Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
DD
Indlæg: 2004
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DD » mandag, 09. jan, 2012 21:42

Cynwal skrev:
Aarde skrev:Jeg er ikke overraskende helt enig (bortset fra ordvalget ved "tæerkrummende" - jeg havde nok valgt "tåkrummende" i stedet ;) ).
Så er det vist på tide med en bemærkning fra SKolen med hang til de mørke nuancer. Nu har jeg via Forum kendt DD siden 2007, og DD - den erfarne forumist - er nået så langt ud i multitaskingens svære kunst, at han er i stand til at krumme ikke kun én tå, men flere tæer ad gangen, når rummeligheden bliver for trang.

Aarde - du er simpelthen nødt til at gå i træningslejr, så du kan lære at krumme mere end én tå ad gangen, når du bliver indigneret!

Ellers er jeg enig med Emmy - hvis statement også har fået tilslutning fra flere - at: "Det skal handle om glæden og passionen for Liverpool FC" idet jeg vil tilføje: "..og fodboldspillet"

Tillad mig i den forbindelse at minde om, at var der ikke en klub som Manchester United - med deraf følgende supportere som AllanShore og Brag (som i mine øjne er fine repræsentanter for deres klub) - ville der ikke være den samme spænding og intensitet omkring det at være LFC supporter. Had og meget lidt kærlighedsforholdet til Manchester United vil jeg påstå, er en vigtig del omkring hele det spændingsfelt, som det er at følge Liverpool i medgang og modgang.
Tak for støtten Cynwal, godt man altid kan regne med dig og din fremragende skole. Det ændrer jo desværre ikke på, at Aarde underligt nok har fuldstændig ret, det hedder til i hvert fald min forbavselse ganske rigtigt "tåkrummende", og det på trods af at jeg næppe tror det er muligt at krumme blot én tå uden hjælp fra de andre. Sådan er det danske sprog så fuld af mærkværdigheder, så det vil jeg lige skrive mig bag øret, og det havde jeg vel osse vidst, hvis nu bare jeg havde lagt hjernen i blød.

Og i øvrigt:
Er der en, er det den, er der to,
si´r man disse.
Hvorfor fa´n hedder pen så -
pluralt - ikke pisse?

Nå, tror jeg tager benene på nakken ...

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » mandag, 09. jan, 2012 22:22

Var jeg den eneste der fik guldegysninger da Henry scorede?

Og hold da op en fed fejring han også fyrede op for!
Fan af Manchester United

bblauritzen
Indlæg: 1066
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af bblauritzen » mandag, 09. jan, 2012 22:24

Så skal jeg da lige love for at Emirates Stadium gik amok. Flot comeback af Henry..

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » mandag, 09. jan, 2012 22:24

AllanShore skrev:Var jeg den eneste der fik guldegysninger da Henry scorede?

Og hold da op en fed fejring han også fyrede op for!
Fik et smil på læberne, har altid godt kunne lide Henry.

Brugeravatar
Hyppia
Indlæg: 528
Tilmeldt: mandag, 02. aug, 2010 19:23
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hyppia » mandag, 09. jan, 2012 22:26

Bring Fowler home

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » mandag, 09. jan, 2012 22:29

Jeg tror alle sad med et lille smil på læben, uanset ens tilhørsforhold.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » mandag, 09. jan, 2012 22:30

Også Leeds fans?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7392
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 09. jan, 2012 22:49

Respekt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » mandag, 09. jan, 2012 22:52

Hvor er fodbold fantastisk, tillykke Henry :clap:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » mandag, 09. jan, 2012 22:53

Har lige set den hurtigste omgang højdepunkter nogensinde på 6'ern. Kommentatoren nåede knap nok at trække vejret da han beskrev højdepunkterne fra vores kamp mod Oldham, hvor man fik lov til at se 2 sekunder af hver hændelse. :shock:

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » mandag, 09. jan, 2012 23:54

Selvom jeg holder med Liverpool så er Thierry Henry en af grundene til at jeg blev fodboldfan. Det er stort at se ham tilbage hvor han hører til.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7392
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 09. jan, 2012 23:58

“First of all, I would have loved to play with Steven Gerrard and second I like the club and their fans. There’s something about Anfield that you can’t explain.
I love it when you step out of the dressing-room and you see the Kop, the scarves, and [hear people] singing You’ll Never Walk Alone. Just that, that would do it for me.”
- Thierry Henry
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SørenK » tirsdag, 10. jan, 2012 01:47

@AJ

Den vil jeg tilslutte mig! Forrygende spiller. Og så scorede han endda med sit trademark strike - en flad skruet inderside i det lange hjørne. Jeg kan godt forstå, hvis der er en Arsenal tilhænger eller to, der er i den syvende himmel i aften, for det er da næsten for godt til at være sandt.


@Arda

Der var jo også rygter om, at vi skulle have givet ham samme tilbud som Arsenal. Henry, der kan vi da om nogen tale om den kliniske afslutter vi allesammen efterspørger. Det er dog formentlig bare spelulationer, og jeg synes sgu egentlig også, det havde været synd for Arsenal, hvis vi havde snuppet ham for snuden af dem!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7392
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 10. jan, 2012 03:41

Beckham storsmilende med sine unger på hver arm. Der et eller andet små-magisk og nostalgisk over sådan en tilbagevenden. Jeg kan hvertfald med sikkerhed udpege min favoritspiller i Arsenal nu: Thierry Henry.

Jeg håber ikke, United laver det samme stunt med Beckham, for lige siden hans tid i den møg og skodklub, er jeg begyndt at kunne li' ham.

Og tjek lige dette her:

Det var Henrys 12. mål imod Leeds United i hans 12. møde med Leeds United. Han bar nummer 12 på ryggen og vi er i 2012. Det eneste, der manglede var, at kampen blev spillet på torsdag - d. 12/1-2012.
Angiveligt blev målet også scoret i det 78. minut altså...yes, you guessed it...12 minutter før de oprindelige 90 minutter.
Det jo næsten lavet til filmlærredet altså.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » tirsdag, 10. jan, 2012 07:16

Arda skrev:Beckham storsmilende med sine unger på hver arm. Der et eller andet små-magisk og nostalgisk over sådan en tilbagevenden. Jeg kan hvertfald med sikkerhed udpege min favoritspiller i Arsenal nu: Thierry Henry.

Jeg håber ikke, United laver det samme stunt med Beckham, for lige siden hans tid i den møg og skodklub, er jeg begyndt at kunne li' ham.

Og tjek lige dette her:

Det var Henrys 12. mål imod Leeds United i hans 12. møde med Leeds United. Han bar nummer 12 på ryggen og vi er i 2012. Det eneste, der manglede var, at kampen blev spillet på torsdag - d. 12/1-2012.
Angiveligt blev målet også scoret i det 78. minut altså...yes, you guessed it...12 minutter før de oprindelige 90 minutter.
Det jo næsten lavet til filmlærredet altså.
Han skulle også være kommet ind før walcott, for så havde han været 12-mand ;)
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Besvar