Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Der er vist ved at være grobund for en indsamling til vores allesammens Lars U!
- Kongegaard
- Alder: 37
And the replay confirms, Kalou was miles off. Oh dear.
Hvor er det vammelt!
Hvor er det vammelt!

Surt Chelsea 2-1, Kalou
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Jeg sender lige en pb med et kontonummer.Another Wasted Corner skrev:Der er vist ved at være grobund for en indsamling til vores allesammens Lars U!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Der bliver da gjort lidt ved det ringe målgennemsnit PL er blevet anklaget for! Det er jo helt crazyLFC Søren skrev:6-4, også har Keane enda brændt straffe.Bruzelius skrev:5-4 til Spurs nu
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Well, Chelsea vandt 2-1, men imponerede bestemt ikke.
Alt for vores grønne helt!
Du kan vist roligt skrive samtlige Morten Skildpadde dvder på din datters ønskeseddel. Forummet skal nok betale!

Du kan vist roligt skrive samtlige Morten Skildpadde dvder på din datters ønskeseddel. Forummet skal nok betale!

Super, slut, og en sejr til West Ham, godt gået Hammers 
Lars: Skriv bare mig på.

Lars: Skriv bare mig på.
Hvad menes der med det, jeg ser den ikke?Anders B skrev:And the replay confirms, Kalou was miles off. Oh dear.
Hvor er det vammelt!
Anyway, det er meget, meget vigtigere, at Manu mister point end at Chelsea gør det hjemme mod Newcastle.
I like my sugar sweet
Offside.Martin VP skrev:Hvad menes der med det, jeg ser den ikke?Anders B skrev:And the replay confirms, Kalou was miles off. Oh dear.
Hvor er det vammelt!
Anyway, det er meget, meget vigtigere, at Manu mister point end at Chelsea gør det hjemme mod Newcastle.
Men med 8 potentielle startere så er det sgu rimelig godt gået! Ærgeligt at Nyborg ikke lige kunne nappe et point. Men med Nederlag til Scum så er det en fin lørdag alligevel for LFC! Mon ikke Rafa skulle søge lidt konsulent hjælp hos Curbishley til næste scum kamp? Han har et godt tag på demDD skrev:Well, Chelsea vandt 2-1, men imponerede bestemt ikke.

Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Hvor er det utroligt at sidde og høre på kommentatorerne i studiet.
Der meldes ud, at ManU havde en off day, fint nok, men osse at WH stort set ikke havde budt på noget særligt før de scorede de to mål! Og at ingen af målmændene havde haft en redning forinden! Jeg husker en kæmpe chance til WH i 1. halvleg, som blev reddet af ManU's mplmand. De er altså decideret ringe at høre på, og deres beundring for ManU vil tilsyneladende ingen ende ta'!
Der meldes ud, at ManU havde en off day, fint nok, men osse at WH stort set ikke havde budt på noget særligt før de scorede de to mål! Og at ingen af målmændene havde haft en redning forinden! Jeg husker en kæmpe chance til WH i 1. halvleg, som blev reddet af ManU's mplmand. De er altså decideret ringe at høre på, og deres beundring for ManU vil tilsyneladende ingen ende ta'!