Ja, det er vel kun FCN der har leveret det.zalcos skrev:Samme her, meeen, savner lidt det der tekniskeJonas Lassen skrev:Jeg er neutral, jeg vil bare gerne se noget teknisk flot fodbold.Gerrard08 skrev:Ja vi kan sagtens blive enige om begge tingJonas Lassen skrev:Det er ikke en nem kamp, Esbjerg er også gode og har et lidt bedre hold med end Lyngby.Gerrard08 skrev:ja de spiller sku godt..Jonas Lassen skrev:FCN er sgu gode, tror de vinder!! De spiller det bedste fodbold.Gerrard08 skrev:Kom nu Lyngby
Lyngby skal bare slå esbjerg i den sidste så burde de være sikre
FCK klarer sig sgu godt med det unge hold.![]()
Det er bare min gode vilje der tror på en lyngby sejr...
Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
Re: Dagens Kampe
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Lækkert at se de "lokale" fører deres pulje og mod FCM!
Kalde de det her DM i indendørs eller hvordan ser det ud?

på billetnet kalder de det: Sas liga indendørs mesterskab !!Hæske skrev:Lækkert at se de "lokale" fører deres pulje og mod FCM!![]()
Gerrard08 skrev:på billetnet kalder de det:Hæske skrev:Lækkert at se de "lokale" fører deres pulje og mod FCM!![]()
Kalde de det her DM i indendørs eller hvordan ser det ud?Sas liga indendørs mesterskab !!
Det lyder da farligt fint

Ja, det er DM i inddørs
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
-
DM i indendørs blev spillet i går. Det i dag hedder bare BT cup, tror jeg nok.Gerrard08 skrev:på billetnet kalder de det: Sas liga indendørs mesterskab !!Hæske skrev:Lækkert at se de "lokale" fører deres pulje og mod FCM!![]()
@Hæske, det er godt du har lidt at glæde dig over

Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
Hvis jeg ikke tager helt fejl har de lige spillet DM i indendørs hvor BSV vandt!zalcos skrev:Ja, det er DM i inddørs
Hmmm
, blev der spillet noget i går
Har jeg faktisk aldrig hørt om 
EDIT: Hørte godt kommentatoren sige noget om i går, men..

EDIT: Hørte godt kommentatoren sige noget om i går, men..
Bill Shankly:
-
- Bestyrelsesmedlem
okay super. Nogen fra øen var med til det, ved bare ikke hvordan det gik for dem. men de ku satme kører den rundt. der galt det bare om at stå mere end godt defensivt!Jonas Lassen skrev:DM i indendørs blev spillet i går. Det i dag hedder bare BT cup, tror jeg nok.Gerrard08 skrev:på billetnet kalder de det: Sas liga indendørs mesterskab !!Hæske skrev:Lækkert at se de "lokale" fører deres pulje og mod FCM!![]()
@Hæske, det er godt du har lidt at glæde dig overDet er jo ikke så ofte det sker
De to gange vi mødte dem tabte vi 5-9 (2 min før tid stod der 5-5) og i fredags tabte vi 5-3.
Det gik så ikke så godt for dem de vandt ingen kampe

Men det er på den model der hedder 4 mand på banen og en over stregen og man ikke må tage med hænder!
HAHAHA Jonas. Vent og se du blir overrasket, de går hele vejen (håber jeg

Senest rettet af Callesen søndag, 06. jan, 2008 13:28, rettet i alt 1 gang.
-
- Bestyrelsesmedlem
Alle kan være med tror jeg, bare man ikke er på kontrakt?!Gerrard08 skrev:det er vidst også kun for divisions klubberne ..
Der var et serie hold med hernede fra som jeg også har skrevet i et andet indlæg, og det drenge hold jeg træner var også med til de indledende runder.
Nej nej nej, jeg så lige Paul Robinsons 2 drop fra i går!! Carson som fast mand på landsholdet!!
-
Han dropper utroligt meget.Gerrard08 skrev:Nej nej nej, jeg så lige Paul Robinsons 2 drop fra i går!! Carson som fast mand på landsholdet!!
Først en kæmpe chance til Burnley og slår Arsenla kontra og scorer

Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3