Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
At AC Horsens ikke vinder igår på MCH arena, ser jeg komplet umuligt, når FCM stiller med spillere som Morten Koch og Jakob Haugaard..
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
- JudgeArdaStudge
Jeg skriver, den er overflødig, for dem der ikke har relation til Arsenal(spillere, fans, m.f.). Det er da ikke så svært at læse. Nu har jeg tilmed highlightet det for dig.Mambo skrev:Man kan vel også argumentere for at vi i 04/05 heller ikke havde holdet til at vinde CL. Men CL er en knockoutturnering og derfor kan alt ske. Jeg synes det er en mærkelig logik at fordi man ikke er favorit til at vinde turneringen, så er pladsen overflødig. Den er slet ikke overflødig økonomisk eller omdømmemæssigt.Arda skrev:Så lad mig omformulere det, så vi kan være enige: Arsenal har ikke niveauet til at vinde CL. Kan man ikke vinde CL, så vil pladsen altid udadtil stå som overflødig, medmindre du er Arsenal spiller eller fan.
Arsenal og Wenger er mig en evig kilde til irritation og intet fryder mig mere, end når de og ManU dummer sig, men CL mæssigt tager jeg det altid for givet, at de ryger ud - før eller siden.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvad med når Barca dummer sigArda skrev:Arsenal og Wenger er mig en evig kilde til irritation og intet fryder mig mere, end når de og ManU dummer sig

-
Jeg synes ikke man kan kalde nogle hold i knock-out turneringer for overflødige. Alle har vel deres bidrag når kampene de spiller er så afgørende på kort sigt. Der er mange tilfælde hvor mindre og på papiret dårligere hold har vundet.
Med den logik kunne man da bare lade Barca og Real spille om trofæet når de nu syntes det passede dem bedst, for det er vel de eneste der kan vinde Champions League.
Med den logik kunne man da bare lade Barca og Real spille om trofæet når de nu syntes det passede dem bedst, for det er vel de eneste der kan vinde Champions League.
Fan af Manchester United
- JudgeArdaStudge
Fryder mig ikke ligeså meget, men trækker på smilebåndet.Hr. Drejer skrev:Hvad med når Barca dummer sigArda skrev:Arsenal og Wenger er mig en evig kilde til irritation og intet fryder mig mere, end når de og ManU dummer sig
P.S. I der kommenterer på "overflødig"-kommentaren, tager den godt nok en anelse for selvhøjtidelig, hvis I begynder at nit picke. Den er sagt i skarp irritation over, at Arsenal igen med al sandsynlighed skal gøre sig en formentlig anonym indsats i CL, for believe me, jeg hopper ikke med på den vogn, der mener, Arsenal spiller offensiv champagnebold - Det er ved at være længe siden.
Lad mig i samme ombæring sige, at jeg ikke finder CL ligeså charmerende som tidligere, måske med undtagelse af Napoli og deres hardcore fans.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Den fangede jeg ikke lige?? Hvordan kan en CL-plads være overflødig?Arda skrev:Så lad mig omformulere det, så vi kan være enige: Arsenal har ikke niveauet til at vinde CL. Kan man ikke vinde CL, så vil pladsen altid udadtil stå som overflødig, medmindre du er Arsenal spiller eller fan.
Som jeg ser det, er der så mange penge involveret i CL, at det ALDRIG kan være overflødigt at deltage. Nogle få sejre bare i kval´en, for slet ikke at tale om et et par sejre i puljen er langt mere værd i kr. og øre end en EL-slutsejr.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Har du lige læst det i BT?SamiHyppiä skrev:At AC Horsens ikke vinder igår på MCH arena, ser jeg komplet umuligt, når FCM stiller med spillere som Morten Koch og Jakob Haugaard..
Jacob Haugaard spillede slet ikke, og Morten Koch kom først ind efter 64, ved stillingen 3-1, målet til 4-1 bliver så scoret 10 min efter. Så måske det ikke var så utroligt i den henseende alligevel?
At kampen så burde være endt 4-4 i stedet for er en anden historie om to hold der hver stiller med et forsvar som ikke just havde dagen.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."
- JudgeArdaStudge
Læs den sidste linie eller evt. resten af diskussionen.ScouserTommy skrev:Den fangede jeg ikke lige?? Hvordan kan en CL-plads være overflødig?Arda skrev:Så lad mig omformulere det, så vi kan være enige: Arsenal har ikke niveauet til at vinde CL. Kan man ikke vinde CL, så vil pladsen altid udadtil stå som overflødig, medmindre du er Arsenal spiller eller fan.
Som jeg ser det, er der så mange penge involveret i CL, at det ALDRIG kan være overflødigt at deltage. Nogle få sejre bare i kval´en, for slet ikke at tale om et et par sejre i puljen er langt mere værd i kr. og øre end en EL-slutsejr.
Jeg synes bare det er en mærkelig påstand at den er overflødig. Hvad er kriterierne for at en CL-plads er overflødig? Skal man være favorit for ikke at være overflødig? For i så fald vil de hold der ikke er overflødige kunne tælles på én hånd.Arda skrev:Jeg skriver, den er overflødig, for dem der ikke har relation til Arsenal(spillere, fans, m.f.). Det er da ikke så svært at læse. Nu har jeg tilmed highlightet det for dig.Mambo skrev:Man kan vel også argumentere for at vi i 04/05 heller ikke havde holdet til at vinde CL. Men CL er en knockoutturnering og derfor kan alt ske. Jeg synes det er en mærkelig logik at fordi man ikke er favorit til at vinde turneringen, så er pladsen overflødig. Den er slet ikke overflødig økonomisk eller omdømmemæssigt.Arda skrev:Så lad mig omformulere det, så vi kan være enige: Arsenal har ikke niveauet til at vinde CL. Kan man ikke vinde CL, så vil pladsen altid udadtil stå som overflødig, medmindre du er Arsenal spiller eller fan.
Arsenal og Wenger er mig en evig kilde til irritation og intet fryder mig mere, end når de og ManU dummer sig, men CL mæssigt tager jeg det altid for givet, at de ryger ud - før eller siden.
Det er fair at du ikke bryder dig om dem og personligt ser dem som overflødige når du følger CL. Men jeg synes det er en mærkelig (og bitter) formulering at Arsenal er et overflødigt hold i CL for alle andre end Arsenals fans og spillere, fordi du ikke mener at de kan vinde turneringen.
-
Nej var på MCH arena og så kampen. Men det var nu ment som en sjov bemærkning, vi hyggede os nu meget med detagger skrev:Har du lige læst det i BT?SamiHyppiä skrev:At AC Horsens ikke vinder igår på MCH arena, ser jeg komplet umuligt, når FCM stiller med spillere som Morten Koch og Jakob Haugaard..
Jacob Haugaard spillede slet ikke, og Morten Koch kom først ind efter 64, ved stillingen 3-1, målet til 4-1 bliver så scoret 10 min efter. Så måske det ikke var så utroligt i den henseende alligevel?
At kampen så burde være endt 4-4 i stedet for er en anden historie om to hold der hver stiller med et forsvar som ikke just havde dagen.

Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
Nu tror jeg desværre Basel bliver kørt over.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Arrrhhh 6-0 efter nogen og tres minutterBrando skrev:Nu tror jeg desværre Basel bliver kørt over.

Jeg har jo sagt, at Bayern München vinder CL i år.
Vi SMADRER det PIShold !
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
AllanShore skrev:Mindede lidt om det her klasseklip.
van horse face brrr
Horse face eller ej, jeg havde gjort det samme hvis jeg var RvN (forhistorien taget i betragtning)Hyppia skrev:AllanShore skrev:Mindede lidt om det her klasseklip.
van horse face brrr
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
- JudgeArdaStudge
Satans, at TORero ikke lige fik nettet ligeså mange gange som Messi.