Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Spørgmessi hvad han syntes om det....
Okora kommer til en stor klub inden for et par år
Okora kommer til en stor klub inden for et par år
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
5, måske 6 straffespark i United - Galatasaray. 1 dømt, som blev brændt. Stark og hans ene 4. dommer havde sgu lidt svært 

Fan af Manchester United
Så ike kampen men hvis welbek og young spillede så kan jeg godt forstå det 

-
Welbeck kom ind til allersidst, og Young er skadet, men det er da fint du trækket niveauet fra bold.dk herind.
Fan af Manchester United
It's funny cause it's true, som Homer Simpsons ville sige
Ironisk nok var det ene der blev dømt bestemt ikke det mest oplagte, men sådan er der jo så meget. Man Utd var i øvrigt ikke uheldige med at slippe afsted med en sejr i den kamp. Tyrkerne havde så afgjort fortjent at score minimum et mål, men stolpeskud og en dygtig De Gea stod i vejen. Det mindede mest af alt om en Liverpool præstation

Ironisk nok var det ene der blev dømt bestemt ikke det mest oplagte, men sådan er der jo så meget. Man Utd var i øvrigt ikke uheldige med at slippe afsted med en sejr i den kamp. Tyrkerne havde så afgjort fortjent at score minimum et mål, men stolpeskud og en dygtig De Gea stod i vejen. Det mindede mest af alt om en Liverpool præstation

fin nedladende kommentar. tak for detAllanShore skrev:Welbeck kom ind til allersidst, og Young er skadet, men det er da fint du trækket niveauet fra bold.dk herind.
- Ma Captain
Jeg kan seriøst ikke kommer mig over at ingen dommer tør at dømme straffe mod lokumsæddet på old lokum, specielt i "fergies toilet time".
Der var kæmpe straffe, præcis det samme som Skrtel begik imod WBA. Så ringe dommer. Gad vide hvor mange pund der var i spil?
Der var kæmpe straffe, præcis det samme som Skrtel begik imod WBA. Så ringe dommer. Gad vide hvor mange pund der var i spil?
There is only one Captain...... Ma Captain!!
der gik rygter om at BR gerne ville finde en ung backup til det centrale forsvar. Efter at have set FCN-kampen i aften er jeg blevet lun på tanken om at få en dansker mere til klubben og hente okore til sommer det kunne være spændende at se hvor god han kan blive for tror ærligt talt han bliver rigtig god 

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Barca har jo Messi, og han skal jo redde dem. Men bagud med 20 minutter, (samme som Real igår)
Alt for nemt og se Barcelona ville vinde, selvom de var bagud 1-2.
Barcelona får en fejlfri sæson i år, og Real Madrid får det svært ved og hente.
Alt for nemt og se Barcelona ville vinde, selvom de var bagud 1-2.

You'r Never Walk Alone. ///
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Nu satte du jo selv standarten for tonen i debatten, så...Wormie skrev:fin nedladende kommentar. tak for detAllanShore skrev:Welbeck kom ind til allersidst, og Young er skadet, men det er da fint du trækket niveauet fra bold.dk herind.
Okore kan blive rigtig god, men han skal ikke til Premier League før han kan formå at placere sig bedre på banen.jensemand skrev:der gik rygter om at BR gerne ville finde en ung backup til det centrale forsvar. Efter at have set FCN-kampen i aften er jeg blevet lun på tanken om at få en dansker mere til klubben og hente okore til sommer det kunne være spændende at se hvor god han kan blive for tror ærligt talt han bliver rigtig god
Han er en af de bedre CBs på hans alder, jeg har set, men han er en stor risiko at spille mod verdens bedste.
Der er en grund til at gnms. alderen er højere i midterforsvaret end andre steder på banen.

det har du nok ret i, men han lærer nok bedre at placere sig på banen hvis han kommer til klubben og begynder at være med? selvfølgelig er kamptræning vigtigt men der kan han vel være med i nextgen og i u21 ligaen de første år og så stille og roligt få nogle liga cup og EL kampe.. bare en tanke for synes også det ville være lækkert hvis Liverpool var hurtigt ude og snuppe ham for jeg ser virkelig et stort potentiale i knægten 

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Det var godt nok en ringe dommer præstation igår af dommer Stark og lige så meget den dommer bag målet! At Galatasaray ikke får et straffe i starten af kampen forstår jeg ikke? Lige såvel som jeg aldrig har forstået den "regel" med at det er sværere, at få et straffespark på udebane i de første minutter af kampen? HVis der er straffe så er der straffe og så skal det dømmes, og det var der igår!
Desuden uheldigt for Galatasaray, at de ikke fik scoret med de skud på træ værket som de havde. Jeg syntes faktisk, at de spillede en ganske fin kamp og burde vel egentlig ha vundet kampen eller i det mindste have fået et point med hjem til Istanbul.
Desuden uheldigt for Galatasaray, at de ikke fik scoret med de skud på træ værket som de havde. Jeg syntes faktisk, at de spillede en ganske fin kamp og burde vel egentlig ha vundet kampen eller i det mindste have fået et point med hjem til Istanbul.

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det er svært nok i al almindelighed. På Old Toilet er det umuligt. Sådan er reglen bare.John Barnes skrev:Det var godt nok en ringe dommer præstation igår af dommer Stark og lige så meget den dommer bag målet! At Galatasaray ikke får et straffe i starten af kampen forstår jeg ikke? Lige såvel som jeg aldrig har forstået den "regel" med at det er sværere, at få et straffespark på udebane i de første minutter af kampen? HVis der er straffe så er der straffe og så skal det dømmes, og det var der igår!
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Kan du da nævne mange eksempler, hvor der i 1. minut ikke er blevet dømt straffe?
Fan af Manchester United