Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Nogen der ved, hvilken formation Team GB hhv. Uruguay stiller op i? Kan kun finde start 11. Kunne være interessant at se hvilken rolle Suarez, Ramirez og Allen har - i hvert fald på papiret.
Er lige kommet hjem, så er først lige begyndt at se kampen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Storbritannien spiller i hvert fald med Cleverley og Allen på centermidten med Ramsey liggende lidt længere fremme. Og så skiftes de lidt til at gå dybt og løbe fremad. Men jeg synes i hvert fald at de gør det fint sammen. De er gode til at holde på bolden og ikke spille for forhastet.Surf skrev:Nogen der ved, hvilken formation Team GB hhv. Uruguay stiller op i? Kan kun finde start 11. Kunne være interessant at se hvilken rolle Suarez, Ramirez og Allen har - i hvert fald på papiret.
Men alt det er vel ikke mere end hvad den almene gut ville kunne se med sine egne øjne

Senest rettet af AllanShore onsdag, 01. aug, 2012 21:09, rettet i alt 1 gang.
Fan af Manchester United
Og så Sturridge, Sinclair og Bellamy som tre mand foran? Med Sturridge i midten velsagtens.AllanShore skrev:Storbritannien spiller i hvert fald med Cleverley og Allen på centermidten med Ramsey liggende lidt længere fremme. Og så skiftes de lidt til at gå dybt og løbe fremad. Men jeg synes i hvert fald at de gør det fint sammen. De er gode til at holde på bolden og ikke spille for forhastet.Surf skrev:Nogen der ved, hvilken formation Team GB hhv. Uruguay stiller op i? Kan kun finde start 11. Kunne være interessant at se hvilken rolle Suarez, Ramirez og Allen har - i hvert fald på papiret.
-
Jeps. Det har hjulpet holdet lidt ikke at have Giggs med. Han har en tendens til at søge de afgørende bolde lidt for meget, mens de spillere der er på lige nu virker mere tålmodige i deres spil. Med undtagelse af Sturridge, men han er vel angriber af en grund.Surf skrev:Og så Sturridge, Sinclair og Bellamy som tre mand foran? Med Sturridge i midten velsagtens.AllanShore skrev:Storbritannien spiller i hvert fald med Cleverley og Allen på centermidten med Ramsey liggende lidt længere fremme. Og så skiftes de lidt til at gå dybt og løbe fremad. Men jeg synes i hvert fald at de gør det fint sammen. De er gode til at holde på bolden og ikke spille for forhastet.Surf skrev:Nogen der ved, hvilken formation Team GB hhv. Uruguay stiller op i? Kan kun finde start 11. Kunne være interessant at se hvilken rolle Suarez, Ramirez og Allen har - i hvert fald på papiret.
Fan af Manchester United
Stærkt udsagn af en United fan
Ved at indse at manden er ved at være lidt en gammel nisse?
Hvem kommenterer i øvrigt? Synes de er rigtig fine at høre på.

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ham medkommentatoren har spillet for Hodgson, som han roser tilskyerne og kalder for en stor trænerSurf skrev:Stærkt udsagn af en United fanVed at indse at manden er ved at være lidt en gammel nisse?
![]()
![]()

Hehe. Jeg synes nu, at jeg hørte dem tale om, at han spillede lidt kedelig fodbold? Men at han havde godt styr på psykologien. Det er muligt, at det så var den anden kommentator der udtalte det..Hr. Drejer skrev:Ham medkommentatoren har spillet for Hodgson, som han roser tilskyerne og kalder for en stor trænerSurf skrev:Stærkt udsagn af en United fanVed at indse at manden er ved at være lidt en gammel nisse?
![]()
![]()
Hvem kommenterer i øvrigt? Synes de er rigtig fine at høre på.Han sagde bl.a. at han står for noget godt fodbold
Der mistede han min stemme!
Har tjekket det nu. Kommentatorer: Andreas Kraul og Allan Gaarde.Guffi182 skrev:Hvem er han dog? Ham medkommentatoren?
Butland rygtet til Liverpool i de engelske medier siger Allen Gaarde. Er da gået heeelt hen over mit hoved?
-
Han har jo desværre ikke fysikken til at lave sine raids ned af siden mereSurf skrev:Stærkt udsagn af en United fanVed at indse at manden er ved at være lidt en gammel nisse?
![]()
![]()

Det er forresten Andreas Kraul og Allan Gaarde, der kommenterer. Så de må have spillet sammen i Aab?
Fan af Manchester United
-
Heh"det skal løbes væk"... Og er spilleren fra Uruguay godt tilsmurt i sit eget blod.
Er prisen angiveligt 20 mio. £ for Ramirez siger jeg nej tak. Vi bør kunne finde en bedre og mere udviklet spiller til de penge. Allen synes jeg til gengæld virker spændende, og jeg kan godt se ham som balancespiller og eventuel backup til Lucas.
Er prisen angiveligt 20 mio. £ for Ramirez siger jeg nej tak. Vi bør kunne finde en bedre og mere udviklet spiller til de penge. Allen synes jeg til gengæld virker spændende, og jeg kan godt se ham som balancespiller og eventuel backup til Lucas.
1-0 Team Britain, fantastisk assist fra Allen!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
Som det ser ud nu får vi en frisk Suarez at se, når det går løs d. 18 august. Det passer mig rigtig godt!