Dagens Kampe
- Merseyside Boys
- Alder: 52
Re: Dagens Kampe
...samt at det forventelige exit fra CL, må formodes ikke ligefrem at øge van Persies lyst til at forlænge sin kontrakt.
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....
Derudover smutter Henry også tilbage til USA nu.
-
Men hvem skulle han tage til? Som jeg ser det har alle de klubber, man kan betegne som topklubber, i hvert fald en angriber af absolut topklasse. Så det i hvert fald betyde, at der skulle ske en større rotation af spillere til sommer hvis han bestemte sig for at skifte. For mange gode spillere til samme position har for det meste flere negative sider end positive.Merseyside Boys skrev:...samt at det forventelige exit fra CL, må formodes ikke ligefrem at øge van Persies lyst til at forlænge sin kontrakt.
Fan af Manchester United
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi kan godt bruge Van Persie. Derudover så er jeg enig med dig i at for mange kokke fordærver maden. Men det gør bare Mancinis bedrift i Man C endnu mere bemærkelsesværdig. Det er kun den psykisk ustabile Tevez, som laver ballade. Rotation mellem deres mange gode offensiv spillere fungerer - uden brok i medierne.AllanShore skrev:Men hvem skulle han tage til? Som jeg ser det har alle de klubber, man kan betegne som topklubber, i hvert fald en angriber af absolut topklasse. Så det i hvert fald betyde, at der skulle ske en større rotation af spillere til sommer hvis han bestemte sig for at skifte. For mange gode spillere til samme position har for det meste flere negative sider end positive.Merseyside Boys skrev:...samt at det forventelige exit fra CL, må formodes ikke ligefrem at øge van Persies lyst til at forlænge sin kontrakt.
- Merseyside Boys
- Alder: 52
En overordentlig stor sum £ hver uge, kan også hos nogle kvæle potentiel utilfredshed.Hr. Drejer skrev:Vi kan godt bruge Van Persie. Derudover så er jeg enig med dig i at for mange kokke fordærver maden. Men det gør bare Mancinis bedrift i Man C endnu mere bemærkelsesværdig. Det er kun den psykisk ustabile Tevez, som laver ballade. Rotation mellem deres mange gode offensiv spillere fungerer - uden brok i medierne.AllanShore skrev:Men hvem skulle han tage til? Som jeg ser det har alle de klubber, man kan betegne som topklubber, i hvert fald en angriber af absolut topklasse. Så det i hvert fald betyde, at der skulle ske en større rotation af spillere til sommer hvis han bestemte sig for at skifte. For mange gode spillere til samme position har for det meste flere negative sider end positive.Merseyside Boys skrev:...samt at det forventelige exit fra CL, må formodes ikke ligefrem at øge van Persies lyst til at forlænge sin kontrakt.
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja, så skal der jo heppes på Ajax iaften. Luis´ gamle klub... 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
@ AllanShore
Mon ikke også Moratti i Inter snart kunne finde på at åbne pengepungen? Hvis de rent faktisk kommer i CL (med møje og besvær) kunne de være en mulig destination. Deres primære besætning er pt. Pazzini, Forlán, Milito og Zarate (der er lejet i Lazio). Efter min mening er der plads til van Persie dér.
Juventus kunne også være en mulighed. Del Piero stopper til sommer, og han kunne passende afløses af van Persie. Udover ham har de kun Vucinic, Quagliarella, Matri og Borriello (lejet i Roma).
Chelsea har før hentet Ashley Cole i Arsenal, så hvorfor skulle de ikke også kunne hente van Persie?
Bayern München er faktisk ret dårligt besat i angrebet hvor de kun har Gomez, der har et højt niveau. Olic kan man ikke regne med, og Nils Petersen vil næppe stå i vejen.
Spørgsmålet er snarere om hans 28-29 år, og - indtil i år - skadesplagede tilværelse vil stå i vejen. Ikke mangel på plads i trupperne. Medmindre det da absolut skal være Barcelona eller Real Madrid. Selv for dem ville det dog ikke være helt ude i hampen at hente ham.
Mon ikke også Moratti i Inter snart kunne finde på at åbne pengepungen? Hvis de rent faktisk kommer i CL (med møje og besvær) kunne de være en mulig destination. Deres primære besætning er pt. Pazzini, Forlán, Milito og Zarate (der er lejet i Lazio). Efter min mening er der plads til van Persie dér.
Juventus kunne også være en mulighed. Del Piero stopper til sommer, og han kunne passende afløses af van Persie. Udover ham har de kun Vucinic, Quagliarella, Matri og Borriello (lejet i Roma).
Chelsea har før hentet Ashley Cole i Arsenal, så hvorfor skulle de ikke også kunne hente van Persie?
Bayern München er faktisk ret dårligt besat i angrebet hvor de kun har Gomez, der har et højt niveau. Olic kan man ikke regne med, og Nils Petersen vil næppe stå i vejen.
Spørgsmålet er snarere om hans 28-29 år, og - indtil i år - skadesplagede tilværelse vil stå i vejen. Ikke mangel på plads i trupperne. Medmindre det da absolut skal være Barcelona eller Real Madrid. Selv for dem ville det dog ikke være helt ude i hampen at hente ham.
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
HUP AJAX
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
det var da et flot hjørnespark 

- Sledgehammer
Er det Howard Webb der er dommer? Ellers havde Ajax vist fået straffespark der.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Fint nok at scum går videre. Så kan de bruge nogle kræfter og fokus der i stedet for i PL.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
- Sledgehammer
Johh, bare de taber senest i finalen...Flemming skrev:Fint nok at scum går videre. Så kan de bruge nogle kræfter og fokus der i stedet for i PL.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Citys spillere blev udsat for racisme i gårsdagens kamp mod Porto. - troede ærligtalt suarez var i Liverpool.
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
De har nok bare sunget:Dresager skrev:Citys spillere blev udsat for racisme i gårsdagens kamp mod Porto. - troede ærligtalt suarez var i Liverpool.
"não somos racistas, estamos apenas odiando Mancs"
(http://translate.google.dk/?hl=da&tab=w ... do%20Mancs)
og så er der tilfældigvis en af City spillerne, som har haft to aftenskolekurser i portugisisk, så han mener at de har sunget et eller andet, han har opfattet som racistisk. FA forventes dog at nedsætte en undersøgelseskommission, som på forhånd har fået til opgave at publicere mere end 100 siders begrundelse for minimum 8 års udelukkelse af Porto fra europæisk fodbold.
Nej - spøg til side. Racistiske tilråb fra tilskuerpladserne skal ikke accepteres og jeg kan være bange for, at der er noget om snakken i denne sag - ligesom som der er problemer med racistiske tilskertilråb på mange andre stadions overalt i Europa
Senest rettet af Cynwal fredag, 17. feb, 2012 11:10, rettet i alt 2 gange.
Vi SMADRER det PIShold !
Er jeg den eneste der synes Phillipp Mexes spillede en vanvittig god kamp i onsdags mod Arsenal?
Iøvrigt også en super indsats af Zlatan Ibrahimovic
Iøvrigt også en super indsats af Zlatan Ibrahimovic
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them