Dagens Kampe
- JudgeArdaStudge
Re: Dagens Kampe
Selvfølgelig undskylder Manures fans inde på bold.dk deres exit med, at de ikke stillede i stærkeste opstilling. Man kan nærmest fornemme, hvor grådkvalte de er, men de er i sandhed nogle latterlige fodboldfans. Sølle, at de ikke vil anerkende et nederlag og endnu mere sølle, at de i søndags ikke kunne se noget forkert i dommerens beslutninger.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Der bliver da scoret nogle mål i denne runde af liga cuppen. Hazards frispilning til Ramires til sidst er verdensklasse. Av vi kunne godt bruge en kreativ type alla Hazard eller Mata.
-
Hey, skal vi egentlig ikke lige tage en sjov debat igen. Hvorfor bliver der ikke fløjtet straffe i 2. halvleg, da Mata skyder bolden op på Keane's arm?
Fan af Manchester United
- JudgeArdaStudge
Som sagt...grådkvalte.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Vel heller ikke så svært når man næsten altid er mindst én mand mere på banen end modstanderen.

Senest rettet af JudgeArdaStudge torsdag, 01. nov, 2012 00:53, rettet i alt 1 gang.
-
Nej og altid får den nemmeste lodtrækningArda skrev:Vel heller ikke så svært når man næsten altid er mindst én mand mere på banen end modstanderen.
Mvh.Brag.
- JudgeArdaStudge
Præcis. Det er godt, at vi forstår hinanden.
- Kristoffer
Haha, god debat Arda!
Jeg synes det var godt for Chelsea de fik revanche. Det var fortjent. Cuppen ligger vel lige til højrebenet for dem nu.

Jeg synes det var godt for Chelsea de fik revanche. Det var fortjent. Cuppen ligger vel lige til højrebenet for dem nu.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
- Redtothebone
Jo det kan vi da godtAllanShore skrev:Hey, skal vi egentlig ikke lige tage en sjov debat igen. Hvorfor bliver der ikke fløjtet straffe i 2. halvleg, da Mata skyder bolden op på Keane's arm?

Og så kan du måske samtidig lige give dit syn på om du synes det er ok at Nani slipper med gult 1:10 ind i klippet. ( i mine øjne et rødt kort)
Men man må give united fansene det støtter op "deres" dommere

YNWA
Straffet er et dommerskøn, meget identisk med den valencia havde i kampen i søndags, hvorRedtothebone skrev:Jo det kan vi da godtAllanShore skrev:Hey, skal vi egentlig ikke lige tage en sjov debat igen. Hvorfor bliver der ikke fløjtet straffe i 2. halvleg, da Mata skyder bolden op på Keane's arm?synes du der var straffe ? jeg gør
Og så kan du måske samtidig lige give dit syn på om du synes det er ok at Nani slipper med gult 1:10 ind i klippet. ( i mine øjne et rødt kort)
Men man må give united fansene det støtter op "deres" dommere![]()
der heller ikke blev dømt straffe.
Jeg syntes ikke der er straffe i nogen af dem.
Ja syntes det er fint at give dem begge et gult, kan virkelig ikke se, at den ene er værre end
den anden.
Mvh.Brag.
- Redtothebone
Så prøv at kigge igen og hold øje Nani's højre fod dom han stempler i brystet på Oscar ikke hårdt men han gør detBrag skrev:Straffet er et dommerskøn, meget identisk med den valencia havde i kampen i søndags, hvorRedtothebone skrev:Jo det kan vi da godtAllanShore skrev:Hey, skal vi egentlig ikke lige tage en sjov debat igen. Hvorfor bliver der ikke fløjtet straffe i 2. halvleg, da Mata skyder bolden op på Keane's arm?synes du der var straffe ? jeg gør
Ja syntes det er fint at give dem begge et gult, kan virkelig ikke se, at den ene er værre end
den anden.
YNWA
Prøver men kan ærligt ikke se det sorry.Redtothebone skrev:Så prøv at kigge igen og hold øje Nani's højre fod dom han stempler i brystet på Oscar ikke hårdt men han gør detBrag skrev:Straffet er et dommerskøn, meget identisk med den valencia havde i kampen i søndags, hvorRedtothebone skrev:Jo det kan vi da godtAllanShore skrev:Hey, skal vi egentlig ikke lige tage en sjov debat igen. Hvorfor bliver der ikke fløjtet straffe i 2. halvleg, da Mata skyder bolden op på Keane's arm?synes du der var straffe ? jeg gør
den anden.
Mvh.Brag.