Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
3-0 nu, ikke den bedste taktik de har lagt for dagen med at tage keeperen op ..
Nej, især ikke når han er så langsom 

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Savner nu generelt noget mere teknik. Håber at der kommer en kamp mellem fck og fcm, som jo nok har de største ungespillere med teknisk talent
4-0 nu, efter de første 2 mål var det måske på tide at få øjnene op for at det ikke går
4-0 nu, efter de første 2 mål var det måske på tide at få øjnene op for at det ikke går

Bill Shankly:
Ja det er ikke de bedste tekniske detaljer indtil videre..zalcos skrev:Savner nu generelt noget mere teknik. Håber at der kommer en kamp mellem fck og fcm, som jo nok har de største ungespillere med teknisk talent
De larmer godt nok meget alle de gule fans

Det er sgu da lige meget, det jo bare for sjov. Hvis du synes, at det er stødende kan du jo bare ignorere ham.martinsommer skrev:Jeg har aldrig rigtig forstået behovet for den slags kommentarer på andre fanklubbers fora. Nu er den her ikke så slem, men nogle gange synes jeg det er dybt tåbeligt hvad der skrives herinde.The Manc skrev:Nu kan man så håbe, at Burnley og Luton kan gøre Oldham kunsten efter i morgen.
Kommer LFC-fans med dumsmarte bemærkninger på eksempelvis oldtrafford.dk?
- martinsommer
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 44
Det er jeg klar over, og det plejer jeg også at gøre, men det er mest fordi jeg undrer mig, at jeg svarer på indlægget. Opfører vores fans sig på samme måde?LFC-AJ skrev:Det er sgu da lige meget, det jo bare for sjov. Hvis du synes, at det er stødende kan du jo bare ignorere ham.martinsommer skrev:Jeg har aldrig rigtig forstået behovet for den slags kommentarer på andre fanklubbers fora. Nu er den her ikke så slem, men nogle gange synes jeg det er dybt tåbeligt hvad der skrives herinde.The Manc skrev:Nu kan man så håbe, at Burnley og Luton kan gøre Oldham kunsten efter i morgen.
Kommer LFC-fans med dumsmarte bemærkninger på eksempelvis oldtrafford.dk?
Har lige lagt mine små søskene i seng og sån..kan se efb spiller igen. Jeg smuttede lige da Bif-fcm var der. Hvilke resultater er jeg gået glip af?Gerrard08 skrev:Ja det er ikke de bedste tekniske detaljer indtil videre..zalcos skrev:Savner nu generelt noget mere teknik. Håber at der kommer en kamp mellem fck og fcm, som jo nok har de største ungespillere med teknisk talent
De larmer godt nok meget alle de gule fans

Bill Shankly:
-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
FCN er sgu gode, tror de vinder!! De spiller det bedste fodbold.Gerrard08 skrev:Kom nu Lyngby
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
ja de spiller sku godt..Jonas Lassen skrev:FCN er sgu gode, tror de vinder!! De spiller det bedste fodbold.Gerrard08 skrev:Kom nu Lyngby
Lyngby skal bare slå esbjerg i den sidste så burde de være sikre

-
Det er ikke en nem kamp, Esbjerg er også gode og har et lidt bedre hold med end Lyngby.Gerrard08 skrev:ja de spiller sku godt..Jonas Lassen skrev:FCN er sgu gode, tror de vinder!! De spiller det bedste fodbold.Gerrard08 skrev:Kom nu Lyngby
FCK klarer sig sgu godt med det unge hold.
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
Ja vi kan sagtens blive enige om begge tingJonas Lassen skrev:Det er ikke en nem kamp, Esbjerg er også gode og har et lidt bedre hold med end Lyngby.Gerrard08 skrev:ja de spiller sku godt..Jonas Lassen skrev:FCN er sgu gode, tror de vinder!! De spiller det bedste fodbold.Gerrard08 skrev:Kom nu Lyngby
FCK klarer sig sgu godt med det unge hold.

Det er bare min gode vilje der tror på en lyngby sejr...
-
Jeg er neutral, jeg vil bare gerne se noget teknisk flot fodbold.Gerrard08 skrev:Ja vi kan sagtens blive enige om begge tingJonas Lassen skrev:Det er ikke en nem kamp, Esbjerg er også gode og har et lidt bedre hold med end Lyngby.Gerrard08 skrev:ja de spiller sku godt..Jonas Lassen skrev:FCN er sgu gode, tror de vinder!! De spiller det bedste fodbold.Gerrard08 skrev:Kom nu Lyngby
FCK klarer sig sgu godt med det unge hold.![]()
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
Samme her, meeen, savner lidt det der tekniskeJonas Lassen skrev:Jeg er neutral, jeg vil bare gerne se noget teknisk flot fodbold.Gerrard08 skrev:Ja vi kan sagtens blive enige om begge tingJonas Lassen skrev:Det er ikke en nem kamp, Esbjerg er også gode og har et lidt bedre hold med end Lyngby.Gerrard08 skrev:ja de spiller sku godt..Jonas Lassen skrev:FCN er sgu gode, tror de vinder!! De spiller det bedste fodbold.Gerrard08 skrev:Kom nu Lyngby
FCK klarer sig sgu godt med det unge hold.![]()

Bill Shankly: