Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Det ligner en typisk Anfield kamp hvor Liverpool (Bayern) spiller mod et bundhold (Chelsea)
Udover at Bayern spillet hurtigt og afvekslende.Jack Cade skrev:Det ligner en typisk Anfield kamp hvor Liverpool (Bayern) spiller mod et bundhold (Chelsea)
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
"Håber"Kræ skrev:zzz ... Ikke meget der sker i kampen, Bayern dominerer, men mangler skarphed. Frygter Chelsea kan lulle dem i søvn og score på en kontra.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Pis.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Hvis det ender således, er det tæt på jeg har ondt af Abramovich, ikke CFC, men manden bag CFC.
Okay Drogba
Okay Drogba
Verden er smask fuld af hyklere....
Yes.
Tjah, er i syv sind. BM håber jeg dog mest påLarsU skrev:Yes.
Godt nok hader jeg drogba. Men han forstår sgu at score vigtige mål.
8 mål i 8 finaler, ifølge kommentatorene. Godkendtmig_der skrev:Godt nok hader jeg drogba. Men han forstår sgu at score vigtige mål.
-
Chelsea kæmper for engelske ære! Ooooh britania! eller premier league!
Incl kvart og semifinaler? Men Drogba er bare et niveau over de fleste, selv dirk og gerrard, hvad angår vigtige mål.Thommo skrev:8 mål i 8 finaler, ifølge kommentatorene. Godkendtmig_der skrev:Godt nok hader jeg drogba. Men han forstår sgu at score vigtige mål.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Gu gør de ej. De kæmper for cockney land. London er stadig uden CL! Og lad det endelig forsætte.bjarnereds skrev:Chelsea kæmper for engelske ære! Ooooh britania! eller premier league!
Nu er Arsenal og, såfremt Chelsea taber, Tottenham i CL, så lidt CL-bold får de i London uanset hvadHr. Drejer skrev:Gu gør de ej. De kæmper for cockney land. London er stadig uden CL! Og lad det endelig forsætte.bjarnereds skrev:Chelsea kæmper for engelske ære! Ooooh britania! eller premier league!

"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Men ikke vundet CL.Surf skrev:Nu er Arsenal og, såfremt Chelsea taber, Tottenham i CL, så lidt CL-bold får de i London uanset hvadHr. Drejer skrev:Gu gør de ej. De kæmper for cockney land. London er stadig uden CL! Og lad det endelig forsætte.bjarnereds skrev:Chelsea kæmper for engelske ære! Ooooh britania! eller premier league!