Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » søndag, 23. dec, 2012 19:00

Brad Guzan har vist sig at være en klassekeeper. Han ville også være min MoM i dag - over hele banen vel og mærke. Fantastiske redninger han har i dag og er en og alene skyld i, at det ikke blev tocifret.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » søndag, 23. dec, 2012 19:06

ScouserTommy skrev:
YNWA! skrev:
ScouserTommy skrev:Godt snuppet af målmanden. Han har haft nogle fine redninger og er vel Villas MoM.
Hvad står der 7-0?? Men alligevel er han MoM? Damn, hvor må Aston Villa være elendige i dag så!
Nu fulgte jeg kun kampen som billed- og lydkulisse til en masse jule-gøremål, men jeg kunne høre på kommentatorudbruddene at han diskede op med et par fine refleksredninger på store Chelsea-chancer, og et pareret strafespark pynter jo også altid. Men selvf., på et hold der taber 0-8 bliver MoM i sagens natur altid billigt til salg.

Ah, så desværre ikke selv kampen, så tak for feedbacken :army7:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 23. dec, 2012 19:57

Rafa-effekten.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 24. dec, 2012 09:55

Billede

Uploaded with ImageShack.us
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 25. dec, 2012 20:50

Lidt party pooper-agtigt, men jeg må indrømme, at jeg ikke helt kan være med på den der laven sjov med Fergusons oplevelse af den situation. Det er nok lige at tage munden for fuld, men jeg må indrømme, at jeg virkelig synes det ser farligt ud, og jeg forstår virkelig hans vrede. van Persies hoved støtter ikke mod jorden, så han skal ikke rammes meget anderledes før det faktisk er potentielt virkelig farligt, og nakkehvirvler skal man sgu ikke spøge med. Det gør Williams i allerhøjeste grad, og det gør man derfor indirekte, hvis man gør sig morsom over den situation. Jeg synes, der er al mulig grund til at fordømme den aktion på det kraftigste. At gå efter Ferguson - som jeg sandt for dyden heller ikke kan udstå - er ganske enkelt for fattigt og for lavt. Det var situationen for potentielt farlig til. Det mener jeg sgu.

Er jeg den eneste, som har det sådan?
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 25. dec, 2012 20:58

@ Rasmus

Nej. Hovedløs aktion af Williams. Sagt fra en person, som hader Robin Van Persie.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 25. dec, 2012 21:45

Rasmus skrev:Lidt party pooper-agtigt, men jeg må indrømme, at jeg ikke helt kan være med på den der laven sjov med Fergusons oplevelse af den situation. Det er nok lige at tage munden for fuld, men jeg må indrømme, at jeg virkelig synes det ser farligt ud, og jeg forstår virkelig hans vrede. van Persies hoved støtter ikke mod jorden, så han skal ikke rammes meget anderledes før det faktisk er potentielt virkelig farligt, og nakkehvirvler skal man sgu ikke spøge med. Det gør Williams i allerhøjeste grad, og det gør man derfor indirekte, hvis man gør sig morsom over den situation. Jeg synes, der er al mulig grund til at fordømme den aktion på det kraftigste. At gå efter Ferguson - som jeg sandt for dyden heller ikke kan udstå - er ganske enkelt for fattigt og for lavt. Det var situationen for potentielt farlig til. Det mener jeg sgu.

Er jeg den eneste, som har det sådan?
Ahr nu må du lige. Man dør skisme ikke af at få en bold i hovedet . Tror man det, så mangler man Gud hjælpene realitets sans. Så kom du bare ned til jorden sammen med os andre igen. Edit manglede lige en smiley ;)

Som de sagde på Match of the Day, så var mr. fergusons udtalelse langt overdreven.

Men ja, det var dumt af Williams, som jeg også skrev lige efter episoden eller kampen, og kan godt forstå van persies reaktion.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » onsdag, 26. dec, 2012 16:16

Pas nu på ham van persie der. Han er jo nærmest i livsfare.

Lysholt

Indlæg af Lysholt » onsdag, 26. dec, 2012 16:26

Hekkem skrev:Pas nu på ham van persie der. Han er jo nærmest i livsfare.
Han skal nok ikke være med fremme på hjørne, tænk hvis han skulle op og heade!!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 26. dec, 2012 16:27

Jeg har nu set Giggs på 20 minutter appellere 10 gange :shock:

Stor respekt for de meritter han har opnået i sin karriere. Men det er simpelthen for klamt at se på hans konstante fokus på dommeren. En spiller af den gamle skole burde da om nogen kunne forstå, at det drejer sig om at spille fodbold.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 26. dec, 2012 16:58

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg har nu set Giggs på 20 minutter appellere 10 gange :shock:

Stor respekt for de meritter han har opnået i sin karriere. Men det er simpelthen for klamt at se på hans konstante fokus på dommeren. En spiller af den gamle skole burde da om nogen kunne forstå, at det drejer sig om at spille fodbold.
En spiller der har arbejdet sammen med Portvinstuden i så mange år ved om nogen, hvad der skal til for at få dommeren til at dømme "rigtigt" næste gang...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 26. dec, 2012 17:03

hvordan klare fergie ikke at få et gult kort :>
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » onsdag, 26. dec, 2012 17:29

Fantastisk kamp af Newcastle indtil videre. Manu har fået to tilfældige mål efter dødbolde, mens Newcastle har skabt flere chancer, holdt på bolden og bevaret et solidt pres på manu uden bold.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 26. dec, 2012 17:42

hvorfor får fergie ikke gult kort hvergang han forlader det tekniske felt og går og bag linjedommeren og snakker til ham. dommeren kan jo ikke dømme korrekt hvis han skal besvare spørgsmål fra fergie
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 26. dec, 2012 17:54

Det kommer jo ikke som nogen overraskelse. 4-3 til ManU :-(
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Besvar