Dagens Kampe
- JudgeArdaStudge
Re: Dagens Kampe
You suck. 

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Kan til stadighed ikke forstå det store had der er opvokset mod Barca pga. deres overlegenhed. Det jo som om de bliver puttet op på scums niveau efterhånden.
Barca er ikke slemmere end Real Madrid. Og scum er 1000 gange værre. Mindst
-
Nå ja, men det er vel bare en stille dag på kontoret for Valdes.
Fan af Manchester United
Jeg skal se den igen, før jeg vil vove den påstand, at der var klar kontakt. Ramos trækker benet til sig, men om det er før eller efter Adriano smider sig kan jeg ikke sige. Og smider sig det gør han altså, og måske er det også derfor den ikke bliver dømt, fordi det er lidt søgt at kaste sig på den måde på det tidspunkt.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Arda skrev:You suck.

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Scum er en million milliard gange værre end alt andet. EODasger90 skrev:Kan til stadighed ikke forstå det store had der er opvokset mod Barca pga. deres overlegenhed. Det jo som om de bliver puttet op på scums niveau efterhånden.

2 RM-sejre over Barca på en uge, det må give dem - og os - lidt optimisme før de skal en tur på Toilettet.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Had er måske et lige lovligt stærkt ord, men jeg har ikke respekt for mange af spillernes teatralske attitude. Spillere som Fabregas og Mascherano (gjorde det igen idag) er hoppet med på denne vogn efter de er skiftet til klubben. Pedro og Busquets er dog klart de værste - det ligner de bliver skudt hver gang der er fysisk kontakt.asger90 skrev:Kan til stadighed ikke forstå det store had der er opvokset mod Barca pga. deres overlegenhed. Det jo som om de bliver puttet op på scums niveau efterhånden.
Men jeg bryder mig nu lige så lidt om Pepe og Angel Di Maria, der også blæser om kuld, hvis de rammes af en let brise.
Så Adriano. Pointen er, at benet er ude, men bliver trukket til sig, og Adrianos fald er på ingen måde naturligt. Jeg har ualmindeligt svært ved at se, at der skulle være kontakt, så klokkeklar film og god beslutning af dommeren, der for en gangs skyld ikke faldt for det. Deres barnlige og pinlige reaktion siger alt om dem.Aarde skrev:AndreasN skrev: Hvis det er straffesparket, du refererer til, så var det Adriano, der blev nedlagt, og der var da klar kontakt. Klokkerent straffe.
Når det er sagt, så er den efterfølgende reaktion selvfølgelig stadig dybt, dybt kritisabel. Især Valdes opførsel var langt under lavmålet.
Liverpool Football Klopp
Synes man kane se i den langsomme at sokken/benskinnen rykker sig, og derved også kontakt. Adriano er dog igang med sit fald inden kontakten kommer. Han overdriver ligeledes sit fald.
Interessant at se hvor mange dage Victor Valdez udvisning og tilsvining af dommeren giver. Skal mindst koste det samme som Sergio Ramos fik.
Det vil sige ingen kamptræning til Valdez den næste stykke tid. Det kan styrke Pepe Reinas muligheder for at blive Spaniens valg i målet mens Casillas er ukampdygtig
Interessant at se hvor mange dage Victor Valdez udvisning og tilsvining af dommeren giver. Skal mindst koste det samme som Sergio Ramos fik.
Det vil sige ingen kamptræning til Valdez den næste stykke tid. Det kan styrke Pepe Reinas muligheder for at blive Spaniens valg i målet mens Casillas er ukampdygtig
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Fedt at se Barcelona kan tabe 3 kampe i træk - Milan 0-2 , Real 1-3 & Real 1-2. ( Sjældent syn )
Ps. Liverpool går løs med målscoringerne pt!
Ps. Liverpool går løs med målscoringerne pt!

You'r Never Walk Alone. ///
- JudgeArdaStudge
Hylde Ryan Giggs?!?Jesper skrev:Jeg syntes det giver god mening i dag. Det er en unik præstation, Giggs har bedrevet og den er værd at hylde - det kan jeg sagtens som Liverpool fanLarsU skrev:For en gangs skyld ville jeg ønske, at 6'eren holdt fast i deres princip om altid at vise Swansea..!ScouserTommy skrev:Dejligt at RM og Barca også tørner sammen kl. 16. Så er man fri for at henslæbe en kold og blæsende lørdag eftermiddag med at se Scum mod Norwich

Aldrig i livet om jeg ville hylde en sådan neandertal.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
PREACH!Arda skrev:Hylde Ryan Giggs?!?Jesper skrev:Jeg syntes det giver god mening i dag. Det er en unik præstation, Giggs har bedrevet og den er værd at hylde - det kan jeg sagtens som Liverpool fanLarsU skrev:For en gangs skyld ville jeg ønske, at 6'eren holdt fast i deres princip om altid at vise Swansea..!ScouserTommy skrev:Dejligt at RM og Barca også tørner sammen kl. 16. Så er man fri for at henslæbe en kold og blæsende lørdag eftermiddag med at se Scum mod NorwichFor hvad dog? At han er et hjerteløst fæ, der ikke har nok i at parkere snøvsen i én madamme. Ja, det er storartet. Lad os i samme ombæring hylde Shrek for at hakke i en prostitueret, mens konen venter barn og Øvra, der "glemmer" at fortælle endnu en prostitueret, at han er en gift "mand".
Klap, klap, klapHATTE!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Du beviser da med al tydelighed, at mennesket engang korpulerede med neandertalerne.. (sarkasme kan være anvendt..)Arda skrev:Hylde Ryan Giggs?!?Jesper skrev:Jeg syntes det giver god mening i dag. Det er en unik præstation, Giggs har bedrevet og den er værd at hylde - det kan jeg sagtens som Liverpool fanLarsU skrev:For en gangs skyld ville jeg ønske, at 6'eren holdt fast i deres princip om altid at vise Swansea..!ScouserTommy skrev:Dejligt at RM og Barca også tørner sammen kl. 16. Så er man fri for at henslæbe en kold og blæsende lørdag eftermiddag med at se Scum mod NorwichFor hvad dog? At han er et hjerteløst fæ, der ikke har nok i at parkere snøvsen i én madamme. Ja, det er storartet. Lad os i samme ombæring hylde Shrek for at hakke i en prostitueret, mens konen venter barn og Øvra, der "glemmer" at fortælle endnu en prostitueret, at han er en gift "mand".
Klap, klap, klapHATTE!
Utroligt så lavt niveau forummet nogle gange ved enkelte brugere befinder sig på.. (sarkasme er ikke anvendt).
Totalt ødelæggende for lysten til at debattere fodbold generelt og Liverpool i særdeleshed.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Der klemte sig vist lige en 2-1 sejr over Sevilla ind mellem Milan 0-2 og Real 1-3 kampene. Men tre nederlag på fire kampe er nu også et sjældent syn.DAGGER! skrev:Fedt at se Barcelona kan tabe 3 kampe i træk - Milan 0-2 , Real 1-3 & Real 1-2. ( Sjældent syn )
Er jeg den eneste der er godt og grundigt træt af stille og rolige diskussioner bliver trukket ned i sølet i diverse tråde, når enkelte brugere får lyst til at spyde galde ud? Kan man i det mindste ikke have pli nok til at holde sig væk?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!