Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ja, lad dem dog hylde nazismen - hvad er der galt i det?!
UEFA er normalt til at lukke op og prutte i, meeeeen her har de nu en meget god sag. Hvad har det at hylde nazismen og se fodbold med hinanden at gøre, Aquilani4?
UEFA er normalt til at lukke op og prutte i, meeeeen her har de nu en meget god sag. Hvad har det at hylde nazismen og se fodbold med hinanden at gøre, Aquilani4?
Liverpool Football Klopp
Nåeh så var der da lige en der fik bekendt kulør, og jeg gætter på at den er hvid. Usmagligt.Aquilani4 skrev:Lazio spiller i aften mod Stuttgart for tomme tribuner i Rom bare fordi de heilede. Hvor er UEFA til grinLad nu fans vise deres følelser FFS.
Jeg regner i øvrigt med både at Tottenham Hotjews og Chelsea går videre, pisse ærgeligt at Liverpool smed det i sidste runde, ellers kunne man have fået nogle gode euroæiske kampe i foråret mod et engelsk hold.
- TomViolence
- Alder: 36
"Bare fordi de heilede"....?Aquilani4 skrev:Lazio spiller i aften mod Stuttgart for tomme tribuner i Rom bare fordi de heilede. Hvor er UEFA til grinLad nu fans vise deres følelser FFS.
Jeg regner i øvrigt med både at Tottenham Hotjews og Chelsea går videre, pisse ærgeligt at Liverpool smed det i sidste runde, ellers kunne man have fået nogle gode euroæiske kampe i foråret mod et engelsk hold.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Håber ikke han hiver "en gammel romersk hilsen" kortet fremTomViolence skrev:"Bare fordi de heilede"....?Aquilani4 skrev:Lazio spiller i aften mod Stuttgart for tomme tribuner i Rom bare fordi de heilede. Hvor er UEFA til grinLad nu fans vise deres følelser FFS.

Fodbold er følelser, og politik er også en af del af fodbold!
Det er helt fair at Lazio hylder deres politiske fortid med Benito, som var stor fan af klubben etc.
Det er også fair at St. Pauli og Livorno hylder kommunismen.
Tænk hvis alle klubber var sjælløse som Wigan og HB Køge. Jeg ville droppe sporten.
Det er helt fair at Lazio hylder deres politiske fortid med Benito, som var stor fan af klubben etc.
Tænk hvis alle klubber var sjælløse som Wigan og HB Køge. Jeg ville droppe sporten.
Hent Shelvey tilbage!
Hvad fanden snakker du om? Fodbold og politik har INTET med hinanden at gøre!Aquilani4 skrev:Fodbold er følelser, og politik er også en af del af fodbold!
Hylder ved at heile? Det er det mest idiotiske, jeg til dato har læst på forum.
Liverpool Football Klopp
De er nu ikke nazister, men fascister. Ideologierne ligger tæt på hinanden, men nazisme er en "under" ideologi til fascisme. Fascismen er ikke så optaget af racerenhed som nazismen, men det er stadig meget stærk nationalisme.
Fascismen står stærkt i et traditionsbundet Italien. Jeg mener ikke det er forkert at beskrive Berlusconi som fascist, selvom han selvfølgelig er ingenting i forhold til Mussolini.
Men det hører ingen steder hjemme på et fodbold stadion. De her mennesker strækker jo ikke bare armen i vejret, de forfølger og begår overfald mod fremmede kulturer og politiske modstandere, der beskrives som årsagen til at deres eget samfund er i opløsning.
Selvfølgelig er der tale om en lille og hård kerne der begår yderlighederne, men kulturen er mere vidtrækkende. Det er desværre sådan er vi mennesker bedst bryder vores grænser og normer i flok, da det er nemmere når man er flere om det ud fra teorien "hvis de kan retfærdiggøre det, så kan jeg også".
Man bliver nødt til at forstå hvor mange unge mennesker de rekrutterer hvert år, fordi disse mennesker finder kærlighed i fodbold, men ønsker at finde ligesindede der forstår deres passion. De er sårbare og nemme at påvirke til holdninger og handlinger, der før ville være så fjerne for dem. Det er afskyeligt.
Fascismen står stærkt i et traditionsbundet Italien. Jeg mener ikke det er forkert at beskrive Berlusconi som fascist, selvom han selvfølgelig er ingenting i forhold til Mussolini.
Men det hører ingen steder hjemme på et fodbold stadion. De her mennesker strækker jo ikke bare armen i vejret, de forfølger og begår overfald mod fremmede kulturer og politiske modstandere, der beskrives som årsagen til at deres eget samfund er i opløsning.
Selvfølgelig er der tale om en lille og hård kerne der begår yderlighederne, men kulturen er mere vidtrækkende. Det er desværre sådan er vi mennesker bedst bryder vores grænser og normer i flok, da det er nemmere når man er flere om det ud fra teorien "hvis de kan retfærdiggøre det, så kan jeg også".
Man bliver nødt til at forstå hvor mange unge mennesker de rekrutterer hvert år, fordi disse mennesker finder kærlighed i fodbold, men ønsker at finde ligesindede der forstår deres passion. De er sårbare og nemme at påvirke til holdninger og handlinger, der før ville være så fjerne for dem. Det er afskyeligt.
Jeg forbinder det at heile med at være nazist. Jeg er godt klar over, at fascisme er noget andet, men deres hilsen er vist også noget anderledes end at heile.
De få tåber må finde et andet sted end et fodboldstadion, hvor de kan stå og stritte med armen. Fodbold og politik går på ingen måde hånd i hånd, og det er helt i orden, at Lazio straffes.
De få tåber må finde et andet sted end et fodboldstadion, hvor de kan stå og stritte med armen. Fodbold og politik går på ingen måde hånd i hånd, og det er helt i orden, at Lazio straffes.
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Alonso skrev:De er nu ikke nazister, men fascister. Ideologierne ligger tæt på hinanden, men nazisme er en "under" ideologi til fascisme. Fascismen er ikke så optaget af racerenhed som nazismen, men det er stadig meget stærk nationalisme.
Jeg kan anbefale at se Bernardo Bertoluccis film "1900" hvis man ønsker indblik i fascismens Italien. Man skal selvfølgelig være forberedt på, at det er set gennem lettere - nej snarere dyb-røde indstruktør-briller. Men en fantastisk film.
Vi SMADRER det PIShold !
Spurs er intet uden Bale. 

Ja men Gallas, Livermore og Adebayer er også med skyldig i denne skuffelse i dag. Men dejligt med lidt modgang til Tottenham.RedRedRed skrev:Spurs er intet uden Bale.
Inter vinder vel i overtiden/straffe

You'r Never Walk Alone. ///
Positivt er det ihvertfald at de er i forlængede spilletid. Om de vinder eller ej så har de 2 timers bold i benene og de spiller igen søndag. Bliver jo nødt til at håbe de sætte MANGE point til 

Har altid syntes det er mærkeligt med udebanemål i overtiden. Efter min mening burde et mål bare være et mål.DAGGER! skrev:Der kom Spurs "udebanemål".. 2x Inter i OT er umuligt
Nå men når Bale så ryger til en klub undenfor PL næste år, så skal vi da ikke bekymre os om Tottenham mere, for satan hvor er de intet uden Bale...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.