret herligt. De mistede point skal vi nok hente hjem. ;)
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » søndag, 07. aug, 2011 00:35

Pacheco spiller for Spanien i u-20 VM kampen mod Australien lige nu på Eurosport. Der er scoret 6 mål efter blot 35 minutter.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 07. aug, 2011 16:24

2-0 til Man City ved pausen. Lescott på hovedstød og Dzeko på langskud, hvor de Gea ikke ser helt godt ud. Vidic tøvede også i opresset.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 07. aug, 2011 16:53

Hekkem skrev:2-0 til Man City ved pausen. Lescott på hovedstød og Dzeko på langskud, hvor de Gea ikke ser helt godt ud. Vidic tøvede også i opresset.
Men nu står det 2-2 :dance:
Er en smule i ekstase over Nanis mål
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 07. aug, 2011 17:11

Havde Rooney ikke fået hår-trans? I så fald holdte det ikke længe.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » søndag, 07. aug, 2011 17:17

Dejligt med en neutral kommentator ;) :wall:

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » søndag, 07. aug, 2011 17:20

Måske er købet af Downing i virkeligheden en meget bedre løsning for os end den tilsyneladende 1. prioritet - Ashley fjong... I første halvleg blev han totalt lukket ned ude på kanten og ser generelt, for mig at se, average ud, på trods af hans fine frisparksassist til Smalling. Tror vi skal være glade for mancs købte ham, så vi 'blev tvunget' til at nuppe Downing.. jeg tror ikke Young bliver den nye helt store kant i united. Tilgengæld vil man nok altid være misundelig på at de fik Jones i forsvaret.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Besvar