Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvis man ikke ved hvad man skal lave i dag kan bl.a. se følgende kampe :
Fiorentina-Napoli
Chelsea-Arsenal
Ajax-Feyenoord
Tottenham- Man Utd
Atletico Madrid-Levante
Roma-Inter
Valencia-Real Madrid
Bordeaux-PSG
Dertil kommer nogle Bundesligakampe, men de mest interessante (imø Bayern og Dortmund) blev spillet i går.
Fiorentina-Napoli
Chelsea-Arsenal
Ajax-Feyenoord
Tottenham- Man Utd
Atletico Madrid-Levante
Roma-Inter
Valencia-Real Madrid
Bordeaux-PSG
Dertil kommer nogle Bundesligakampe, men de mest interessante (imø Bayern og Dortmund) blev spillet i går.
-
Der røg den eksamen i morgen i vasken.AJ skrev:Hvis man ikke ved hvad man skal lave i dag kan bl.a. se følgende kampe :
Fiorentina-Napoli
Chelsea-Arsenal
Ajax-Feyenoord
Tottenham- Man Utd
Atletico Madrid-Levante
Roma-Inter
Valencia-Real Madrid
Bordeaux-PSG
Fan af Manchester United
Jeg skal først på torsdag og fredag, så der er masser af tid.
Surprise: Cavani på tavlen. Udligning til 1-1 efter et komisk føringsmål til Fiorentina. Cavanis 17. ligamål i sæsonen, og nummer 100 i Serie A i alt.
Surprise: Cavani på tavlen. Udligning til 1-1 efter et komisk føringsmål til Fiorentina. Cavanis 17. ligamål i sæsonen, og nummer 100 i Serie A i alt.

Gaardsøe om Chelsea's angribere: "De minder meget om hinanden, Torres og Ba."

Hvad sker der også for hans ønskeliste på Arsenals vegne: Rangel og Danièle De Rossi. Lewandowski er dog et godt bud.
Torres med nyt hår. KARSE!
Senest rettet af LFC-Aaby søndag, 20. jan, 2013 14:31, rettet i alt 1 gang.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
De får næppe fat i ham her i januar. Måske det kan lykkes til sommer, men så skal de nok have et mere spændende projekt at tilbyde, end de har nu. Aktuelt kan de ikke tilbyde noget, Dortmund ikke kan.AJ skrev:Hvad sker der også for hans ønskeliste på Arsenals vegne: Rangel og Danièle De Rossi. Lewandowski er dog et godt bud.
Nejnej ikke i januar. Men hvis Arsenal kommer i CL anser jeg det ikke for urealistisk. Arsenal er en større klub end Dortmund. Det mener jeg ligger helt fast. Og så ville lønchecken med sikkerhed også være større cf. Walcotts nye kontrakt.
-
Hvorfor skal Faxe ALTID kommentere Arsenals kampe. Steve Bould here we come!
Flot mål af Mata, men elendig opdækning af Sagna.
Gad vide om en six-pack er nok til 90 minutter? Ellers må jeg på tanken...Robbie_God_Fowler skrev:Hvorfor skal Faxe ALTID kommentere Arsenals kampe. Steve Bould here we come!
Uafgjort er vel det bedste i Chelsea-Arsenal? Men skal der være en vinder, så skal det vel være Chelsea...
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Og det ligner det så også...AJ skrev:Uafgjort er vel det bedste i Chelsea-Arsenal? Men skal der være en vinder, så skal det vel være Chelsea...
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Jeg ser nu Chelsea sejr som det klart bedste resultat. Jeg tror ikke på, at Chelsea kommer til at skulle kæmpe for CL kvalifikation - det har de simpelthen en for stærk trup til. Arsenal derimod er rystende usikre i defensiven.
Jeg har ikke kunnet lade være med at holde med Chelsea efter Rafa kom til - det må jeg indrømme. De er ikke i direkte konkurrence med os alligevel (modsat Arsenal), og hvis det kan lade sig gøre (omend det nok er utopisk at tro på), så ser jeg hellere dem (læs: Rafa) vinde ligaen, end de to Manchester-klubber.AJ skrev:Uafgjort er vel det bedste i Chelsea-Arsenal? Men skal der være en vinder, så skal det vel være Chelsea...
Jeg håber Chelsea vinder - og det ser unægteligt også ud til at gå den vej. De spiller godt, og Arsenal er omvendt startet helt ekstremt svagt.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det vil jeg så til gengæld tillade mig at betvivle.AJ skrev:Nejnej ikke i januar. Men hvis Arsenal kommer i CL anser jeg det ikke for urealistisk. Arsenal er en større klub end Dortmund. Det mener jeg ligger helt fast. Og så ville lønchecken med sikkerhed også være større cf. Walcotts nye kontrakt.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp