Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Robbie_God_Fowler

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 23. dec, 2012 16:11

Det der irriterer mig mest ved at se United spille er de 4-5 spillere, som ved hver eneste kendelse søger dommeren og slår ud med armene og brokker sig. Rooney, Giggs, Young og Evra er her store syndere. Det er helt sikkert et taktisk træk, men det gør det ikke mindre usmageligt.

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 23. dec, 2012 16:15

YNWA! skrev:
Wormie skrev:hvordan er det lige at RvP undgår at få rødt.

Det jo HELT SINDSYGT hvad han kan få lov til at gører uden at få rødt. han manglede egentlig bare lige at nigge et par skaller så havde han været klar til Mikkel Kessler.

Fucking tamt af dommeren ikke viser ham ud. havde det været en liverpool spiller havde vi nok fået mere ind 2 rødt kort.

Han spiller for United derfor ;)
Ja det er vel nok disse dage. Men os svinsk af Williams, han var vist ikke meget bedre i den situation.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 23. dec, 2012 16:20

At williams er en klaphat skal ikke retfærdiggøre at rvp kan bokse og rive trøjen af ham det lignede først kvæler tag men på langtsom kan man se han har fat i trøjen helt op under wiliams hage.

Hvis swansea spillerne ikke havde blandet sig havde rvp dummet sig endnu mere, det var dræber blink af en psykopat i hans øjne
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » søndag, 23. dec, 2012 16:22

Ro på gutter...

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 23. dec, 2012 16:24

Det blev alligevel jul. Sejr til os selv og City, pointtab til Scum... :flag5: :flag5:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 23. dec, 2012 16:25

Is på Wormie. Jeg kan nu godt forstå, at Van Persie bliver sur i situationen. Aktionen fra Williams virker jo overlagt og hører ingen steder hjemme. Men nu fik han så også gult for at reagere for vildt, hvilket jeg synes er fint. God dommeraktion i dag af den unge Oliver.

Fint resultat for os, Swansea har et konkurrencedygtigt mandskab i forhold til en top 8 placering.

APLFC
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af APLFC » søndag, 23. dec, 2012 16:31

Jeg synes også det er dårligt at RVP ikke for det røde kort. Han forsøger over flere omgange at angribe Williams, hvis ikke Swansea spillerne havde stået i vejen for RVP, havde det nok endt i voldsomt overfald fra ham. Det så ihvertfald ud som om det var det han prøvede at gennemføre.

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » søndag, 23. dec, 2012 16:34

Synes sgu situationen var komisk, det ærgede mig dog, at RVP ikke fik det røde kort. Omvendt kunne jeg ikke lade være med at grine, da jeg så situationen i langsom gengivelse, hvor Williams tyrer bolden i hovedet på RVP :D

Det morede mig sgu også, at Rooney nok spillede sin dårligste kamp i karrieren. Kæft hvor var han ringe man!

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 23. dec, 2012 17:08

Av av av et mål af Torres. Stop nu med at komme i form igen.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

elpistolero7
Alder: 32

Indlæg af elpistolero7 » søndag, 23. dec, 2012 17:08

Fremragende hovedstød af Torres

Brugeravatar
RobertS
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 54

Indlæg af RobertS » søndag, 23. dec, 2012 17:32

Hvordan KAN vi havde tabt til det der AV hold?????????
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 23. dec, 2012 17:33

Føj. Aston Villas indsats i dag sætter jo deres præstation i sidste weekend i relief. For dælen hvor var det dumt at forære 3 points til sådan et l....hold :( :oops:

3-0 til Chelski efter en god halv time. En spadseretur i parken.
Senest rettet af Sledgehammer søndag, 23. dec, 2012 17:37, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 23. dec, 2012 17:36

Det sjover er at mr. ferguson nu udtaler at man kan dø af at blive ramt af en bold. Mit gæt er at dommeren ikke dømmer man utd de næste mange måneder. Endda selvom han dømte en næsten perfekt kamp. Eneste lille fejl var ikke at give Giggs gult for hans nedslagtning af Dyer.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 23. dec, 2012 17:37

Hvordan kan vi dog tabe til det her Aston Villa hold?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » søndag, 23. dec, 2012 17:44

Mambo skrev:
Guffi182 skrev:Nogen andre der har set de 2 røde kort der blev givet i West Ham - Everton kampen? Ganske enkelt grotesk så ringe det dømt. Dommerstandarden i england er da helt ufattelig ringe...

http://www.101greatgoals.com/gvideos/we ... ighlights/
I begge tilfælde kommer spilleren med knopperne forrest i skulderhøjde og rammer sin modstander. Synes nu sagtens det kan forsvares at give rødt det.
Nej, det kan fandme ikke (undskylder jeg bander). Klippet viser tydeligt at Carlton Cole kigger på bolden hele vejen, så det kan maksimalt give et gult kort for farligt spil.

Der er intet der indikerer at Carlton Cole kan se at en modspiller er i nærheden af situationen. Skal man så have rødt kort for at have benet i den højde, når der ikke er en modspiller i nærheden? Situationen er jo den samme. Han er bare uheldig at der er en Everton spiller ved ham i den pågældende situation.

Sådan en elendig dommer skal bare sparkes langt ud af ligaen. Især fordi han gentager sin håbløse kendelse i slutminutterne med kompensationsdommen mod Darron Gibson. Av av, hvor er det elendigt dømt.

Hvad angår Ashley Williams, så er det jo hjernedødt lavet af manden. En skam at situationen er håndteret på banen, da han burde have karantæne for sådan noget svineri. Det hører ingen steder hjemme på en fodboldbane!

Villas nedtur mod Chelsea kan vel ikke overraske meget. De var spillet en del ned tidligt mod os, men vi kunne bare ikke få scoret. Havde vi scoret tidligt i den kamp, kunne vi lige så godt have kørt dem over lige så.

Besvar