Hold kæft en hjerneblødning af Hazard, kunne forstå hvis det var en af Swansea spillerne, men det var sku en lille knægt. Knægten var så også god til bare at ligge på bolden.Callesen skrev:Mon Suarez får et par ugers fred i medierne nu?
Hazard er lige blevet en ny kæledække.
Dagens Kampe
- Ma Captain
Re: Dagens Kampe
There is only one Captain...... Ma Captain!!
Nej nej nej for en svinestreg af Hazard. Jeg kan ikke beskrive med tal hvor mange dages karantæne jeg synes han skal have for den. Det er simpelthen for sindsygt af ham
Man kan ikke være lige heldig hver gang
Er der nogle, der præcis kan forklare, hvad der er foregået for os, der ulykkeligvis ikke har 6'eren? Der er lidt delte meninger - Jordan Ibe og Flanagan skriver på Twitter, at det aldrig er et rødt kort, mens andre skriver, at bolddrengen filmer (hvor komisk det end lyder).
Liverpool Football Klopp
-
Det må jo bare betyde 9 måneders karantæne hvis man skal prøve at følge præcedens og så skal jeg vist ha' afskibet Hazard fra mit managerhold 
Men ellers, så synes jeg egentlig bare, at det er selvforskyldt af ham bolddrengen. Der står forhåbentlig ikke i jobbeskrivelsen, at man skal lægge sig oven på bolden for at trække tiden.

Men ellers, så synes jeg egentlig bare, at det er selvforskyldt af ham bolddrengen. Der står forhåbentlig ikke i jobbeskrivelsen, at man skal lægge sig oven på bolden for at trække tiden.
Fan af Manchester United
Har nu set en video med det, og jeg synes faktisk det ligner at Hazard selv skubber bolddrengen, at han så lægger sig oven på bolden er en anden ting..AllanShore skrev:Det må jo bare betyde 9 måneders karantæne hvis man skal prøve at følge præcedens og så skal jeg vist ha' afskibet Hazard fra mit managerhold
dog tillader det ikke at Hazard sparker ham.
AndreasN skrev:Er der nogle, der præcis kan forklare, hvad der er foregået for os, der ulykkeligvis ikke har 6'eren? Der er lidt delte meninger - Jordan Ibe og Flanagan skriver på Twitter, at det aldrig er et rødt kort, mens andre skriver, at bolddrengen filmer (hvor komisk det end lyder).
Godt nok også flabet af bolddrengen - men at forsvare Hazard kan jeg nu heller ikke!
Bolddrengen spiller helt afgjort på det. Og bortset fra, at det er korrekt, at Hazard selvfølgelig går over stregen, er det jo også dybt kritisabelt, at en bolddreng låser en bold ved at lægge sig på den, så et udehold, som jagter et mål, ikke kan få den.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Det var alligevel ualmindeligt hurtigt, den video blev taget ned.
Liverpool Football Klopp
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
If it was Manchester United playing instead, the ball boy would've got sent off!
Ellers ganske enig med Rasmus.
Ellers ganske enig med Rasmus.
Senest rettet af Callesen onsdag, 23. jan, 2013 22:46, rettet i alt 1 gang.
Følgende skrev bolddrengen for 4 timer siden på sin twitter-profil: "Charlie Morgan™ @CHARLIEM0RGAN
The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting" Sociale medier længe lever
The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting" Sociale medier længe lever

- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
Kom ikke og sig, at League Cup (aka Capital One Cup) er en ligegyldig turnerning. Det er cup-fodbold, når det er bedst. Hvor er det befriende med en turnerning, der ikke altid vindes af favoritterne på trods af, at selv favoritter bruger de stærkeste startopstillinger.
Glæder mig til at se Bradford-Swansea. Sikke en verdenssensation det vil være, hvis Bradford skal spille EL i næste sæson.
Hazard? Uha, den er ikke god. Først skubber han knægten ned over bolden. Derefter losser han ham i sækken. Den karantæne bør (som AllanShore er lidt inde på) være tættere på de 9 måneder Cantona fik, end de 8 spilledage Suarez fik. Faktisk burde det være en skærpende omstændighed, at der er tale om et barn. Uhyre spændende at se, hvad FA gør.
Glæder mig til at se Bradford-Swansea. Sikke en verdenssensation det vil være, hvis Bradford skal spille EL i næste sæson.
Hazard? Uha, den er ikke god. Først skubber han knægten ned over bolden. Derefter losser han ham i sækken. Den karantæne bør (som AllanShore er lidt inde på) være tættere på de 9 måneder Cantona fik, end de 8 spilledage Suarez fik. Faktisk burde det være en skærpende omstændighed, at der er tale om et barn. Uhyre spændende at se, hvad FA gør.
Kloppite
Prøv i øvrigt at læg mærke til ham klaphatten i bagrunden i en grøn agtig jakke, som klapper efter han har sparket ham..
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Det ændre jo ikke på at det fuldstændig åndsvag måde Hazard opfører sig på.
Det røde kort er efter min mening helt i orden og han fortjener en lang karentæne...
Hvis det havde været Saurez, så var det jo fået fuldstændig AMOK
Det røde kort er efter min mening helt i orden og han fortjener en lang karentæne...
Hvis det havde været Saurez, så var det jo fået fuldstændig AMOK

Nu viser klippet kun fra da bolddrengen ligger på bolden. Inden da, der når han knapt hen til bolden inden Hazard overfalder ham - bolddrengen får ingen chance for at aflevere bolden til målmanden - selvfølgelig spurtede knægten ikke hen til bolden for at få den sat i spil igen, det er klart, men det var heller ikke fordi han bare stod med den. Straks knægten fik fat i bolden overfaldt Hazard ham, og endte med at vælte ham omkuld. Her er det så at knægten lægger sig på bolden, hvorefter Hazard giver ham et spark i siden - lige ved ribbenene.
Var Hazard blevet væk, ville bolden være kommet langt hurtigere i spil, end hvis han var lykkedes med at komme over og flå bolden ud af hænderne på bolddrengen!
Håber han får en lang karantæne - men jeg tror ikke på mere end max 3 spilledage og en bøde.
Var Hazard blevet væk, ville bolden være kommet langt hurtigere i spil, end hvis han var lykkedes med at komme over og flå bolden ud af hænderne på bolddrengen!
Håber han får en lang karantæne - men jeg tror ikke på mere end max 3 spilledage og en bøde.