Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Oxlade-Chamberlain er dygtig! Ærgerligt vi ikke ville betale prisen for ham. På den anden side havde han vel valgt Arsenal alligevel.
Hold fast Blackburn sejler! Kæft de bliver jo snydt totalt... Eksperten sagde UNDER 4 mål.. Hurra allerede 6mål nu 

You'r Never Walk Alone. ///
Det er jo dybt idiotisk at Blackburn smider Samba ud af truppen. Først vil de ikke sælge ham fordi han er for vigtig for klubben og så vil Kean gud hjælpe mig ikke bruge ham! Hvis det er deres måde at straffe Samba på så er de da dummere end godt er.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hurra? Jeg ser nu gerne, at Arsenal ikke kommer for godt i gang igen og får for meget selvtillid til de kommende kampe.Soren123 skrev:Hold fast Blackburn sejler! Kæft de bliver jo snydt totalt... Eksperten sagde UNDER 4 mål.. Hurra allerede 6mål nu
Hvad er egentlig årsagen til at Thomas Sørensen pludselig er 1. målmand hos Stoke?
Begovic startede da i hvert fald vanvittigt godt ud.

DaBonks skrev:Hvad er egentlig årsagen til at Thomas Sørensen pludselig er 1. målmand hos Stoke?
Og tilsvarende stod han pludselig vanvittigt dårligt og lod flere nemme mål gå ind.
Siden har TS ikke set sig tilbage og er nu 1. målmand i PL mens Begovic så tager alle cup-kampene i div turneringer de er med i.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Nu skal det blive interessant at se om City reelt er ved at komme i krise. Ikke fordi jeg tror at vi har en kinamands chance for at indhente dem, men det har jo - desværre - det andet hold fra den unævnelige by 50 km. østpå.
En hjemmekamp mod Fulham skal i hvert fald vindes, hvis man vil vinde PrL.
En hjemmekamp mod Fulham skal i hvert fald vindes, hvis man vil vinde PrL.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Hvor mange spillere, der lige klart har filmet sig til et straffespark, forsøger at gøre det samme fem minutter efter?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Skidt af QPR at tabe hjemme på Loftus Road til Wolves! Håber de bliver oppe, jeg kan sku meget godt li dem og vil hellere have dem i Premier League istedet for Wigan, Bolton, Blackburn osv.

Er lidt i et dilemma for sidder jo rent faktisk og holder lidt med Scum i dag
Men er dælme ikke meget for at indrømme det
Som minimum må de ihf gerne tage 1 point.
Samtidig kan Villa jo også lige passende tage point fra Nyborg så kan vi da ihf ikke klage om hjælp udefra.

Men er dælme ikke meget for at indrømme det

Som minimum må de ihf gerne tage 1 point.
Samtidig kan Villa jo også lige passende tage point fra Nyborg så kan vi da ihf ikke klage om hjælp udefra.
Bill Shankly :
Så slog Demba Ba til igen. Jeg synes efterhånden, at det er ignorant ikke at tage Newcastle seriøst. So far er de mindst ligeså meget med i kampen, som vi er.
Liverpool Football Klopp
Den er godt nok tvetydig om jeg holder med chelsea eller scum i dag. Jeg vil hellere have en 15. plads end en 5. plads, hvis det betyder scum ikke bliver mestre! Men om jeg vil ha en 5. plads fremfor en 4. plads dét er jeg godt nok i tvivl om!
Vinder scum i dag, og vinder vi i morgen, så vil jeg være rigtig glad. Men vinder scum uden at vi udnytter det i morgen, så bryder fanden løs inde i mig! Jeg er virkelig i tvivl - håber selvfølgelig på en uafgjort i dag!
Vinder scum i dag, og vinder vi i morgen, så vil jeg være rigtig glad. Men vinder scum uden at vi udnytter det i morgen, så bryder fanden løs inde i mig! Jeg er virkelig i tvivl - håber selvfølgelig på en uafgjort i dag!
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Skulle lige til at skrive at jeg tror Newcastle falder fra før eller siden...AndreasN skrev:Så slog Demba Ba til igen. Jeg synes efterhånden, at det er ignorant ikke at tage Newcastle seriøst. So far er de mindst ligeså meget med i kampen, som vi er.
Edit: 1-1 Robbie Keane
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
- Sledgehammer
Ja, den er svær. Men man kan jo anlægge den positive synsvinkel, at uanset hvordan det går, så er der mindst ét af vores yndlings-hadehold, der smider points i dag.zalcos skrev:Den er godt nok tvetydig om jeg holder med chelsea eller scum i dag. Jeg vil hellere have en 15. plads end en 5. plads, hvis det betyder scum ikke bliver mestre! Men om jeg vil ha en 5. plads fremfor en 4. plads dét er jeg godt nok i tvivl om!
Personligt er jeg nok mest tilbøjelig til at håbe at Chelsea taber - OBS det må IKKE forveksles med at jeg håber at Scum vinder

Der er vel ikke så meget at være i tvivl om? Der er en verden til forskel på 5. pladsen og 4. pladsen.Men om jeg vil ha en 5. plads fremfor en 4. plads dét er jeg godt nok i tvivl om!
Senest rettet af Sledgehammer søndag, 05. feb, 2012 15:42, rettet i alt 2 gange.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
Det har vi jo sagt hele sæsonen, og der har også været et par tilløb til det undervejs, men hver gang er de kommet op på hesten igen. Så enig med Andreas, de skal sq tages MEGET seriøst, de er mindst lige så meget i spil til 4. pladsen som vi er.Skovdal skrev:Skulle lige til at skrive at jeg tror Newcastle falder fra før eller siden...AndreasN skrev:Så slog Demba Ba til igen. Jeg synes efterhånden, at det er ignorant ikke at tage Newcastle seriøst. So far er de mindst ligeså meget med i kampen, som vi er.
Edit: 1-1 Robbie Keane
Hvorfor var Keane ikke lige så giftig da han var hos os? Så havde han formentlig stadig været på Anfield.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp