@ Jesper
Det du forsøger på nu er decideret ynkeligt.
Jesper skrev:Du tager som altid tingene ud af en sammenhæng, for ovenstående var en bemærkning, som kom fra at blive kaldt klaphat. Neandertaler-bemærkningen var taget fra dit eget sobre indlæg, men omskrevet i sarkastisk form. Sarkasme er ikke det samme som persomangreb.
Du ved udmærket godt, at jeg ikke kaldte
dig for en klaphat, for der er ingen person-rettede angreb i mit første indlæg. Jeg kaldte Giggs, Rooney og Øvra for klap, klap, klaphatte!
Du anvendte ordet "Du" i det indlæg, jeg quotede tidligere - ergo var det personligt, eftersom jeg jo kun kan være "Du".
Så hold du nu lidt igen, inden du kommer helt ud på dybt vand, for du kan jo udmærket godt selv, inderst inde, se hvor forkert, du har været på den. Desuden var der ikke den store dialog omkring Giggs-snakken, selvom mit bidrag rent faktisk er et...bidrag til dialogen, omend det måtte være pervidt? Går ud fra, du mener
perfidt.
Nogle af os taler måske af og til i hårde toner, men du er trods alt,
den eneste, der skulle forsøge at ødelægge lidt af glæden ved sejren over Wigan - Allerede der blev jeg pissed og når du så tilmed synes, vi skal hylde Giggs og går ind for mere "vold" i El Clasico, så står jeg af.