Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Comolli-flop
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Jeg sidder og kan ikke lade være med at tænke: Hvis bare Carroll kunne få det samme ud af sin fysik, som Ibrahimovich. Javist har Ibra en noget bedre teknik, end Carroll sikkert nogen sinde får, men fysisk må Carroll da kunne måle sig nogen lunde.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- JudgeArdaStudge
Fribytter skrev:Comolli-flop
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvor er Arsenal i grunden dårlige. Og de ligger nr. 4 i PL 

[quote="Arda"][/quote]

"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Er der ikke noget med, at man godt kan vaere nede med 0-3 til ACM efter 50 min, og stadig faa noget med sig derfra? 
Edit: Men at komme igen fra 0-4 11 min igen er hvist ikke set foer!

Senest rettet af LarsB onsdag, 15. feb, 2012 22:27, rettet i alt 1 gang.
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.
Arsenal er i hvertfald store problemer nede i forsvaret!
Fortjent af Milan.
Fortjent af Milan.
You'r Never Walk Alone. ///
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Nogen kan. Men ikke Arsenal...LarsB skrev:Er der ikke noget med, at man godt kan vaere nede med 0-3 til ACM efter 50 min, og stadig faa noget med sig derfra?

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge
Nok ikke den afslutning, Henry havde håbet på.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det er faktisk noget skidt, at Arsenal (antagelig) ryger ud. Jeg er sikker på, at de ville miste masser af point i PL-kampe umiddelbart efter midtugekampe i CL. De vil selvfølgelig stadig miste point, men alt andet lige havde det været en fordel for os hvis de gik videre.
Nåh, men nu ryger de forhåbentlig i det mindste ud til Sunderland i Cup'en i week-enden, så vi har en topkonkurrent mindre dér.
Nåh, men nu ryger de forhåbentlig i det mindste ud til Sunderland i Cup'en i week-enden, så vi har en topkonkurrent mindre dér.
Man skal nu heller ikke undervurdere det demoraliserende i at ryge ud, især hvis man gør det med eftertryk. Det kan meget vel få holdet til at tvivle på egne evner og til at tvivle på managerens evner. Nogle hold formår at rejse sig op igen efter sådan en omgang, andre gør ikke. Jeg er usikker på, i hvilken kategori Arsenal hører.AJ skrev:Det er faktisk noget skidt, at Arsenal (antagelig) ryger ud. Jeg er sikker på, at de ville miste masser af point i PL-kampe umiddelbart efter midtugekampe i CL. De vil selvfølgelig stadig miste point, men alt andet lige havde det været en fordel for os hvis de gik videre.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Ja, men nu er det jo ikke en PL-kamp der følger umiddelbart efter. De skal først spille igen d. 26. Det er lang tid i fodbold, og der er grænser for hvor længe demolariseringseffekten vil vare ved. Belastningen af at skulle spille tirsdag/onsdag og lørdag/søndag flere gange på få uger ville være vedvarende.
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
AllanShore skrev:Er du heine hvor er Aston Villa egentlig blevet et uinteressant hold. Bare det at man vælger Emile "The Powerhouse" Heskey over N'Zogbia siger det hele.
McLeish må sidde på et meget varmt sæde for tiden.
ONLY GERRARD IS THE POWERHOUSE
-
Enig. Jeg håbede også som minimum, at Arsenal stadig var med i kampen om kvartfinalen når de tog imod Milan på Emirates, da vi skal møde dem nogle dage forinden.AJ skrev:Ja, men nu er det jo ikke en PL-kamp der følger umiddelbart efter. De skal først spille igen d. 26. Det er lang tid i fodbold, og der er grænser for hvor længe demolariseringseffekten vil vare ved. Belastningen af at skulle spille tirsdag/onsdag og lørdag/søndag flere gange på få uger ville være vedvarende.
Men som Lars U er inde på, kan den demoraliserende effekt godt sætte sine spor. Sidste år gik Arsenal jo totalt ned i slutningen af sæsonen, hvor de rent faktisk lå til at blive mester og selv kunne afgøre det. Om det så skyldtes nederlaget til Barcelona, nederlaget i CC finalen, eller træthedstegn vides ikke med sikkerhed, men som flere eksperter har været inde på gennem tiderne (senest Bergkamp), så mangler Arsenal i den grad ledertyper og indpiskere. Så det kunne godt tænkes, at et så svigende nederlag vil sidde i mange af spillerne i noget tid.