Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Reglen om udebanemål gælder vel ikke i den ekstra spilletid?
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Cambiasso kommer til at ærgre sig grusomt over sin afbrænder til allersidst i ordinær tid...DAGGER! skrev:Der kom Spurs "udebanemål".. 2x Inter i OT er umuligt

I øvrigt en klassisk dødssynd af Inter-keeperen, parere ud midt i det lille felt

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Desværre joMads T. skrev:Reglen om udebanemål gælder vel ikke i den ekstra spilletid?
- Sledgehammer
Haha, ja, bare Suarez så ikke ryger samme vej, for så er vi jo lige vidt.thefugle skrev:Nå men når Bale så ryger til en klub undenfor PL næste år, så skal vi da ikke bekymre os om Tottenham mere, for satan hvor er de intet uden Bale...
Nu kender jeg ikke Bales kontraktforhold, men medmindre han har kontraktudløb får Spurs jo nok en pæn skilling for ham, så de kan hente en god erstatning ind.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det gør han ikke...ScouserTommy skrev:Haha, ja, bare Suarez så ikke ryger samme vej, for så er vi jo lige vidt.thefugle skrev:Nå men når Bale så ryger til en klub undenfor PL næste år, så skal vi da ikke bekymre os om Tottenham mere, for satan hvor er de intet uden Bale...
Nu kender jeg ikke Bales kontraktforhold, men medmindre han har kontraktudløb får Spurs jo nok en pæn skilling for ham, så de kan hente en god erstatning ind.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Hård skæbne for Inter, som ellers leverede et godt comeback. Men med LFC øjne, så er det fint for mig at Spurs stadig har EL at skulle junglere oven i sæsonafslutningen af PRL. Håber også Chelsea klarer sig videre af den grund.
Selv mit skæg er rødt!
Er det ikke noget nyt? Synes altid der ingen "mål fordel" er i overtidenBelloni skrev:Desværre joMads T. skrev:Reglen om udebanemål gælder vel ikke i den ekstra spilletid?
Verden er smask fuld af hyklere....
Har det ikke altid været sådan?Thommo skrev:Er det ikke noget nyt? Synes altid der ingen "mål fordel" er i overtidenBelloni skrev:Desværre joMads T. skrev:Reglen om udebanemål gælder vel ikke i den ekstra spilletid?

Muligt, men mener bare det har været sådan at ekstra tids mål, ikke talte ekstra som udehold 

Verden er smask fuld af hyklere....
Re: Sv: Dagens Kampe
Did Torres just... score? 
EDIT: Og hvordan fik han ikke et straffe der? Det er utroligt gang på gang at se billeder af bagliniedommere, der står en meter fra en situation, og overser de mest åbenlyse kendelser.

EDIT: Og hvordan fik han ikke et straffe der? Det er utroligt gang på gang at se billeder af bagliniedommere, der står en meter fra en situation, og overser de mest åbenlyse kendelser.
Jeg ved ikke hvad de dommere laver. Jeg tror ikke jeg nogensinde har set dem lave noget som helst.Aarde skrev:Did Torres just... score?
Dog synes jeg ikke der var straffe, selvom det i første omgang så sådan ud.
Åhh Torres. 

Der var da langt fra straffe.Nicoen skrev:Jeg ved ikke hvad de dommere laver. Jeg tror ikke jeg nogensinde har set dem lave noget som helst.Aarde skrev:Did Torres just... score?
Og nu har han så brændt et straffe, ham Torres. Så røg den selvtillid, han ellers lige havde fået...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Man så det komme så snart han tog bolden i hænderne. Der er bare intet, der vil lykkes for Torres i Chelsea.Nicoen skrev:Åhh Torres.
Mener I det? Der er da klar kontakt mellem Torres' ben og Steua-spillerens ryg.LarsU skrev:Der var da langt fra straffe.Nicoen skrev:Jeg ved ikke hvad de dommere laver. Jeg tror ikke jeg nogensinde har set dem lave noget som helst.Aarde skrev:Did Torres just... score?
Og nu har han så brændt et straffe, ham Torres. Så røg den selvtillid, han ellers lige havde fået...
Senest rettet af Aarde torsdag, 14. mar, 2013 22:51, rettet i alt 1 gang.
- Sledgehammer
Og brændte et straffe. Selvtillid og skarphed er ikke som det var engang.Aarde skrev:Did Torres just... score?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp