Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Jeg er virkelig bekymret for din mentale tilstand, AllanShore. Din lille skabstrang til Man U, og din samtidige fornægtelse af deres succes, betyder vel at vi her har at gøre med en alvorlig personlighedsforstyrrelse.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Enig. Citys slutprogram er vist noget sværere end Scums.Flemming skrev:Og det vil faktisk være at foretrække.ScouserTommy skrev:Det ser ud til at de snart kan koncentrere sig 100% om PL. Ligesom Scum.Flemming skrev:Nice.
scum har nu kun en pokal at spille med om. Lad nu city tage mesterskabet please.
Dejlige resultater.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Det må være min personlighedsforstyrrelse der gør at jeg ikke fatter noget af det der Hr. Drejer 

Fan af Manchester United
Wow, det er virkelig meget at sætte på spilAllanShore skrev:Jeg giver en virtuel omgang hvis United ikke vinder mesterskabet. "There I've said it!"
Edit: Spøg til side, hvem tror i så ender med pokalen?

Jeg håber at City render med pokalen for:
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Hvad gav dit odds så i kassen?
Forholdsvist simpel regning Callesen, hvis du læser mit indlæg, hjælper dog gerne, hvis du ikke kommer frem til det rigtige resultatCallesen skrev:Hvad gav dit odds så i kassen?

Godt nok fristende at smide på de også score det 4. mål til odds 1.90

Hvis ham Savic skal spille flere kampe for City i denne sæson, så er mesterskabet afgjort. Hold da op, hvor er han talentløs.
Liverpool Football Klopp
Nåede du det?Pongolle skrev:Forholdsvist simpel regning Callesen, hvis du læser mit indlæg, hjælper dog gerne, hvis du ikke kommer frem til det rigtige resultatCallesen skrev:Hvad gav dit odds så i kassen?
Godt nok fristende at smide på de også score det 4. mål til odds 1.90nærmest en gave.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Jeg fik vidst læst for hurtigt henover dit indlæg, og fik ikke 1.50 med.Pongolle skrev:Forholdsvist simpel regning Callesen, hvis du læser mit indlæg, hjælper dog gerne, hvis du ikke kommer frem til det rigtige resultatCallesen skrev:Hvad gav dit odds så i kassen?
Godt nok fristende at smide på de også score det 4. mål til odds 1.90nærmest en gave.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hold da k*ft det var tæt på at Joe Hart havde taget røven på dem lige til sidst... 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge
Tillykke til Insua og resten af Sporting og tillykke til San Jose og resten af Bilbao.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Lige i momentet troede jeg sgu at Hart, pga. hans målmandstrøje, var en af Sportingspillernem der fik et såkaldt "moment of insanity" 

Fan af Manchester United
Puha, man skulle lige holde vejret lidt til sidst i sympati for Sporting, for de havde da godt nok fortjent at gå videre der. Fantastisk kamp. Tillykke til Insua og resten af flokken.
Verden bedste liga.
Verden bedste liga.

Liverpool Football Klopp
Jep, på trods af en dårlig sæson i europæisk sammenhæng, så er PL klart den bedste liga.
Real Madrid og Barcelona er selvfølgelig bedre end Man Utd og Man City, men alle er vel enige om at de to sidstnævnte har underpræsteret i Europa, og at det ikke er deres reelle niveau. Dernæst følger pt Tottenham, Arsenal og Chelsea som ganske enkelt er bedre hold end de tilsvarende i Spanien. Ja, Athletic har lige slået Man Utd, men er Levante så også bedre end Man City (Levante > Athletic > Man Utd > Man City)? Nej vel.
Dernæst kommer hold som Newcastle, Liverpool, Everton, Sunderland, Stoke ... ja, det virker nærmest latterligt at føre argumentet videre. Holdene i PL er ganske enkelt bedre end dem i La Liga.
Real Madrid og Barcelona er selvfølgelig bedre end Man Utd og Man City, men alle er vel enige om at de to sidstnævnte har underpræsteret i Europa, og at det ikke er deres reelle niveau. Dernæst følger pt Tottenham, Arsenal og Chelsea som ganske enkelt er bedre hold end de tilsvarende i Spanien. Ja, Athletic har lige slået Man Utd, men er Levante så også bedre end Man City (Levante > Athletic > Man Utd > Man City)? Nej vel.
Dernæst kommer hold som Newcastle, Liverpool, Everton, Sunderland, Stoke ... ja, det virker nærmest latterligt at føre argumentet videre. Holdene i PL er ganske enkelt bedre end dem i La Liga.