Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg synes de fik rigtigt meget ud af lidt Stoke. Det var en flot indsats i en spændende kamp.
Havde en ti'er tilbage på min spilkonto jeg satte på kryds. Ka-Ching!!! 35 kr. vundet
De 30 kroner har jeg satset på 0-0 mellem W.Brom og scum. Men er villig til at ofre dem for en West Brom sejr

De 30 kroner har jeg satset på 0-0 mellem W.Brom og scum. Men er villig til at ofre dem for en West Brom sejr
Jeg tror det er en generel tendens blandt Liverpool fans(måske også generelt med fans af større klubber), for jeg har kigget lidt på RAWK efter kampen og hvis du synes det er slemt herinde så skulle du se derinde, det er pinligt.DaBonks skrev:Lige pludselig er vores 1-1 resultat slet ikke så forfærdeligt.
Synes vores forum er blevet værre over årene til at gå helt i spåner efter et middelmådigt resultat.
Selvfølgelig havde alle store forventninger til starten af sæsonen, men vi har indtil videre spillet den bedste halvleg af alle topholdene og er på samme antal point.
Det skal nok blive en spændende sæson.
Det er dog fedt at både Arsenal og Chelsea har smidt point i deres første kampe, lad os håbe de andre tre konkurrenter om top 4 placeringerne følger trop. Som altid usmagelig opførsel af Barton, men denne gang er det til vores fordel at Arsenal kommer til at mangle Gervinho mod os. Han gjorde det godt i sin debut med skarpe udfordringer og gode løb, hans sidste berøring var dog elendig næsten hver gang og hans indlæg og afleveringer endte ude af banen eller til en modspiller, men fin debut indtil han slår Barton.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Kan det ikke have noget at gøre med det er længe siden vi har vundet noget som helst?
Det er over 5 år siden nu.
Det er over 5 år siden nu.
Ferdinand og Vidic skadet i den første kamp. Nu må vi se hvor alvorligt det er.
Er det mig eller virker De Gea for klejn til at være målmand i PL? Han får satme nogle tæsk idag. Ved ikke hvor høj han er, men han virker ret spinkel
Typisk scum føringsmål 

Utroligt.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
192 cm men kun 75 kg mener jeg. Han skulle gerne tage nogle kilo muskler på, men det er heldigvis noget der kommer med tidenBelloni skrev:Er det mig eller virker De Gea for klejn til at være målmand i PL? Han får satme nogle tæsk idag. Ved ikke hvor høj han er, men han virker ret spinkel

Fan af Manchester United
-
- Bestyrelsesmedlem
Har Mourinho fundet formlen?
Det kan godt ske Barcelona ikke stiller op i helt stærkeste opstilling. Men de har slet ikke formået at komme igang.
Det kan godt ske Barcelona ikke stiller op i helt stærkeste opstilling. Men de har slet ikke formået at komme igang.
Træt af at overvære disse teatralistiske kampe mellem de to klubber. Det handler oftest om hvem der er bedste til at lægge og rulle rundt på græsset og påvirke dommeren til at smide folk ud. Kampens flotte individuelle begivenheder bliver total ødelagt af alle disse skuespil og påvirkninger. Spil nu bare fodbold, for det er de simpelthen begge hold så gode til.
Det er alle nogle rigtig gode mål der bliver scoret, så forstår jeg blot ikke hvorfor de ikke koncentrere sig om det.
Det er alle nogle rigtig gode mål der bliver scoret, så forstår jeg blot ikke hvorfor de ikke koncentrere sig om det.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Præcis, det er kommet så vidt, at jeg simpelthen ikke gider glo på dem, hver gang ihvertfald, som jeg gjorde førhen. Idag gad jeg ikke, men tager muligvis en tørn på onsdag. Hold op en Collina wanna be, mangler i dommerstanden, til sådanne opgør. Kan ikke forstå hvorfor der er så få dommere med store nødder, rent ud sagt.Hekkem skrev:Træt af at overvære disse teatralistiske kampe mellem de to klubber. Det handler oftest om hvem der er bedste til at lægge og rulle rundt på græsset og påvirke dommeren til at smide folk ud. Kampens flotte individuelle begivenheder bliver total ødelagt af alle disse skuespil og påvirkninger. Spil nu bare fodbold, for det er de simpelthen begge hold så gode til.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Bestyrelsesmedlem
City´s angreb og midtbane snakker sgu ikke særlig meget sammen når de skal starte presset op.