Hvem husker ikke Luis Garcia eller Daniel Aggers scoring?

Kæft jeg savner og glæder mig til vi får det at se igen!!
Nej, for jeg nævner jo netop også betydningen af fodboldtradition. Men heller ikke på det parameter har England været Tyskland overlegen de seneste 50 år.Hr. Drejer skrev:Ud fra det rationale så bør Kina og Indien med over 1 milliard indbyggere, udklække et nyt Barca hold hvert år.
Jeg vurderer udelukkende ud fra det jeg ser. Her ser jeg Toni Kroos pt. er bedre end Schweinsteiger. Havde jeg taget andre forhold med i sammenligningen, så er regnstykket nok anderledes. Men fakts er, jeg ser Toni Kroos som en stor spiller i svøb, og pt. bedre end hans medkompetant på den centrale midtbane i Bayern München.AJ skrev:@ Hekkem
Ja, Lahm er en stærk spiller, men var det egentlig ikke - som jeg spurgte om tidligere i tråden - elendigt af ham ved Real Madrids scoring? Han følger jo slet ikke med i hvad der foregår. De andre Bayern forsvarere synes dog heller ikke uden skyld.
Ang. Schweinstegier så giv lige manden et breakHan er først for nylig kommet tilbage efter længere skadesfravær.
OkayCallesen skrev:Xavi har jo sagt det en del gange...Pongolle skrev:Hvor har du den fra?Callesen skrev:Jeg lister lige en: "Det er en sejr for fodbolden" ind.
Og er det seriøst ment?
Og ja jeg mener det faktisk. I min verden er der ikke én rigtige måder at spille fodbold på, som Xavi åbenbart mener.
Jovist fodbold hvor bolden er langs græsset er at foretrække. Men et hold som måske ikke har evnerne til netop den fodbold må jo ud og finde andre måder. Og hvis de kan vinde på at sparke lange bolde, spille hårdt fodbold, stå godt defensivt og kører kontra fodbold så er det lige så meget fodbold for mig, som Barcelona´s fodbold er.
Man kan dog ikke komme uden om at Barcelona´s fodbold er effektivt og de vinder på det. Og hatten af for det når de har bevist det i en årrække nu hvor de også har vundet alt hvad der er værd at vinde.
På mig virker det som om, der er gået lidt mode i at hade Barcelona. Angiveligt primært pga flere spilleres hang til at kaste sig.mawope skrev:Jeg må åbenbart være en af de få herinde der stadig kan imponeres af Barcelona's småspil omkring og på den sidste tredjedel af banen. Kunne vi da bare adoptere lidt af det i vores angrebsspil.
Hvilke nævneværdige resultater er det han har lavet? Jeg synes mere han lever på den, lad os kalde det, revolutionerende måde hans hold spiller fodbold på. Jeg tror i hvert fald ikke han har kvaliteterne til at lede et hold til et mesterskab. Bare den her sæson ligger Atlethic Club og roder rundt i midten af tabellen, men det er bare blevet overskygget af deres præstationer i Europa.ScouserTommy skrev:Så er Athletic Bilbao i gang igen. Denne gang med gøre det slemme ved Sporting Lissabon, endda i Lissabon. Det er kun pga uheld med træværket at de kun fører 1-0 med 20 min. igen.
De spiller dæl´me en charmerende omgang bold, de der Athletic, så jeg gentager gerne, at HVIS KK forlader posten efter denne sæson, måtte Marcelo Bielsa gerne overtage den, og især hvis han tog Francisco Llorente med sig...
Han har, endnu da, ikke lavet de store resultater. Når jeg skriver at jeg gerne så ham på Anfield, så er det udelukkende fordi jeg gerne så LFC spille på den måde, vi har set Athletic spille i EL. Jeg ved godt at de ikke er prangende i La Liga; grunden er måske, at klubben simpelthen ikke har ressourcer til at satse 100% på alle turneringer hele sæsonen igennem, men det de har vist i EL er meget attraktivt.AllanShore skrev:Hvilke nævneværdige resultater er det han har lavet? Jeg synes mere han lever på den, lad os kalde det, revolutionerende måde hans hold spiller fodbold på. Jeg tror i hvert fald ikke han har kvaliteterne til at lede et hold til et mesterskab. Bare den her sæson ligger Atlethic Club og roder rundt i midten af tabellen, men det er bare blevet overskygget af deres præstationer i Europa.ScouserTommy skrev:Så er Athletic Bilbao i gang igen. Denne gang med gøre det slemme ved Sporting Lissabon, endda i Lissabon. Det er kun pga uheld med træværket at de kun fører 1-0 med 20 min. igen.
De spiller dæl´me en charmerende omgang bold, de der Athletic, så jeg gentager gerne, at HVIS KK forlader posten efter denne sæson, måtte Marcelo Bielsa gerne overtage den, og især hvis han tog Francisco Llorente med sig...
Han sendte scum ud af europæisk fodbold. Ret meget mere nævneværdigt end det bliver det ikke.AllanShore skrev:Hvilke nævneværdige resultater er det han har lavet? Jeg synes mere han lever på den, lad os kalde det, revolutionerende måde hans hold spiller fodbold på. Jeg tror i hvert fald ikke han har kvaliteterne til at lede et hold til et mesterskab. Bare den her sæson ligger Atlethic Club og roder rundt i midten af tabellen, men det er bare blevet overskygget af deres præstationer i Europa.ScouserTommy skrev:Så er Athletic Bilbao i gang igen. Denne gang med gøre det slemme ved Sporting Lissabon, endda i Lissabon. Det er kun pga uheld med træværket at de kun fører 1-0 med 20 min. igen.
Bestemt, det er heller ikke for at negligere hvad han har fået ud af holdet og hvordan han har fået dem til at spille. Men jeg er tilbøjelig til at mene, at hans spillesystem er som skræddersyet til de spillere Atlethic har. Ikke at det derfor bare var et par smujusteringer han skulle lave, for jeg er næsten sikker på, at han har brugt mange timer på at taktik-nørde den indtil han er kommet frem til den måde de spiller på nu.ScouserTommy skrev:Han har, endnu da, ikke lavet de store resultater. Når jeg skriver at jeg gerne så ham på Anfield, så er det udelukkende fordi jeg gerne så LFC spille på den måde, vi har set Athletic spille i EL. Jeg ved godt at de ikke er prangende i La Liga; grunden er måske, at klubben simpelthen ikke har ressourcer til at satse 100% på alle turneringer hele sæsonen igennem, men det de har vist i EL er meget attraktivt.
Hvis det er dit succeskritierie, så sætter du da ikke forventningerne særligt højt.Emmy skrev:Han sendte scum ud af europæisk fodbold. Ret meget mere nævneværdigt end det bliver det ikke.AllanShore skrev:Hvilke nævneværdige resultater er det han har lavet? Jeg synes mere han lever på den, lad os kalde det, revolutionerende måde hans hold spiller fodbold på. Jeg tror i hvert fald ikke han har kvaliteterne til at lede et hold til et mesterskab. Bare den her sæson ligger Atlethic Club og roder rundt i midten af tabellen, men det er bare blevet overskygget af deres præstationer i Europa.ScouserTommy skrev:Så er Athletic Bilbao i gang igen. Denne gang med gøre det slemme ved Sporting Lissabon, endda i Lissabon. Det er kun pga uheld med træværket at de kun fører 1-0 med 20 min. igen.