Både og. Deres forsvarspræstation kan ikke give noget særligt selvtillidsboost.AJ skrev:Enig med Fribytter, men kun delvis. For nu får Man Utd et gevaldigt selvtillidsboost.
En dræbende kedelig 0-0 havde været at foretrække.
Dagens Kampe
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Dagens Kampe
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det er selvfølgelig dejligt, at du er positiv, men hvis vi havde vendt 0-3 til 3-3 på Stamford Bridge (og det på mindre end en halveg), ville du så skænke forsvaret en tanke? Jeg ville bare tænke at det var et fedt comeback, og sådan er jeg også sikker på Man Utd tænker.
- Sledgehammer
Måske. Men selv Utd-spillerne kan vel ikke helt abstrahere fra at de kun fik come-back pga 2 mere end tynde straffespark samt en CFC-forsvarsaktion, der ikke ville være blevet tolereret i serie 5...AJ skrev:Det er selvfølgelig dejligt, at du er positiv, men hvis vi havde vendt 0-3 til 3-3 på Stamford Bridge (og det på mindre end en halveg), ville du så skænke forsvaret en tanke? Jeg ville bare tænke at det var et fedt comeback, og sådan er jeg også sikker på Man Utd tænker.

Men det er da helt fint hvis Utd føler sig bedre end de reelt er på grundlag af det. Det kan vi måske udnytte.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
To af Chelseas mål blev også til pga. store forsvarsfejl. Hvorfor altid hænge i de undskyldninger? Oftest bliver målene i kampene scoret fordi et hold er lidt ude af balance eller laver en enkelt fejl. Det er også det der adskiller de gode fra de mindre gode. De udnytter det mere prompte.ScouserTommy skrev:Måske. Men selv Utd-spillerne kan vel ikke helt abstrahere fra at de kun fik come-back pga 2 mere end tynde straffespark samt en CFC-forsvarsaktion, der ikke ville være blevet tolereret i serie 5...![]()
Men det er da helt fint hvis Utd føler sig bedre end de reelt er på grundlag af det. Det kan vi måske udnytte.
Fejl er bare en del af spillet og uden ville det jo resultere i noget dræber-kedeligt Trappatoni-bold.
Fan af Manchester United
Puha, Tryllerik + Barcelona burde være forbudt. Han savler jo. Bevares de spiller godt, men han har nærmest ikke nævnt Valencia udover, når en spiller udmærker sig ved at tabe en bold til en barcelonaspiller.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Helt enig. Det ødelægger faktisk min fodboldoplevelse en smule. Han gør dem meget bedre end de har været. Det er til at brække sig over.JTN skrev:Puha, Tryllerik + Barcelona burde være forbudt. Han savler jo. Bevares de spiller godt, men han har nærmest ikke nævnt Valencia udover, når en spiller udmærker sig ved at tabe en bold til en barcelonaspiller.
Og nu skal vi se alle Barcas chancer, men ikke rigtig nogle af RealsHazebaze skrev:Helt enig. Det ødelægger faktisk min fodboldoplevelse en smule. Han gør dem meget bedre end de har været. Det er til at brække sig over.JTN skrev:Puha, Tryllerik + Barcelona burde være forbudt. Han savler jo. Bevares de spiller godt, men han har nærmest ikke nævnt Valencia udover, når en spiller udmærker sig ved at tabe en bold til en barcelonaspiller.

Både Chelsea og Arsenal taber også idag...
- Sledgehammer
Jaja, Everton (!) og Sunderland holder os måske inde i kampen om 4. pladsen. Skal man le eller græde?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Utroligt hvis Chelsea og Arsenal begge også snubler idag - så ser jeg det næsten som værende en god PL-runde 

- Sledgehammer
Jeg jinxer alt. Fucking hell.
Alt hvad Tottenham rører ved bliver fanme også til guld... Henter en mand som Saha, som i mine øjne ikke er noget specielt, som allerede i 2. kamp scorer.
2-0 mod newcastle efter 6 min.
2-0 mod newcastle efter 6 min.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Jeg græder, det er latterligt at 4. pladsen ikke er sikker, til trods for den nuværende top 4 er så elendig. Arsenal på 4. pladsen har tabt 8(otte) kampe af 25 kampe, i runde tal hver 3. kamp. Kors mand, CL pladsen er noget nær gratis i år. Det til trods er LFC på 7. pladsen.....Efter mægtige Newcastle.ScouserTommy skrev: græde?
Pinligt er nok ordet, det rammer præcist.
Verden er smask fuld af hyklere....
- Sledgehammer
Ja. vi må jo blot erkende, at med 10-9-6 efter 25 kampe, så er vi ikke bedre end til den øvre del af midterfeltet. Men i det mindste øger Newcastle da ikke forspringet i dag.Thommo skrev:Jeg græder, det er latterligt at 4. pladsen ikke er sikker, til trods for den nuværende top 4 er så elendig. Arsenal på 4. pladsen har tabt 8(otte) kampe af 25 kampe, i runde tal hver 3. kamp. Kors mand, CL pladsen er noget nær gratis i år. Det til trods er LFC på 7. pladsen.....Efter mægtige Newcastle.ScouserTommy skrev: græde?
Pinligt er nok ordet, det rammer præcist.
Hold kæft hvor er det i øvrigt let at vinde fodboldkampe når man spiller som Spurs gør (får lov til) i dag...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp