Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » torsdag, 22. nov, 2012 15:45

jesper skrev:Mugge, dit argument med at klager skal ske privat er ikke i alle henseende god. Det har da netop offentlighedens interesse, at både klage OG svar er tilgængeligt. Og at man altid har gjort sådan er da ikke just udviklinde. Som sagt, jeg respekterer dig arbejde, men jeg finder dig nogle gange firkantet og ikke særligt lyttende til brugerne. Og ja, jeg vælger at skrive dette offentligt med vilje.
Nu er du forholdsvis ny bruger, så du er måske lidt undskyldt. Men jeg har sagt det flere gange før, at jeg ikke vil sagsbehandle herinde. Det er et forhold mellem mig, og den som det drejer sig om. Det hverken kan eller skal jeg informere de andre brugere om. Jeg tror også du ville sætte pris på, hvis du selv kom i sådan en situation, at vi tog det privat. Men er der noget at tage aktion på, så gør jeg det også. Men jeg vil have noget konkret. Alt det der småsurhed om en bruger kan jeg ikke bruge til noget. Send mig noget med nogle eksempler på, at reglerne er blevet overtrådt, og så ser jeg selvfølgelig på det.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 22. nov, 2012 15:46

Alex Brockins skrev:
jesper skrev:Mugge, dit argument med at klager skal ske privat er ikke i alle henseende god. Det har da netop offentlighedens interesse, at både klage OG svar er tilgængeligt. Og at man altid har gjort sådan er da ikke just udviklinde. Som sagt, jeg respekterer dig arbejde, men jeg finder dig nogle gange firkantet og ikke særligt lyttende til brugerne. Og ja, jeg vælger at skrive dette offentligt med vilje.
Hvis der ikke sendes officielle klager, så kan ego'et ikke plejes.
I det mindste er mit ego ikke lige så stort som dit.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » torsdag, 22. nov, 2012 15:48

Hekkem skrev:
Mugge skrev:
Hekkem skrev:
Mugge skrev: Jeg har ikke modtaget en eneste klage, så måske bl.a. derfor. Og sålænge folk overholder reglerne, så må de være her.
Så skal du vist til at høre bedre efter. Der kommer klage efter klage efter klage over hans besynderlige færden herinde.
Jeg kan ikke bruge sure opstød til noget. Send noget konkret til mig på en PB - det har altid været sådan det foregår.
Når man så giver klager den officielle vej, bliver det brugt imod en og man bliver 'hængt til tørre'. Så pænt nej tak til den løsning.

Andre fortæller det fint andre grunde.
Og igen kommer du med sjove påstande.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 22. nov, 2012 15:55

Mugge skrev:
Alex Brockins skrev:
Selvfølgelig ikke, men så er det jo heldigt for dig, at du kan være stor på andre måder.

Hvornår begynder du egentligt at modargumentere Hekkems påstande?
Best in the world at everything I do.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » torsdag, 22. nov, 2012 16:04

I har nu brugt flere sider på at svine AllanShore's tilstedeværelse til og skrige efter hans hoved, men ingen af jer gider(/kan?) finde bedre begrundelser for en eventuel karantæne end at han (i jeres hoved) "er en parasit" og at hans tilstedeværelse (igen, i jeres hoved) "er en provokation" - nå ja, og så naturligvis at han er ManU fan. Det er ret ynkeligt.

AllanShore er i takt med at I har jordet ham mere og mere blevet mindre og mindre saglig, det vil jeg gerne give folk ret i (og det er en skam, for han var en ganske fin debattør tidligere). Men hvis I ikke kan se indad og erkende, at I selv har været mindst ligeså slemme (hvilket endda er at formulere det meget pænt - I har været meget værre), så hersker der godt nok et chokerende snævertsyn herinde. Skulle han bannes, så skulle Hekkem, VP, AndreasN, Emmy og flere andre have været det længe forinden.

Hvis folk kan finde ét eksempel, hvor AllanShore har været værre end hans haters, og kan argumentere saglig og underbygget for, hvorfor en udelukkelse er på sin plads, så undskyld opstødet. Kan I ikke, burde I ærligt talt holde jeres kæft.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 22. nov, 2012 16:07

Alex Brockins skrev:
Mugge skrev:
Alex Brockins skrev:
Selvfølgelig ikke, men så er det jo heldigt for dig, at du kan være stor på andre måder.

Hvornår begynder du egentligt at modargumentere Hekkems påstande?
Hvilke påstande?

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 22. nov, 2012 16:08

Mugge skrev:
Ingen påstande her, men skindbar sandhed. Enten husker du ikke specielt godt eller også bare genstridig stædig. Men svært ved at tage kritik, det har du ihvertfald.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 22. nov, 2012 16:23

Aarde skrev:I har nu brugt flere sider på at svine AllanShore's tilstedeværelse til og skrige efter hans hoved, men ingen af jer gider(/kan?) finde bedre begrundelser for en eventuel karantæne end at han (i jeres hoved) "er en parasit" og at hans tilstedeværelse (igen, i jeres hoved) "er en provokation" - nå ja, og så naturligvis at han er ManU fan. Det er ret ynkeligt.

AllanShore er i takt med at I har jordet ham mere og mere blevet mindre og mindre saglig, det vil jeg gerne give folk ret i (og det er en skam, for han var en ganske fin debattør tidligere). Men hvis I ikke kan se indad og erkende, at I selv har været mindst ligeså slemme (hvilket endda er at formulere det meget pænt - I har været meget værre), så hersker der godt nok et chokerende snævertsyn herinde. Skulle han bannes, så skulle Hekkem, VP, AndreasN, Emmy og flere andre have været det længe forinden.

Hvis folk kan finde ét eksempel, hvor AllanShore har været værre end hans haters, og kan argumentere saglig og underbygget for, hvorfor en udelukkelse er på sin plads, så undskyld opstødet. Kan I ikke, burde I ærligt talt holde jeres kæft.
Jeg har indsendt en klage til Mugge over denne sætning. Nu må vi se, om Mugge handler, som han siger.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 22. nov, 2012 16:24

Hekkem skrev:
Mugge skrev:
Ingen påstande her, men skindbar sandhed. Enten husker du ikke specielt godt eller også bare genstridig stædig. Men svært ved at tage kritik, det har du ihvertfald.
Prøv da for pokker at komme med noget konkret i stedet for, det er vel det mindste man kunne forlange?

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 22. nov, 2012 16:30

Jeg har skam haft mine karantæner, Aarde, så det behøves du ikke være bange for. AllanShore har, såvidt vides, ingen haft (husker i hvert fald ikke, at han har været inaktiv) - derimod bliver der holdt hånden over ham gang på gang. Jeg synes, at der latterligt, at det er Hekkem (og os andre for den sags skyld), der bliver gjort til skurkene.

Jeg laver desværre ikke reglerne, men for mig at se, så burde der være en langt længere snor til os Liverpoolfans, der befinder os på vores forum, end der burde til en, der er tilhænger af vores værste rivaler. Det synes jeg ikke har været tilfældet, og jeg synes, at det på rette tid, at han vender tilbage til sit eget lokumsforum.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 22. nov, 2012 16:33

Det er det vildeste deja-vu man får ved at læse de sidste par sider i denne tråd og prikken over i'et var da Aarde kom til undsætning efter flere dage, hvor vi ikke har hørt noget til ham/dig. Den er sikker hver gang. Det må være 117 gang, at AllanS har trådt ved siden af/folk har følt han har trådt ved siden af og Aarde er kommet til hans undsætning og forsvaret ham. Ganske skræmmende at få disse deja-vu oplevelser.

Vi må have gang i dagens Europa-cup kampe, så tråden kan komme tilbage på rette spor igen..!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 22. nov, 2012 16:39

AndreasN skrev:Jeg har skam haft mine karantæner, Aarde, så det behøves du ikke være bange for. AllanShore har, såvidt vides, ingen haft (husker i hvert fald ikke, at han har været inaktiv) - derimod bliver der holdt hånden over ham gang på gang. Jeg synes, at der latterligt, at det er Hekkem (og os andre for den sags skyld), der bliver gjort til skurkene.

Jeg laver desværre ikke reglerne, men for mig at se, så burde der være en langt længere snor til os Liverpoolfans, der befinder os på vores forum, end der burde til en, der er tilhænger af vores værste rivaler. Det synes jeg ikke har været tilfældet, og jeg synes, at det på rette tid, at han vender tilbage til sit eget lokumsforum.
Kunne ikke være mere enig. Nuvel, jeg argumenter ret kraftigt generelt for ytringsfrihed, men jeg har bare uendeligt svært ved at se logikken i at en scum debatterer her. Hvis jeg tilhørte HA, så skriver jeg heller ikke i Bandidos forum.

Hekkem m.fl.: Jeg støtter til fulde jeres slet skjulte kritik af Mugge, som er firkantet og for bundet af et sæt regler. Det kan ikke passe at adm selv er spydig og kontinuerligt holder fast i/henviser til et regelsæt, når man egentlig bare vil diskutere brugen af forrummerne. Så må man tage debatten, når den er der.

Et godt eksempel på åbent brugerdemokrati er, når Mugge åbent spørger ind til kamptrådede og rent faktisk lytter til brugerne.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 22. nov, 2012 16:41

Alex Brockins skrev:
Aarde skrev:I har nu brugt flere sider på at svine AllanShore's tilstedeværelse til og skrige efter hans hoved, men ingen af jer gider(/kan?) finde bedre begrundelser for en eventuel karantæne end at han (i jeres hoved) "er en parasit" og at hans tilstedeværelse (igen, i jeres hoved) "er en provokation" - nå ja, og så naturligvis at han er ManU fan. Det er ret ynkeligt.

Jeg har indsendt en klage til Mugge over denne sætning. Nu må vi se, om Mugge handler, som han siger.
Så det er din forventning, at jeg giver en lang karantæne for dette?

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 22. nov, 2012 16:43

Mugge skrev:
Nu er du forholdsvis ny bruger, så du er måske lidt undskyldt. Men jeg har sagt det flere gange før, at jeg ikke vil sagsbehandle herinde. Det er et forhold mellem mig, og den som det drejer sig om. Det hverken kan eller skal jeg informere de andre brugere om. Jeg tror også du ville sætte pris på, hvis du selv kom i sådan en situation, at vi tog det privat. Men er der noget at tage aktion på, så gør jeg det også. Men jeg vil have noget konkret. Alt det der småsurhed om en bruger kan jeg ikke bruge til noget. Send mig noget med nogle eksempler på, at reglerne er blevet overtrådt, og så ser jeg selvfølgelig på det.
Jeg er forholdsvis ny, men jeg har fuldt forrummet i flere år. Du misser pointen fuldstændigt. Det handler ikke om at sagsbehandle, det handler om at tage debatten, lytte til argumenterne og diskutere ud fra dem. Som sagt, så har det (med mindre det er noget groft af en eller anden slags) offentlighedens interesse, hvis en klage er offentlig og svaret er offentligt tilgængeligt.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 22. nov, 2012 16:44

Mugge skrev:
Alex Brockins skrev:

Så det er din forventning, at jeg giver en lang karantæne for dette?
Skal du ikke frem med det flotte gule kort, som så mange brugere får, når de siger dommeren er en bavian?
Liverpool Football Klopp

Besvar