Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Sådan noget pis.
Av av av. Det var nok noget nær det værste, der kunne ske.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Pis...
Håber Chelsea vælger at trække sig tilbage nu og give City pladsen.
Håber Chelsea vælger at trække sig tilbage nu og give City pladsen.
Det er lige før Sturridge er blevet en af de vigtigste på Chelseas hold. Nu har han været indblandet i afgørende mål flere kampe i træk.
-
Skidt resultat. Nu er der fem point op til fjerdepladsen (6 hvis man tæller vores miserable målscore med). Men ganske fortjent at Chelsea vinder kampen idag. City faldt totalt i søvn efter Chelsea udlignede.
Jeg synes Chelsea har gjort lidt af et scoop i den unge Oriel fra Barca. Han virker sikker på bolden og taktisk dygtig.
Jeg synes Chelsea har gjort lidt af et scoop i den unge Oriel fra Barca. Han virker sikker på bolden og taktisk dygtig.
Udvisningen og det totale fokus på at holde den hjem derefter spillede også ind. De stillede sig jo helt ned efter indskiftningerne. Selvfølgelig skifter man fokus med en udvisning og oven i på en svær udebane, men synes de overgjorde det lidt.Robbie_God_Fowler skrev:Skidt resultat. Nu er der fem point op til fjerdepladsen (6 hvis man tæller vores miserable målscore med). Men ganske fortjent at Chelsea vinder kampen idag. City faldt totalt i søvn efter Chelsea udlignede.
Oriol bliver interessant at følge, men godt at Barcelona har tilbagekøbs-option på Oriol så Chel£ea måske ikke gør et scoop alligevel hvis han slår til for alvor. Medmindre Barcelona ikke ønsker at gøre brug af den selvfølgelig. Det samme har de i øvrigt lavet med Bojan i Roma.
Klausulen kan dog kun træde i kraft i det tilfælde, at Chelsea har lyst til at sælge Romeu (dvs. det er nærmere forkøbsret end tilbagekøbsklausul). Pt ligner han ikke en, man har lyst til at sælge igen. Desværre.Charlie Adam's Guinness mate skrev:Oriol bliver interessant at følge, men godt at Barcelona har tilbagekøbs-option på Oriol så Chel£ea måske ikke gør et scoop alligevel hvis han slår til for alvor. Medmindre Barcelona ikke ønsker at gøre brug af den selvfølgelig. Det samme har de i øvrigt lavet med Bojan i Roma.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
OB har lige spillet 2-2 mod holdet vi tabte til for ikke så længe siden...
Jeg ELSKER nuancerede og perspektivrige hentydninger som disse.phl skrev:OB har lige spillet 2-2 mod holdet vi tabte til for ikke så længe siden...
-
Små klap til ponyen, AardeAarde skrev:Jeg ELSKER nuancerede og perspektivrige hentydninger som disse.phl skrev:OB har lige spillet 2-2 mod holdet vi tabte til for ikke så længe siden...

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Ja jeg kunne naturligvis også have valgt at tvinge en positiv vinkel på indlægget. Jeg tror bare virkelig ikke, at det er de hensigter, der er med det, men snarere noget i stil med, at "hvis OB kan få uafgjort mod dem, så er det fandme for dårligt at vi til tabte til dem!"Larry Dillman skrev:Små klap til ponyen, AardeAarde skrev:Jeg ELSKER nuancerede og perspektivrige hentydninger som disse.phl skrev:OB har lige spillet 2-2 mod holdet vi tabte til for ikke så længe siden...Det er da en fin pointe, at vores tidligere Carlsberg-buddies hævnede os ved at sende Fulham ud ... derudover medførte deres sidste Euro League-run jo, at vi blev fristet over evne af den go'e gamle ansigts-skrubber. Måske har de strivede sparet os for tilsvarende pinsler i fremtiden. Herfra i hvertfald masser af karma og gode vibrationer mod OB
Det er det vel i bund og grund også....Aarde skrev:Ja jeg kunne naturligvis også have valgt at tvinge en positiv vinkel på indlægget. Jeg tror bare virkelig ikke, at det er de hensigter, der er med det, men snarere noget i stil med, at "hvis OB kan få uafgjort mod dem, så er det fandme for dårligt at vi til tabte til dem!"Larry Dillman skrev:Små klap til ponyen, AardeAarde skrev:Jeg ELSKER nuancerede og perspektivrige hentydninger som disse.phl skrev:OB har lige spillet 2-2 mod holdet vi tabte til for ikke så længe siden...Det er da en fin pointe, at vores tidligere Carlsberg-buddies hævnede os ved at sende Fulham ud ... derudover medførte deres sidste Euro League-run jo, at vi blev fristet over evne af den go'e gamle ansigts-skrubber. Måske har de strivede sparet os for tilsvarende pinsler i fremtiden. Herfra i hvertfald masser af karma og gode vibrationer mod OB
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Ja, men ikke fordi OB fik uafgjort mod demnrg skrev:Det er det vel i bund og grund også....

Går ud fra det er pointen.

Præcis.DaBonks skrev:Ja, men ikke fordi OB fik uafgjort mod demnrg skrev:Det er det vel i bund og grund også....
Går ud fra det er pointen.