Sikke nogen kasser! Da vi i sin tid købte Carroll, skulle vi da vist hellere ha' "købt" Newcastle's chiefscout eller hvem der nu er ansvarlig for at have fundet Cisse, Demba Ba m.fl. Det er ligesom om, at kritikken der var i starten blandt Newcastle tilhængerne gående på, at klubben ikke brugte mønten fra Carroll salget til at købe noget klasse er forstummet. Det er dygtigt arbejde, ja vel nærmest et skoleeksempel på den vej FSG vil have Liverpool til at gå i transfermarkedet.Nicoen skrev:Det ER årets mål.Robbie_God_Fowler skrev:Det mål kan kandidere til årets mål. Sindsygt sparket ind.
Dagens Kampe
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Dagens Kampe
Vi SMADRER det PIShold !
Det er tæt på 4xpapiss for en Carroll. Men den kloge narrer den mindre klogeHr. Drejer skrev:Tænk man kan få tre Papiss Cissé for én CarrollHan må være årets køb.

- Kristoffer
Ja det er lidt mærkeligt at tænke på, at vi faktisk har sponsoreret deres Champions League plads (Hvis de får den). Vi har købt os selv længere væk, mens vi samtidig har gjort vores konkurrenter stærkere. Det kan man da kalde dårlig forretning.Mercu skrev:Det er tæt på 4xpapiss for en Carroll. Men den kloge narrer den mindre klogeHr. Drejer skrev:Tænk man kan få tre Papiss Cissé for én CarrollHan må være årets køb.

Der er noget at arbejde på Kenny.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
....................Reina
Johnson...Skrtel...Agger....Insúa
....................Lucas
............Gerrard...Cabaye
........Suárez...............Ba
...................P.Cissé
Det ville jeg godt kunne leve med.
AJ skrev:....................Reina

Tiote ville heller ikke være tosset at have i truppen. Langt fra.
Undskyld, du har ret. Hvor var det godt at vi købte Carroll for £35m, således at Newcastle kunne hente Ba på en fri transfer, Cabaye for £5m, Santon for £5.3m og Cissé for £10m. Tænk at jeg kunne overse det.Pongolle skrev:Måske I skulle overveje at holde med Newcastle istedet?
Ja det er godt nok dårligt af Kenny og co. Håber de snart tager sig sammen.Kristoffer skrev:Ja det er lidt mærkeligt at tænke på, at vi faktisk har sponsoreret deres Champions League plads (Hvis de får den). Vi har købt os selv længere væk, mens vi samtidig har gjort vores konkurrenter stærkere. Det kan man da kalde dårlig forretning.Mercu skrev:Det er tæt på 4xpapiss for en Carroll. Men den kloge narrer den mindre klogeHr. Drejer skrev:Tænk man kan få tre Papiss Cissé for én CarrollHan må være årets køb.
![]()
Der er noget at arbejde på Kenny.
Endnu et "Liverpool-mål" i Superligaen - Marvin Pourié for SIF på Østegnen.
Up The RedMen... we go again!
Han er en fornøjelse at følge her i foråret. Det lader virkelig til at han er faldet på plads og føler sig som en vigtig del af holdet.Jan skrev:Endnu et "Liverpool-mål" i Superligaen - Marvin Pourié for SIF på Østegnen.
Ja, og den bagkloge narrer Kloge-Åge...Mercu skrev:Det er tæt på 4xpapiss for en Carroll. Men den kloge narrer den mindre klogeHr. Drejer skrev:Tænk man kan få tre Papiss Cissé for én CarrollHan må være årets køb.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Bagklog?
Jeg vil da mene, at enhver der følger tysk og engelsk fodbold vil vide at Cissé har en bedre afslutningsteknik end Carroll. Ja, han bliver nok ikke ved sådan her, men havde (gennem tre sæsoner) et snit på over et mål hver anden kamp for et middelmådigt hold som Freiburg. Det vidner om en vis klasse.
Det er som sådan ikke Newcastles indkøb jeg er imponeret over. Det er mere en undren over, at ingen andre hentede fx Cabaye og Cissé. Det var jo velkendt at de var gode spillere.

Jeg vil da mene, at enhver der følger tysk og engelsk fodbold vil vide at Cissé har en bedre afslutningsteknik end Carroll. Ja, han bliver nok ikke ved sådan her, men havde (gennem tre sæsoner) et snit på over et mål hver anden kamp for et middelmådigt hold som Freiburg. Det vidner om en vis klasse.
Det er som sådan ikke Newcastles indkøb jeg er imponeret over. Det er mere en undren over, at ingen andre hentede fx Cabaye og Cissé. Det var jo velkendt at de var gode spillere.
-
Flot mål af Yossi. Savner ham lidt i LFC trøjen. Han var en af mine yndlinge under Rafa på grund af hans elegance.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Av av av av et drop
-
Vanvittig kamp mellem Arsenal og Norwich. Tager virkelig hatten af for Norwich i denne sæson.