Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Lige så beundringsværdigt som Barcelonas spil er lige så klamt er det at se på, når spillerne kaster sig i græsset efter den mindste berøring. Hvordan Xavi får straffe i den situation er ubegribeligt. Han bliver stort set ikke rørt af Nesta, men falder som var han blevet skudt. Det er sku en ommer, og det er i mine øjne ikke en verdensklassespiller værdigt
.

Aquilani kunne sagtens have været vist ud på nuværende tidspunkt. Han har generelt været dårlig defensivt. Slår dog stadig nogle gode aflevering.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Ja Aquilanis flair og touch i afleveringerne over midten er gode, men jeg synes ikke han har gjort nogen specielt god figur på egen halvdel. Både når han skal skille sig af med bolden og når han skal forsvare.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Nej det så godt nok sølle ud. Dårlig stil!Robbie_God_Fowler skrev:Lige så beundringsværdigt som Barcelonas spil er lige så klamt er det at se på, når spillerne kaster sig i græsset efter den mindste berøring. Hvordan Xavi får straffe i den situation er ubegribeligt. Han bliver stort set ikke rørt af Nesta, men falder som var han blevet skudt. Det er sku en ommer, og det er i mine øjne ikke en verdensklassespiller værdigt.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nøj, for et oplæg af Alexandre Song til Van Persie.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Ja, det er godt nok skidt. Hvornår kommer UEFA dog ud af busken og straffer sådanne urimeligheder. Det bringer spillet i ligeså stor miskredit, som en spiller der brokker sig. Tænk det giver større straf at vise sin glæde over en scoring, ved enten tage trøjen op over hovedet eller lade sig tiljuble af sine fans, end det gør at smide sig ubegrundet. Også kalder man vores bedste diver. Hurlumhej sig er jeg bare.Emmy skrev:Nej det så godt nok sølle ud. Dårlig stil!Robbie_God_Fowler skrev:Lige så beundringsværdigt som Barcelonas spil er lige så klamt er det at se på, når spillerne kaster sig i græsset efter den mindste berøring. Hvordan Xavi får straffe i den situation er ubegribeligt. Han bliver stort set ikke rørt af Nesta, men falder som var han blevet skudt. Det er sku en ommer, og det er i mine øjne ikke en verdensklassespiller værdigt.
Stupidity now - Insanaty later
-
Nej nej nej et mål af Boateng 

Ligeså er den helt galt i situationen hvor Keita ligger og ømmer sig, men han har stadig tid til at kigge om bolden bliver sparket væk.Emmy skrev:Nej det så godt nok sølle ud. Dårlig stil!Robbie_God_Fowler skrev:Lige så beundringsværdigt som Barcelonas spil er lige så klamt er det at se på, når spillerne kaster sig i græsset efter den mindste berøring. Hvordan Xavi får straffe i den situation er ubegribeligt. Han bliver stort set ikke rørt af Nesta, men falder som var han blevet skudt. Det er sku en ommer, og det er i mine øjne ikke en verdensklassespiller værdigt.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Jeg troede slet ikke han kunne sådan noget.Hekkem skrev:Nøj, for et oplæg af Alexandre Song til Van Persie.
Det sidste træk inden oplægget er ren klasse!
Ellers en kedelig kamp. Der kom dog lidt mere gang i den i anden halvleg, det var dog mest pga et par små skænderier og svinestreger samt målet.
Droppede de sidste 20 min. Så nu følger jeg bare med på livescore.
- John Barnes
- Alder: 34
Endnu et nederlag til Chel$ea! (ødelagde mine odds) Vilas-Boas er godt nok en presset mand! Han skal bare ha 160 millioner kroner i gyldent håndtryk hvis han bliver fyret, det gider de næppe, at betale lige med det samme. Jeg tror stadig, at han får lov til, at vise hvad han kan. Selvom at en mand som Roman A ikke ligefrem er en tålmodig mand!

- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
Puuuha Arsenal afhænger af den flyvende hollænder.. De er pænt fucked hvis/når han bliver skadet.

- JudgeArdaStudge
Jeg har tidligere tilkendegivet mit "had" til Xavi. I dag har måske givet en lidt større forståelse for det og måske er der tilmed nogle, der er hoppet med på vognen. Jeg krummer tæer over Barcelona.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg er med på vognen og har været det længe.Arda skrev:Jeg har tidligere tilkendegivet mit "had" til Xavi. I dag har måske givet en lidt større forståelse for det og måske er der tilmed nogle, der er hoppet med på vognen. Jeg krummer tæer over Barcelona.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Enig, og stiller mig uforståelig overfor for dommerne, der dømmer dem. De må da vide hvor let de smider sig. Det var forfærdeligt at se på i dag.Arda skrev:Jeg har tidligere tilkendegivet mit "had" til Xavi. I dag har måske givet en lidt større forståelse for det og måske er der tilmed nogle, der er hoppet med på vognen. Jeg krummer tæer over Barcelona.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
- Bestyrelsesmedlem
Dommerne må ikke dømme udfra noget de ved om en spiller. Det vil da også være grotesk, hvis de gjorde det. De skal dømme det de ser. Desværre har til tider glemt linserne, fået mudder på brillerne, en pige der lige flasher bryster i den modsatte retning, de finder 20 kr på græsset og at de simpelthen tror der er nok kontakt.
Man skal dog huske på at de kun har én vinkel og et meget kort øjeblik til at tage stilling. Men vi, hjemme i stuerne har 20 vinkler, gentagelse 50 gange, frame by frame osv.
Det må ikke være nemt at være dommer i dag, med de mindste fejl.
Nu så jeg dog godt Xavi der kastede sig nemt. Og det kan jeg så se at jeg ikke er ene om.
Man skal dog huske på at de kun har én vinkel og et meget kort øjeblik til at tage stilling. Men vi, hjemme i stuerne har 20 vinkler, gentagelse 50 gange, frame by frame osv.
Det må ikke være nemt at være dommer i dag, med de mindste fejl.
Nu så jeg dog godt Xavi der kastede sig nemt. Og det kan jeg så se at jeg ikke er ene om.