Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » søndag, 13. maj, 2012 18:10

Jeg valgte at se City kampen i dag (men iført Pool trøje selvfølgelig), og det fortryder jeg ikke.

Vild kamp, og fantastisk resultat, kuldegysningerne er ikke helt forsvundet.
Billede

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 13. maj, 2012 18:16

Marky skrev:
AllanShore skrev:
tue69 skrev:Nej nej nej hvor er det vanvittigt!

Jeg er ked af det Allanshore, men jeg jublede som var det en Liverpool scoring. Hvor er det dog sindssygt!
3. hjertestop i den kamp :(

Men havde godt nok også føltes tomt hvis vi alligevel endte med at vinde.
Hvordan føltes det så nu.... Stadig tomt ?:)

:D :D :D :D :D
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » søndag, 13. maj, 2012 18:55

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 13. maj, 2012 18:57

tue69 skrev:Føler sgu lidt med dig Allanshore. Først den spand vand i hovedet, og så den efterfølgende tur her på forum. Sådan er det vel at være i "fjendens lejr".

Hold nu op en afslutning mand. Tænk at være City/United fan idag.
Det er jo en af de dage hvor du får det vildeste kick hvis du er på den vindende side, og så, fandt jeg ud af i dag, det stik modsatte hvis du er på den tabende side.
Men synes nu I er alt for flinke her inde, så no hard feelings. Kalder også selv på den når jeg som fan af djævlen selv render rundt herinde ;)
Og Emmy har bare altid været en snæversynet klovn.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 13. maj, 2012 18:59

AllanShore skrev:
tue69 skrev:Føler sgu lidt med dig Allanshore. Først den spand vand i hovedet, og så den efterfølgende tur her på forum. Sådan er det vel at være i "fjendens lejr".

Hold nu op en afslutning mand. Tænk at være City/United fan idag.
Det er jo en af de dage hvor du får det vildeste kick hvis du er på den vindende side, og så, fandt jeg ud af i dag, det stik modsatte hvis du er på den tabende side.
Men synes nu I er alt for flinke her inde, så no hard feelings. Kalder også selv på den når jeg som fan af djævlen selv render rundt herinde ;)
Og Emmy har bare altid været en snæversynet klovn.
L

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 13. maj, 2012 19:03

Det må være den vildeste trolling ever. Priceless.

Billede
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 13. maj, 2012 19:06

Jeg kan slet ikke beskrive, hvor sindssygt fryd det er, at Scum mister mesterskabet i overtiden.

YES! :headbang:

:shhh: AllanShore
Liverpool Football Klopp

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 13. maj, 2012 19:10

AndreasN skrev:Jeg kan slet ikke beskrive, hvor sindssygt fryd det er, at Scum mister mesterskabet i overtiden.

Han kan lære at snakke ordentligt, og du behøver ikke spille politimand. Mugge må give mig en advarsel hvis det er hvad klovn kvalificerer sig til. Jeg kunne komme af med meget mere gylde, men jeg kan godt lide at snakke med jer herinde ;)
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » søndag, 13. maj, 2012 19:19

AllanShore skrev:
AndreasN skrev:Jeg kan slet ikke beskrive, hvor sindssygt fryd det er, at Scum mister mesterskabet i overtiden.

Han kan lære at snakke ordentligt, og du behøver ikke spille politimand. Mugge må give mig en advarsel hvis det er hvad klovn kvalificerer sig til. Jeg kunne komme af med meget mere gylde, men jeg kan godt lide at snakke med jer herinde ;)
Hvad du laver herinde netop i dag fatter jeg ikke, men du efterspørger sgu selv de hug du får.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 13. maj, 2012 19:51

AllanShore skrev:

Jeg leger bestemt ikke politimand. Du burde måske bare kende din besøgstid en dag som idag.

Og da jeg slet ikke synes, at du får nok røg herinde, så får du lige endnu engang: FRYD!
Liverpool Football Klopp

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 13. maj, 2012 20:00

Mugge skrev:
AllanShore skrev:

Hvad du laver herinde netop i dag fatter jeg ikke, men du efterspørger sgu selv de hug du får.
Hvor skulle jeg ellers være?
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » søndag, 13. maj, 2012 20:01

http://www.youtube.com/watch?v=rZYkTJmu ... re=related

Hvor lang tid mon Barton får for hans hattrick i svinestreger ?
Billede

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 13. maj, 2012 20:02

Mugge skrev:
AllanShore skrev:

Nu stopper du fandme Mugge. For helvede, hvor er det noget svineri, det der (gælder sådan set også for Emmy og AndreasN).

Hvorfor AllanShore bruger sin tid herinde har INGEN relevans for dig, så længe han overholder forums retningslinjer, og det gør han 99% af tiden, hvor han udover på fornemmeste vis at holde kammertonen også bidrager med saglig og nuanceret debat til stor glæde for mange her på forum. Den ene procent af tiden, han så træder uden for retningslinjerne, der gør han det som resultat af ubegrundet provokation fra folk herinde, der alene grundet hans tilstedeværelse og tilhørsforhold - og altså ikke de ting, han rent faktisk bidrager med - ikke bryder sig om ham.

Jeg nærede stor lyst til at kommentere på Emmys ubehagelige og helt igennem unødvendige stikpille tidligere, men tog mig i det, fordi jeg ikke vil være "ham der hele tiden går og leger moralpoliti". Men når AllanShore efterfølgende giver en smule igen, og vores ADMIN (af alle) går ud og antyder, at AllanShore "selv efterspørger de hug, han får" så bliver det sgu for fremmedfjendsk og usympatisk. Emmy provokerede, AllanShore tog afstand, men gav i den forbindelse (helt forståeligt) en smule igen, og pludselig er det udelukkende ham, der er skurken? Det er fandme for lavt.

Get a grip og hæv toleranceniveauet lidt drenge. Den hetz mod i kører mod en ellers saglig debattør alene på grund af hans tilhørsforhold er usympatisk og uværdig.

Brugeravatar
Emmy

Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 13. maj, 2012 20:03

AllanShore skrev:
Mugge skrev:
AllanShore skrev:

Hvor skulle jeg ellers være?
Hvis det mest oplagte og naturlige sted for dig at bruge tid er på et Liverpool fan forum så er du endnu mere fucked up end først antaget

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 13. maj, 2012 20:08

Is på Aarde. AllanShore befinder sig i fjendes lejr, så man må forvente, at der kommer lidt stikpiller til ham - især nu, hvor hans hold (vores allesammens absolutte fjende nummer 1) har tabt mesterskabet i 94. minut, så skal han satme føle lidt fjendtlighed. Jeg synes ikke, at der er nogle, der går over stregen. Min :shhh: var ment, som en lille stikpille til, at det måske ikke er nu, man skal skrive løs på et Liverpoolforum.

Fortsat god dag til alle. Også dig AllanShore (selvom det må være noget nær umuligt at hive et smil frem idag). ;)
Liverpool Football Klopp

Besvar