kan den ses nogle steder, udover stream ?Skovdal skrev:1-0 Storbritannien - Giggs, assist fra Bellamy.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Det tror jeg ikke. Jeg zappede mine kanaler igennem (mellempakken fra Stofa) og hverken de danske, tyske eller svenske viste den.
Er Allen virkelig på banen? Jeg har ikke set ham i en eneste aktion i første halveg, som jeg ganske vist har misset de første femten minutter af. Ramsey og Cleverly er med i det hele.
Kloppite
Nogen der ser Spanien - Honduras? Spanien bagud 1-0 igen. Hvor knækker filmen for dem? De var jo blandt favoritterne.
Allen er på banen, ja.texnymann skrev:Er Allen virkelig på banen? Jeg har ikke set ham i en eneste aktion i første halveg, som jeg ganske vist har misset de første femten minutter af. Ramsey og Cleverly er med i det hele.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Utroligt nok med profiler som Mata, Muniain, Martinéz og Jordi Alba.mawope skrev:Nogen der ser Spanien - Honduras? Spanien bagud 1-0 igen. Hvor knækker filmen for dem? De var jo blandt favoritterne.
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
I øvrigt ret utroligt der ikke står 1-1 endnu.
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Vel næsten mere utroligt der ikke er blevet smidt nogen ud med hele 13 gule kort. Så du kampen?Skovdal skrev:I øvrigt ret utroligt der ikke står 1-1 endnu.
Det meste af den, elendig dommer .. Overser et klokkeklart straffespark i det 83. minut til Spanien.mawope skrev:Vel næsten mere utroligt der ikke er blevet smidt nogen ud med hele 13 gule kort. Så du kampen?Skovdal skrev:I øvrigt ret utroligt der ikke står 1-1 endnu.
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Nogen der så kampen? Er de så ringe at det er 'fortjent' de har tabt begge gange, mod meget ringere modstander? Og hvorfor modtog Tello og Marino gult uden at være på banen?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
- Geografisk sted: danemark
Daniel Sturridge... fuck jeg ville gerne have ham til vores dejlige klub
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Er du sikker sikker sikker sikker?Cynwal skrev:England - Uruguay vises i aften 20:45 på DR HD.
Sidst jeg blev lovet en Englands kamp på den kanal endte de med badminton - jeg havde endda nået at åbne en øl og sendt fruen ud af stuen!
Far var sgu meget skuffet og grædefærdig.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Helt sikkert. DR HD viser kampen. Og ja, det er pøblen fra Millenium, der allerede under Uruguays nationalsang buh'ede af lille Luis når han blev vist på storskærmen. Lærer den pøbel aldrig at opføre sig ordentligt.
edit. Cardiff...
edit. Cardiff...
Up The RedMen... we go again!
Det er sindssygt respektløst. Et er at de vil buhe af ham hele kampen, fred være med det, man skal jo hade den bedste modstander (i mit hoved er det ene og alene derforJan skrev:Helt sikkert. DR HD viser kampen. Og ja, det er pøblen fra Wembley, der allerede under Uruguays nationalsang buh'ede af lille Luis når han blev vist på storskærmen. Lærer den pøbel aldrig at opføre sig ordentligt.

I øvrigt en "okay" statistik af Uruguay, som har vundet alle de gange de har deltaget i et OL.

"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."