Dagens Kampe
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Re: Dagens Kampe
Ja, hold da op mawope, det ligner noget jeg har set ofte før
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Hvor er det fantastisk med alle de gaver vi får her i julen
Det plejer jo at være os der giver gaver væk, så det er rart at
modtage en gang i mellem
Tak til Sunderland, Swansea, Fulham, Blackburn og Aston Villa. Wolves var endda tæt på også

Det plejer jo at være os der giver gaver væk, så det er rart at
modtage en gang i mellem

Tak til Sunderland, Swansea, Fulham, Blackburn og Aston Villa. Wolves var endda tæt på også
Selv mit skæg er rødt!
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Jeg går ud fra at både Wenger og Warnock bliver straffet for at brokke sig over dommeren?
FA?
FA?

-
Hold nu op, hvorfor er du så tabulagt at kritisere en dommer? Især efter en kamp hvor der har været flere tvivlsomme kendelser. Det er trods alt et arbejde, og hvis man ikke gør det godt synes jeg da ikke at der er noget i vejen i at man får noget kritik.
Så vil jeg egentlig skide på at det er Wenger eller andre der gør det, for FA gider jo åbenlyst ikke at gøre noget ved sagen.
Så vil jeg egentlig skide på at det er Wenger eller andre der gør det, for FA gider jo åbenlyst ikke at gøre noget ved sagen.
Fan af Manchester United
Det må være rigtigt rigtigt nemt at sige som scumfan.AllanShore skrev:Hold nu op, hvorfor er du så tabulagt at kritisere en dommer? Især efter en kamp hvor der har været flere tvivlsomme kendelser. Det er trods alt et arbejde, og hvis man ikke gør det godt synes jeg da ikke at der er noget i vejen i at man får noget kritik.
Liverpool Football Klopp
-
Jeg forstår ikke idéen med at kommentere, når du indbyder med absolut intet konstruktivt?AndreasN skrev:Det må være rigtigt rigtigt nemt at sige som scumfan.AllanShore skrev:Hold nu op, hvorfor er du så tabulagt at kritisere en dommer? Især efter en kamp hvor der har været flere tvivlsomme kendelser. Det er trods alt et arbejde, og hvis man ikke gør det godt synes jeg da ikke at der er noget i vejen i at man får noget kritik.
Fan af Manchester United
Jeg så ikke den første halve time af kampen, men fra hvad jeg så, var det da helt fint at sende Djourou tidligt i bad. Han havde jo helt tydeligt ikke kræfterne til at følge med til sidst (tilmed vist en skade), så de fleste af hans aktioner i en periode var ureglementerede. Han gjorde det med andre ord altså ikke svært for dommeren at træffe beslutningen. Og jeg vil komme med den påstand, at var Wenger i situationen ikke så ærgerlig over at have mistet tre point, kunne han formentlig komme frem til samme konklusion.AllanShore skrev:Hold nu op, hvorfor er du så tabulagt at kritisere en dommer? Især efter en kamp hvor der har været flere tvivlsomme kendelser. Det er trods alt et arbejde, og hvis man ikke gør det godt synes jeg da ikke at der er noget i vejen i at man får noget kritik.
Ved ikke om jeg missede det omtalte "straffespark", men jeg kan i hvert fald ikke lige mindes episoden og vil ikke udtale mig om den. Men selv hvis der vitterligt skulle være tale om et ikke-dømt, klokkeklart straffespark, så ER det altså trist at høre på en træner, som i dén grad har svært ved at anerkende modstanderens præstation. For i den time jeg så af kampen, var det bestemt ikke tilfældigt eller uretfærdigt, Fulham fik noget med fra kampen - og faktisk heller ikke alle tre point. Arsenal spillede jo mildest talt elendigt i 2. halvleg og var i dén grad på hælene. Wenger får det jo til at lyde som røveri ved højlys dag. Og ja, det er en trist egenskab en vis anden træner ligeledes praktiserer i stor stil, og du derfor finder sympati for.
Så jo, kritik skal da gives, hvis det er nødvendigt. I disse to tilfælde får det blot sådan en skinger, tøsefornærmet og barnlig tone. I jeres træners tilfælde kan du tilmed tilføje arrogant og bedrevidende til den beskrivelse. De fleste finder selvindsigt som en god egenskab, ikke sandt? Og er kritikken, som du fremhæver, at FA ikke vil gøre noget for at forbedre fejlmarginen hos dommerstanden, hvorfor retter man så ikke sin kritik den vej i disse interviews. Man kunne sågar også starte en kampagne (lobbyarbejde) gående på at hverve "ambassadører" fra andre PL-klubber og måske endda udarbejde konkrete løsningsforslag på "problemet". Det ser man dog ikke ske, og hvorfor mon? Er det fordi, visse trænere har hang til at skulle kaste ansvaret på alle andre end sig selv? Jeg siger ikke, dommerne er fejlfri og der indimellem også sker hovedrystende beslutninger, men sålænge alle beslutninger ligger i munden på én mand, som tilmed løber rundt med spillerne i 90 minutter, så vil der være fejlkendelser. ALLE mennesker laver fejl. Tro det eller la' vær' OGSÅ jeres trolige. Den erkendelse er han dog ikke så ferm til at nå frem til

- Guffi182
Det synes jeg skam heller ikke det skal være. Jeg regner bare med at FA holder en linje, nu hvor LFC, AVB og Pulis er blevet dømt for udtalelser i år, så skal de 2 herre jeg nævner vel også? Du kan ikke forskels behandle på den måde. Måske svært og forstå som manu supporterAllanShore skrev:Hold nu op, hvorfor er det så tabulagt at kritisere en dommer? Især efter en kamp hvor der har været flere tvivlsomme kendelser. Det er trods alt et arbejde, og hvis man ikke gør det godt synes jeg da ikke at der er noget i vejen i at man får noget kritik.

Jeg synes det helt fair, at dommerne bliver kritiseret, især når de igen og igen kommer med så ringe nogle præstationer som de gør lige nu. Chelsea kampen var forfærdelig dømt. Både Ashley Cole og Lampard burde begge være smidt ud. Men der er INGEN linje i den måde de dømmer på, heller ikke ved samme dommer. Ting de smider folk ud for i en kamp, gør de intet ved i en anden. Det er ganske enkelt ikke iorden, og FA trænger virkelig til at stramme op.
Og så må de forhelved snart begynde, at give kort for film.

Det værste ved dommer-kommentarerne er imø at de er så ensrettede. Ved en sejr, hvor dommeren har gjort det fint, får han utroligt sjældent ros. Og hvis dommerens beslutninger har resulteret i en sejr til f.eks. Arsenal eller United, så får det altså også utroligt sjældent en kommentar med på vejen.
Det er som om at specielt Wenger og SAF altid føler sig bortdømt i deres nederlag. Det er så utroligt enerverende at læse de samme stik mod dommerne fra de to, hver gang de taber. Okay, måske ikke hver gang, men det nærmer sig altså.
At det så til tider muligvis er en bevidst beslutning fra Ferguson eller Wenger for at tage presset af spillerne, synes jeg stadig det er arrogant og dårlig-taber-agtigt.
På lang sigt får United og Arsenal jo nok samme antal kendelser der går deres vej.
Det er som om at specielt Wenger og SAF altid føler sig bortdømt i deres nederlag. Det er så utroligt enerverende at læse de samme stik mod dommerne fra de to, hver gang de taber. Okay, måske ikke hver gang, men det nærmer sig altså.
At det så til tider muligvis er en bevidst beslutning fra Ferguson eller Wenger for at tage presset af spillerne, synes jeg stadig det er arrogant og dårlig-taber-agtigt.
På lang sigt får United og Arsenal jo nok samme antal kendelser der går deres vej.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Wenger den klovn. Fulham vandt begrund en fremragende anden halvleg, og de taber på under 8minutter er lidt godt lavet af Fulham. Dommeren her i juletiden har været lidt svingende, men kommenter på grund af dommeren, nej nej.. 

You'r Never Walk Alone. ///
Apropos dommernes linje i kampene:
Var jeg den eneste der lagde mærke til den iøjnefaldende store lighed mellem Spearings clearing mod Fulham (som han fik rødt for) og hans clearing mod Newcastle. Jeg taler om den situation hvor Cabaye på besynderlig vist ikke får som minimum et gult kort? De to episoder minder utrolig meget om hinanden.
Rødt i den første kamp - videre spil i den anden kamp
Var jeg den eneste der lagde mærke til den iøjnefaldende store lighed mellem Spearings clearing mod Fulham (som han fik rødt for) og hans clearing mod Newcastle. Jeg taler om den situation hvor Cabaye på besynderlig vist ikke får som minimum et gult kort? De to episoder minder utrolig meget om hinanden.
- Guffi182
Nemlig og det totalt latterligt. Dommeren kan uden problemer se at Cabaye træder ned på Spearing, men ikke engang et frispark fik vi.asger90 skrev:Apropos dommernes linje i kampene:
Og nu kommer Barton måske i problemer for sin udtalelser på Twitter, omkring hans udvisning. Det var ikke Barton der snød dommeren i den sitiuation, det var Johnson. Men nej ham gør man ikke noget ved.

Jeg lagde også mærke til det og det viser bare at der ikke en er brugbar linje i det dommerne dømmer. Cabaye skulle helt uden nogen form for tvivl have haft det røde kort, men intet skete. Og det var tydeligt at se på TV billederne at dommeren så direkte på episoden.asger90 skrev:Apropos dommernes linje i kampene:
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Du var IKKE den eneste. Jeg synes også at Cabayes og Spearings forseelser så meget ens ud.asger90 skrev:Apropos dommernes linje i kampene:
Frank Lampards i aftes mod Wolves var også fra samme skuffe. Han slap med gult.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Igen viser Premier League dommerne sig fra deres ukonsekvente. Med hensyn til Joey Barton udvisningen for QPR i går, var det ikke samme dommer der glemte at vise Clint Dempsey ud, men gav Bellamy en advarsel?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them