Ja, den så jeg godt, men det er ikke den, for jeg mener, der var næsten 200 indlæg på den klumme, der var dengang.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Aldrig har jeg set mage til så stor en omgang munddiarré. Den helt igennem elendige blog ødelagde lige mit ellers gode morgenhumør, men mon ikke det kommer igen i eftermiddag, når Suarez har scoret to gange?

Liverpool Football Klopp
Det lader til, at DR har fjernet nogle af Kians klummer - bl.a. en, der hed Dalglish' hykleri.nrg skrev:Ja, den så jeg godt, men det er ikke den, for jeg mener, der var næsten 200 indlæg på den klumme, der var dengang.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Jeg tror faktisk, det var denFribytter skrev:Det lader til, at DR har fjernet nogle af Kians klummer - bl.a. en, der hed Dalglish' hykleri.nrg skrev:Ja, den så jeg godt, men det er ikke den, for jeg mener, der var næsten 200 indlæg på den klumme, der var dengang.

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Så kom scum bagud igen-igen. Meeen mon ikke de klarer den.
Liverpool Football Klopp
Hvor er v. Persie bare ulideligt god.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
En stor trøst midt i vores egen elendighed...Soren123 skrev:United Bagud - De er slet ikke prangende...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Bestemt ikke. Jeg skulle ellers lige til at skrive at delvom de er ringe, så har de RvP, men han kikser så også for dem. Men mon ikke de hiver point i sidste øjeblik som de plejer.Soren123 skrev:United Bagud - De er slet ikke prangende...
"We're not racist, we only hate the mancs"
Igen, hvor er det frustrerende at v. Persie er så forbandet god... Fordømt...
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Lorte linie dommer i RFC kampen, det er ren scum "held" Horsens får foræret af dem i sort
Fy for ******

Verden er smask fuld af hyklere....
Ej det er for meget det her...
hvis vi nu tager Skrtel i kampen mod united og sørger for at RvP ikke spiller mere denne season. tror i ikke det er det værd.
Så bare tag det røde kort og karantænen.
Så bare tag det røde kort og karantænen.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
RvP er slet ikke sjov når han er i sådan en form. Satan sådan en fyr mangler vi!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Reelt set, så hvis RvP spillede for Liverpool så kunne vi vinde mesterskabet.
Den mand bære et HELT hold alene.
Den mand bære et HELT hold alene.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”