Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Irish_kop
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Irish_kop » onsdag, 24. okt, 2012 11:30

jesper skrev:Vanvittig flot hjørnesparkskombination af barca i første halvleg. Gid de havde scoret!
Det gjorde de desværre også til sidst! :(

Som Liverpool fan syntes jeg man bør holde med Celtic, det er trods alt det tætteste vi kommer på en "vendskabs" klub! og det havde da ha været fantastisk flot hvis Celtic havde taget det point!

Barcelona har nok medgang og medløber fans i verden, de behøver ikke sympati fra Liverpool's fans! :doh1:

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 24. okt, 2012 21:55

God intensitet i Dortmund - Real. Ville være en god CL-finale. Hvem lagde den verdensklasseaflevering til Ronaldo? Götze er godt nok køligheden selv under pres. Fantastisk spiller.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 24. okt, 2012 22:19

mawope skrev:God intensitet i Dortmund - Real. Ville være en god CL-finale. Hvem lagde den verdensklasseaflevering til Ronaldo? Götze er godt nok køligheden selv under pres. Fantastisk spiller.
Özil mener jeg
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » onsdag, 24. okt, 2012 22:42

Fantastisk klub Dortmund, helt igennem fantastisk!

Og hvis der stadig er nogen der tror den engelske PL er den bedste i verden, så forstår jeg dem virkelige ikke..
Billede

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » onsdag, 24. okt, 2012 22:54

Hvor er jeg vild med Dortmunds hold..

Den offensiv de har, krydret med deres defensiv, krydret med deres balancespillere er simpelthen en fornøjelse at se på...

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 24. okt, 2012 23:09

jacobq skrev:Hvor er jeg vild med Dortmunds hold..

Den offensiv de har, krydret med deres defensiv, krydret med deres balancespillere er simpelthen en fornøjelse at se på...
Absolut, og det bedste er deres træner, elsker den "hippie"(kærligt ment folkens,chill) til Klopp. Tror han skider på hvad folk mener om ham, me like.
Indrømmer jeg helst så/ser Klopp i LFC, dernæst Mourinho, og dernæst den nuværende. Elsker disse 3 managers udstråling....Som dog ikke kan sammenlignes, indbyrdes.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » torsdag, 25. okt, 2012 08:18

Enig Jacobq. De er imponerende. Jeg spår dem en fin turnering, hvis de kan holde niveauet oppe og undgå skader til deres topspillere. Derudover har de jo deres fans, som i mine øjne er vildt imponerende. En af mine kammerater er Dortmund fan og kommer fra Tyskland. Når han fortæller om deres support og stemningen på stadion, lover jeg ham hver gang at jeg snart skal med ham derned :)
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Merseyside Boys
Alder: 53

Indlæg af Merseyside Boys » torsdag, 25. okt, 2012 08:26

Kristoffer skrev:

Enig Jacobq. De er imponerende. Jeg spår dem en fin turnering, hvis de kan holde niveauet oppe og undgå skader til deres topspillere. Derudover har de jo deres fans, som i mine øjne er vildt imponerende. En af mine kammerater er Dortmund fan og kommer fra Tyskland. Når han fortæller om deres support og stemningen på stadion, lover jeg ham hver gang at jeg snart skal med ham derned :)
Gør det, gør det, gør det!! Jeg var dernede i foråret til årets kamp i BL. Dortmund - Stuttgart 4-4. Det stod 2-0 til Dortmund indtil 20 min før tid. Stadion eksploderede gang på gang !!! Ubetinget den fedeste stadionoplevelse, jeg har haft.
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 25. okt, 2012 10:38

mawope skrev:God intensitet i Dortmund - Real. Ville være en god CL-finale. Hvem lagde den verdensklasseaflevering til Ronaldo? Götze er godt nok køligheden selv under pres. Fantastisk spiller.
Alonso. Naturligvis fristes man til at sige....
Kloppite

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 25. okt, 2012 13:38

Guffi182 skrev:Og hvis der stadig er nogen der tror den engelske PL er den bedste i verden, så forstår jeg dem virkelige ikke..
Det mener jeg den er. Det ændrer Arsenals og Man Citys fadæser ikke på.

Der er ikke nogen anden liga end PL, hvor det hold, der ender på sjettepladsen kan gå hen og vinde CL. Top 2 er under La Liga, men på niveau med Bundesligaen, mens sub-toppen er (klart) bedre i England. Midterholdene er mindst ligeså gode som i de andre store ligaer, og bundholdene er på niveau med de tyske, men overgår de spanske.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 25. okt, 2012 15:03

texy skrev:
Alonso. Naturligvis fristes man til at sige....
Det var özil.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » torsdag, 25. okt, 2012 18:44

Merseyside Boys skrev:
Kristoffer skrev:

Gør det, gør det, gør det!! Jeg var dernede i foråret til årets kamp i BL. Dortmund - Stuttgart 4-4. Det stod 2-0 til Dortmund indtil 20 min før tid. Stadion eksploderede gang på gang !!! Ubetinget den fedeste stadionoplevelse, jeg har haft.
Jeg er overtalt! ;)
Jeg tænker også at det er for god en mulighed til at lade den slippe.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Hyppia
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 54

Indlæg af Hyppia » torsdag, 25. okt, 2012 19:10

Partizan taber den her kamp stort

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » lørdag, 27. okt, 2012 17:41

Julio Cesar viser hvorfor han i en periode var en af de bedste målmænd i verden. Også får Arsenal godkendt et offside mål...

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » lørdag, 27. okt, 2012 22:35

Sligo Rovers vandt allerede i sidste weekend (og i den næstsidste runde) det irske mesterskab, hvilket betød at alverdens gloryhunters havde en uge til at indfinde sig til sejrsfesten i går aftes, da Sligo rundede sæsonen af med en hjemmekamp mod Shamrock. Guess who joined the celebration?

Billede
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Besvar