Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
5-7...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
-
- Alder: 37
Jeg godtede mig rigtigt, da den stod 4-1 til halvleg og gik så i seng. Så vågner man op og ser den endte 5-7 til Arsenal. Haha wtf?! Skulle aldrig have slukket. Men hvad fanden laver Reading i PL..? Dét var til grin, det der.
Det er skisme også dumt. Skylden falder helt og given nu kun på dig.Tom_Jorsal skrev:Jeg godtede mig rigtigt, da den stod 4-1 til halvleg og gik så i seng. Så vågner man op og ser den endte 5-7 til Arsenal. Haha wtf?! Skulle aldrig have slukket. Men hvad fanden laver Reading i PL..? Dét var til grin, det der.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Begynder faktisk at blive varm på Walcott, bare på grund af at den motherF'er er så fucking hurtig! Ville virkelig skide i bukserne hvis jeg skulle op imod ham som forsvar.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Kom så chelsea! (Bare fordi jeg hader Man U)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Bedre nu?thefugle skrev:Kom så chelsea! (Bare fordi jeg hader Man U)
Stakkels rafael, kan slet ikke forstå at der dømmes mål, når nu bolden kun er inde med en beskeden ½ meters penge. En uvant situation.
Edit: den kamp gider jeg heller ikke se..............
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Ja hej en hånd på bolden fra Man U's side, selv jeg kunne se den på mit TV. Men Man U skal jo os vinde med dommerhjælp, så er alt jo ved det normale!jørgen lk skrev:Bedre nu?thefugle skrev:Kom så chelsea! (Bare fordi jeg hader Man U)
Stakkels rafael, kan slet ikke forstå at der dømmes mål, når nu bolden kun er inde med en beskeden ½ meters penge. En uvant situation.
Og så blev Chelsea snydt for straffe.
Ja det må ikke være nemt pludselig at få en korrekt kendelse imod sig. Nu blev Chelsea så til gengæld snydt for et straffe.jørgen lk skrev:Bedre nu?thefugle skrev:Kom så chelsea! (Bare fordi jeg hader Man U)
Straffe dømt mod manu i tillægstiden. 

Ham der Sturridge, er han mon til salg?
EDIT: Åh, nej nu vælter det ind med undskyldninger fra morten brun, en ny forsvarer på 19 år i united-forsvaret. Ja, det er jo nærmest uretfærdigt.
EDIT: Åh, nej nu vælter det ind med undskyldninger fra morten brun, en ny forsvarer på 19 år i united-forsvaret. Ja, det er jo nærmest uretfærdigt.
Jack Nicholson - on how he knows women so well: