Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
-
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Han er fløj, ikke angriber. Desuden er det ikke £15 mio. up-front, men med en masse add-ons, der til sidst kan ende ud i det beløb.
Fan af Manchester United
- Ma Captain
Det er sku godt set det der. Newcastle har lavet en fransk koloni. Vanvittigt Imo.Chris R. skrev:Pardew i år 2006 omkring Arsenal der sendte en start-11'er på banen uden en eneste englænder: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/4792270.stm
Man kan roligt sige at Pardew har skiftet mening siden da. I Debuchy, Mbiwa og Haidara har de allerede købt 3 franskmænd i dette vindue, og Gouffran fra Bordeaux og Sissoko fra Toulouse står angiveligt også på deres ønskeliste. Det betyder at ingen af de engelske spillere de har i truppen kommer til at indgå i deres optimale start-11, så det er kun et spørgsmål om tid inden Newcastle spiller med en 100% udenlandsk startopstilling, ligesom Arsenal gjorde. Bliver spændende at se Pardews reaktion til det, men mon ikke han siger noget andet end i 2006?
Hvis man kigger på de englændere de har i truppen er de godt nok også middelmådige. En skadesfri Steven Taylor er faktisk den eneste der har niveauet til at indgå i en startopstilling i en klub der vil være i top 10, problemet er bare han næsten aldrig er skadesfri. Resten - hvilket inkluderer navne såsom Perch, Williamson, Ameobi brødrene, Nile Ranger, Gosling, Harper og Ryan Taylor - har niveau til bunden af Premier League eller toppen af Championship, hvilket er hvorfor de alle vill sidde på bænken/være ude af kamptruppen hvis der ingen skader er.
EDIT: Kunne ikke lade være med at lave en formodet startopstilling, forudsat Sissoko handlen og Gouffran handlen går igennem, samt Coloccini bliver til sommer:
----------Krul
Debuchy - Coloccini - Mbiwa - Santon
-------Tiote - Sissoko
Ben Arfa - Cabaye - Gouffran
---------Cisse
En rigtig fornuftig start-11'er faktisk må man sige.
Men ikke nok med at alle i den stærkeste start-11'er er udenlandske - deres bedste reserver er faktisk også udenlandske. Her tænker jeg på Marveaux, Anita, Bigirimana, Haidara, Jonas og Obertan, ligesom at jeg også forventer Pardew snart begynder af bruge Amalfitano noget mere. Synes det er helt sindssygt at de 16-17 bedste spillere er udenlandske når man tænker på Pardews udtalelser fra 2006.
Du har ramt fuldstændig plet, de har på en uge sikret sig: Mbiwa, Sissoko, Gouffran, Haidara, og hvis vi så tager Debuchy med der er 2 uger gammel. Vanvittigt. I forvejen har de Arfa, Cabaye, Cisse, Tiote, Marveaux, Anita, Bigirmana og Obertan der os er fransktalende, og i den henseende vil jeg såmænd gerne vide hvor mange home growns de har?
Jeg har allerede nævnt 13 fransktalende spillere, og derefter har de også spansk/italiensk talende spillere i Santon, Colochini og Jonas. Jeg går sku lidt fra den når jeg tænker på det her, og så Kunne de også have haft Remy.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg kommer til at tænke på:Pede skrev:http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Forbund ... -efter-mig
Stakkels fergie.
Tænk engang den gamle ***, kunne bringe et smil frem på mine læber.
EiIbmWP0RF8
[/YouTube]
Vi SMADRER det PIShold !
Cynwal skrev:Jeg kommer til at tænke på:Pede skrev:http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Forbund ... -efter-mig
Stakkels fergie.
Tænk engang den gamle ***, kunne bringe et smil frem på mine læber.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
De bitre har købt den hollandske midtbanespiller Leroy Fer. £ 8 millioner pund for en 22 årig hollandsk landsholdsspiller er udmærket købmandsskab af Moyes må man sige. Jeg troede ellers kassen var tom, men nu ser Everton pludselig ud til at have en habil midtbane med Fellaini, Fer og Pienaar. Ærgeligt at der ikke længere er plads til pivelendige Phil Neville.
Selvom Neville ikke er nogen god spiller individuelt, så tror jeg nu ikke man skal undervurdere betydningen af at have en spiller som ham, der har stor rutine, og altid giver sig fuldt ud.
Men Leroy Fer spiller vel heller ikke helt samme plads som Neville. Er han ikke mere en 8'er end en 6'er?
Landsholdsspiller er måske også så meget sagt, idet han kun har spillet to kampe på tre år. Men med 22 år har han da, som de fleste hollandske landsholdsspillere pt, tiden for sig.
Men Leroy Fer spiller vel heller ikke helt samme plads som Neville. Er han ikke mere en 8'er end en 6'er?
Landsholdsspiller er måske også så meget sagt, idet han kun har spillet to kampe på tre år. Men med 22 år har han da, som de fleste hollandske landsholdsspillere pt, tiden for sig.
-
Ja han er 8'er, og kommer derfor ikke til at være direkte konkurrent til Neville. Det var også mere en mulighed for at smide en skjult sviner af sted mod Neville, da jeg ikke kan døje de to brødre. Som om Everton ikke allerede var et fysisk stærkt hold, så får de nu endnu mere muskelmasse på holdet.
Øv, nu får Spurs hentet Holtby til klubben med det samme. Stort boost for dem, desværre. Og tilsvarende skidt for Schalkes muligheder i ligaen såvel som CL, hvor de jo har fået en god lodtrækning i form af Galatasaray.
-
Ja, det er lidt en streg i regningen. Til gengæld kan det vise sig, at Defoe er ude med en alvorlig hofteskade, som måske kræver operation. Holtby er desværre et rigtig godt køb, da han er så alsidig. En typisk Levy signing, god spiller til meget lav pris.
Schalke kan faktisk risikere at misse CL kval i denne sæson, hvor de indtil videre har måttet kæmpe for at hænge fast i toppen af tabellen. Måske vi kunne smide et bud på Höwedes eller Papastavepladelos til sommer. I mine øjne to rigtig gode midterforsvarer.
Schalke kan faktisk risikere at misse CL kval i denne sæson, hvor de indtil videre har måttet kæmpe for at hænge fast i toppen af tabellen. Måske vi kunne smide et bud på Höwedes eller Papastavepladelos til sommer. I mine øjne to rigtig gode midterforsvarer.
-
- Alder: 32
Drogba til Galatasaray
http://footy.dk/2013/01/28/officielt-dr ... latasaray/
http://footy.dk/2013/01/28/officielt-dr ... latasaray/
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Øv. Så det slut med Balotelli historier fra England. Måske man skal til at følge Milan lidt tættere...
Kommer det ikke helt automatisk 

Stupidity now - Insanaty later
Robbie_God_Fowler skrev:Ja, det er lidt en streg i regningen. Til gengæld kan det vise sig, at Defoe er ude med en alvorlig hofteskade, som måske kræver operation. Holtby er desværre et rigtig godt køb, da han er så alsidig. En typisk Levy signing, god spiller til meget lav pris.
Haha robbie

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Evertons handel vedrørende Leroy Fer er faldet sammen.
Sky Sports News @SkySportsNews
Everton confirm that £8.5m deal to sign Leroy Fer from FC Twente is off - more on #SSN
Everton confirm that £8.5m deal to sign Leroy Fer from FC Twente is off - more on #SSN
Det er netop derfor, jeg synes det er dejligt LFC ikke går ud og offentliggør noget, inden alt er på plads. Det er både tåbeligt og unødvendigt. Nu ender bestyrelsen med at få halvdelen af fanskaren på nakken.jacobq skrev:Evertons handel vedrørende Leroy Fer er faldet sammen.