Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Vi taler jo om Viaskvat...
Først dummer Bolanos sig i fuld offentlighed og så står Brugge-manden offside. Talk about luck.
Først dummer Bolanos sig i fuld offentlighed og så står Brugge-manden offside. Talk about luck.
Up The RedMen... we go again!
JA!!! de fik en sviner anonymt, via et eller andet link på deres lorte side, men hvis folk har en mail til dem, må de gerne skrive det.Jan skrev:Vi taler jo om Viaskvat...
Det her er dælme langt ude. Gik "bare" ud fra alt var normalt med snak om CL kampene efter kampen, og så er der gudhjælpemig miniput turnering. Jøsses.
P.S. muligt jeg hidser mig lidt vel op, men er pissed i tiden, beklager. 3- er dog stadig, i bedste fald uegnede til at vise fodbold, i værste fald uegnede til at vise tv
Verden er smask fuld af hyklere....
Jo Belgien skulle være vores nærmeste konkurrent på den konto. Men hvordan ligger vi så på listen nu? Er der nogen, der har styr på det?agger skrev:Som neutral tilskuer føler jeg virkelig med Brugge der var decideret uheldige i slutfasen.
Hvis jeg skal være knap så neutral bliver jeg sur over at FCK er så heldige, men glad for de point der kommer på den danske koefficient konto! Var det ikke netop Belgien vi lå og kæmpede med på den liste?
Og så er det af uransalige årsager fuldstændig umuligt at finde ud af, hvilke hold, der kan møde hinanden i den forestående playoff-runde. Der er 14 hold, der er gået videre idag og igår, og der er i alt 20 hold med i playoff-runden. Ud af de seks hold, der kommer ind udover de fjorten fra idag og igår, er Lille, Mönchengladbach, Udinese og Malaga, men hvem er de sidste to? Og hvilke af de 19 hold, kan FCK trække?
Fenerbahce, Udinese, Lille, Malaga eller Borussia Mönchengladbach bliver næste modstanderAarde skrev:Jo Belgien skulle være vores nærmeste konkurrent på den konto. Men hvordan ligger vi så på listen nu? Er der nogen, der har styr på det?agger skrev:Som neutral tilskuer føler jeg virkelig med Brugge der var decideret uheldige i slutfasen.
Hvis jeg skal være knap så neutral bliver jeg sur over at FCK er så heldige, men glad for de point der kommer på den danske koefficient konto! Var det ikke netop Belgien vi lå og kæmpede med på den liste?
Og så er det af uransalige årsager fuldstændig umuligt at finde ud af, hvilke hold, der kan møde hinanden i den forestående playoff-runde. Der er 14 hold, der er gået videre idag og igår, og der er i alt 20 hold med i playoff-runden. Ud af de seks hold, der kommer ind udover de fjorten fra idag og igår, er Lille, Mönchengladbach, Udinese og Malaga, men hvem er de sidste to? Og hvilke af de 19 hold, kan FCK trække?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Er det de eneste, af alle de tilbageværende hold, FCK kan trække? Det lyder spøjst. Og lidt trist. Det efterlader unægteligt FCK med ret så ringe kort på hånden mht. chancerne for videre avancement.Emmy skrev:Fenerbahce, Udinese, Lille, Malaga eller Borussia Mönchengladbach bliver næste modstanderAarde skrev:Jo Belgien skulle være vores nærmeste konkurrent på den konto. Men hvordan ligger vi så på listen nu? Er der nogen, der har styr på det?agger skrev:Som neutral tilskuer føler jeg virkelig med Brugge der var decideret uheldige i slutfasen.
Malaga ville vel ikke være så dårligt? Har de ikke lige mistet et par profiler?Aarde skrev:Er det de eneste, af alle de tilbageværende hold, FCK kan trække? Det lyder spøjst. Og lidt trist. Det efterlader unægteligt FCK med ret så ringe kort på hånden mht. chancerne for videre avancement.Emmy skrev:Fenerbahce, Udinese, Lille, Malaga eller Borussia Mönchengladbach bliver næste modstanderAarde skrev:Jo Belgien skulle være vores nærmeste konkurrent på den konto. Men hvordan ligger vi så på listen nu? Er der nogen, der har styr på det?agger skrev:Som neutral tilskuer føler jeg virkelig med Brugge der var decideret uheldige i slutfasen.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
@ Aarde
Har du glemt at CL-kvalifikationen blev lavet om gældende fra og med 2009-10 sæsonen?
Der skal kvalificeres ti hold til CL-gruppespillet gennem kvalifikationen. Denne kvalifikation er delt op i to: én for mesterhold (fra lande der ikke har en direkte plads i gruppespillet), og én for ikke-mesterhold. Der skal findes fem hold til CL-gruppespillet i hver.
FCK tilhører selvfølgelig kvalifikationen for ikke-mesterhold, og skal derfor møde andre i den kategori. Fem af de ti hold der er tilbage i denne del af kvalifikation bliver seedet afh. af deres placering på UEFA-ranglisten, som ser således ud:
29. Braga
31. D. Kiev
40. Panathinaikos
44. FCK
46. Spartak Moskva
53. Fenerbahce
58. Udinese
59. Lille
--. Malaga
--. Gladbach
Hvorfor FCK kan trække de fem nederste hold. (Malaga og Gladbach har ingen point).
Har du glemt at CL-kvalifikationen blev lavet om gældende fra og med 2009-10 sæsonen?
Der skal kvalificeres ti hold til CL-gruppespillet gennem kvalifikationen. Denne kvalifikation er delt op i to: én for mesterhold (fra lande der ikke har en direkte plads i gruppespillet), og én for ikke-mesterhold. Der skal findes fem hold til CL-gruppespillet i hver.
FCK tilhører selvfølgelig kvalifikationen for ikke-mesterhold, og skal derfor møde andre i den kategori. Fem af de ti hold der er tilbage i denne del af kvalifikation bliver seedet afh. af deres placering på UEFA-ranglisten, som ser således ud:
29. Braga
31. D. Kiev
40. Panathinaikos
44. FCK
46. Spartak Moskva
53. Fenerbahce
58. Udinese
59. Lille
--. Malaga
--. Gladbach
Hvorfor FCK kan trække de fem nederste hold. (Malaga og Gladbach har ingen point).
Jan skrev:Vi taler jo om Viaskvat...

Liverpool Football Klopp
Nej jeg er godt klar over, at reglerne har været ændret i nogle år efterhånden - jeg har bare aldrig rigtigt fanget, hvordan det nye system fungerede. Det gør jeg imidlertid nu. Jeg bukker og takker!AJ skrev:@ Aarde
29. Braga
31. D. Kiev
40. Panathinaikos
44. FCK
46. Spartak Moskva
53. Fenerbahce
58. Udinese
59. Lille
--. Malaga
--. Gladbach
Newcastle bagud 3-0 mod Cardiff efter 35 minutter spillet. Ved godt man ikke skal ligge alt for meget i pre-season kampe, men i forhold til hvor tæt vi er på sæsonstart (det er deres sidste pre-season kamp), plus det faktum at de stiller med den stærkeste defensiv de kan (imo), ser det ret lovende ud.
Deres startopstilling så således ud:
Tim Krul; Danny Simpson, Fabricio Coloccini (c), Steven Taylor, Davide Santon; Ryan Taylor, Cheick Tiote, Sylvain Marveaux, Jonas Gutierrez; Gabriel Obertan, Shola
Forhåbentligvis fortsætter deres defensiv med at sejle, og Cisse/Ba viser sig at være ½ season wonders, så er der en konkurrent mindre til de europæiske pladser
Deres startopstilling så således ud:
Tim Krul; Danny Simpson, Fabricio Coloccini (c), Steven Taylor, Davide Santon; Ryan Taylor, Cheick Tiote, Sylvain Marveaux, Jonas Gutierrez; Gabriel Obertan, Shola
Forhåbentligvis fortsætter deres defensiv med at sejle, og Cisse/Ba viser sig at være ½ season wonders, så er der en konkurrent mindre til de europæiske pladser

Shit en angriber FCN har hentet. Joshua John. Han har spillet én(!) halvleg sammenlagt, og scoret 5 mål.
Ps FCN 5-0 SIF 43 min spillet.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- Ma Captain
Jeg tænkte præcis det samme. Nu ser jeg ikke kampen, med da jeg læste livescore fik jeg næsten kaffen galt i halsen. Hold da op et indkøb. Noget man må rose FCN for.LFC-Aaby skrev:Shit en angriber FCN har hentet. Joshua John. Han har spillet én(!) halvleg sammenlagt, og scoret 5 mål.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
Det sagde Canal 9's kommentatorteam i hvert fald!
Ja de har lejet ham med et evt. købsaftale.Thommo skrev:Har FCN en købsklausul? nogen der ved det?
You'r Never Walk Alone. ///