Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » onsdag, 03. apr, 2013 10:53
Thommo skrev:Skøtt skrev:
Guardiola får sin sag for i næste sæson!
Det bliver svært ikke at skuffe, må man sige. Hvis Pep kan nærme sig denne sæsons resulater vil jeg sige han har imponeret....
Fatter stadig ikke Pep får det sæde, ovenpå sådan en BM sæson.
Som jeg har forstået det var de jo nødt til at finde en anden, fordi Heynckes vil på pension. Han har endda sagt nej til en "retrætepost" i klubbens bestyrelse.
Uanset hvem de så end havde valgt som afløser, ville vedkommende få en hård tjans, ikke mindst hvis BM også vinder CL.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
ScouserTommy skrev:Thommo skrev:Skøtt skrev:
Guardiola får sin sag for i næste sæson!
Det bliver svært ikke at skuffe, må man sige. Hvis Pep kan nærme sig denne sæsons resulater vil jeg sige han har imponeret....
Fatter stadig ikke Pep får det sæde, ovenpå sådan en BM sæson.
Som jeg har forstået det var de jo nødt til at finde en anden, fordi Heynckes vil på pension. Han har endda sagt nej til en "retrætepost" i klubbens bestyrelse.
Uanset hvem de så end havde valgt som afløser, ville vedkommende få en hård tjans, ikke mindst hvis BM også vinder CL.
Synes jeg læste at Heynckes var åben overfor en sæson mere. Men selvfølgelig svært hvis det var Guardiola man virkelig gerne ville have. Nok usandsynligt han ville være ledig næste år.
-
Aquilani4
af Aquilani4 » onsdag, 03. apr, 2013 12:00
Larry Dillman skrev:Aquilani4 skrev:Det er hver gang det samme med Bayern og det tyske landshold til slutrunder. De kommer nok til at få gummiben i en semifinale, lad os nu se om Juve ikke også kan gøre det til en dogfight i Torino.
Real Madrid vinder hele skidtet og Mourinho tangerer Paisley's 3 CL-titler. Det er written in the stars.
I øvrigt god kamp af PSG, og fortjent de scorer til 2-2, men de kunne have sagtens have vundet kampen, som jeg også havde forudset.
Jeg skulle lige til at reagere ganske hårdt på ovenstående, men det er vist generationsbetinget og med CL-finaler og slutrunder fra de sidste 10 års tid har du jo faktisk ret!
Men med brutale oplevelser gennem 80'erne og start-90'erne af et maskinelt, hammerkedeligt og altvindende tysk landshold og ditto Bayern-mandskab (fra Dorfner, Pflügler, Schwabl og Wohlfahrt-æraen) er det bare en anden fornemmelse min generation har...lidt a la Linekers betragtninger om fodbold, som en ting "...tyskerne altid vinder til sidst" - visdommen og præcisionen heri er dog nok outdated for nyere generationer af fodboldfans og -spillere
Edit: Hmm..ved nærmere eftertanke vandt tyskerne ikke titler i 80'erne med deres panser-bold (husker dog ikke deres 1980-EM vindere, selvom Horst Hrubesh som finale-matchvinder antyder lidt...men både 90 og 96-holdene spillede god bold med masser af profiler!), ligesom Bayern ikke vandt mesterholds-titler i perioden 1976-2001.....så erindringen har vist været subjektiv, men nok alligevel virkelighedsnær for dem, der husker perioden!
Siden det tyske landshold fik sin revival ved VM i Tyskland, så har de altid røget ud i semifinale eller finale.
Lidt det samme med Bayern. 2 tabte finaler de sidste 3 år.
Hent Shelvey tilbage!
-
Larry Dillman
af Larry Dillman » onsdag, 03. apr, 2013 12:15
Aquilani4 skrev:Larry Dillman skrev:Aquilani4 skrev:Det er hver gang det samme med Bayern og det tyske landshold til slutrunder. De kommer nok til at få gummiben i en semifinale, lad os nu se om Juve ikke også kan gøre det til en dogfight i Torino.
Real Madrid vinder hele skidtet og Mourinho tangerer Paisley's 3 CL-titler. Det er written in the stars.
I øvrigt god kamp af PSG, og fortjent de scorer til 2-2, men de kunne have sagtens have vundet kampen, som jeg også havde forudset.
Jeg skulle lige til at reagere ganske hårdt på ovenstående, men det er vist generationsbetinget
og med CL-finaler og slutrunder fra de sidste 10 års tid har du jo faktisk ret!
Men med brutale oplevelser gennem 80'erne og start-90'erne af et maskinelt, hammerkedeligt og altvindende tysk landshold og ditto Bayern-mandskab (fra Dorfner, Pflügler, Schwabl og Wohlfahrt-æraen) er det bare en anden fornemmelse min generation har...lidt a la Linekers betragtninger om fodbold, som en ting "...tyskerne altid vinder til sidst" - visdommen og præcisionen heri er dog nok outdated for nyere generationer af fodboldfans og -spillere
Edit: Hmm..ved nærmere eftertanke vandt tyskerne ikke titler i 80'erne med deres panser-bold (husker dog ikke deres 1980-EM vindere, selvom Horst Hrubesh som finale-matchvinder antyder lidt...men både 90 og 96-holdene spillede god bold med masser af profiler!), ligesom Bayern ikke vandt mesterholds-titler i perioden 1976-2001.....så erindringen har vist været subjektiv, men nok alligevel virkelighedsnær for dem, der husker perioden!
Siden det tyske landshold fik sin revival ved VM i Tyskland, så har de altid røget ud i semifinale eller finale.
Lidt det samme med Bayern. 2 tabte finaler de sidste 3 år.
Øh....ja - som jeg også skriver?
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
-
Aquilani4
af Aquilani4 » onsdag, 03. apr, 2013 19:14
Mine bud på aftenens kampe:
Malaga - Dortmund 1-1
Real Madrid - Galatasaray 3-0
Men kunne være sjovt hvis tyrkerne skaber overraskelsen. Dont underistimate the turks, de præsterer bedst når ingen forventer noget.
Men på den anden side har vi Real Madrid, den royale kongeklub, med de konservative ideologier.
Jeg håber på en tæt kamp, så vi kan få et drama i Istanbul, damn en kulisse det ville blive hvis Galatasaray får et godt resultat med fra i aften.
Og så vil vi kunne hører larmende BMW'er fra vores huse.
Hent Shelvey tilbage!
-
SimonA
- Alder: 27
Mine bud på kampene i aften.
Málaga - Dortmund 1-2
Real Madrid - Galatasaray 3-1
YNWA
-
Aquilani4
af Aquilani4 » onsdag, 03. apr, 2013 19:31
Glem ikke Drogba.
En af fodboldhistoriens største "Big Game players"... Hvilket Liverpool desværre fik at føle mange gange.
Hent Shelvey tilbage!
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » onsdag, 03. apr, 2013 20:09
SimonA skrev:Mine bud på kampene i aften.
Málaga - Dortmund 1-2
Jeg vil se Malaga-Dortmund, og min mavefornemmelse siger mig, at der lurer en overraskelse. Malaga har været underdogs gennem hele turneringen, men de har spillet godt og snydt mange på papiret større hold. Og de har altså et par spillere, der kan noget ud over det sædvanlige, ikke mindst Isca.
Men selvf er Dortmund favorit til den samlede sejr.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Aquilani4
af Aquilani4 » onsdag, 03. apr, 2013 20:12
What, Riera på venstrebacken

Hent Shelvey tilbage!
-
SimonA
ScouserTommy skrev:SimonA skrev:Mine bud på kampene i aften.
Málaga - Dortmund 1-2
Jeg vil se Malaga-Dortmund, og min mavefornemmelse siger mig, at der lurer en overraskelse. Malaga har været underdogs gennem hele turneringen, men de har spillet godt og snydt mange på papiret større hold. Og de har altså et par spillere, der kan noget ud over det sædvanlige, ikke mindst Isca.
Men selvf er Dortmund favorit til den samlede sejr.
Málaga har gjort det godt, og tror også det bliver en tæt kamp i aften. Tror dog Dortmund har så meget klasse, at de hiver en smal sejr hjem, og gør det helt færdigt hjemme.
YNWA
-
SimonA
For mig ingen tvivl om at selvfølgelig går Real videre, men også at Dortmund ordner det på Signal Idunna. Alt andet ville være en stor overraskelse.
YNWA
-
AndersF
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 31
Aquilani4 skrev:What, Riera på venstrebacken

Jeg synes at have læst herinde, at Riera gennem hele sæsonen for Galatasaray har huseret på venstrebacken, såvel i liga som CL sammenhæng
Har dog ikke selv nogen viden omkring det. Nogen der kan be/afkræfte ovenstående?

-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
AndersF skrev:Aquilani4 skrev:What, Riera på venstrebacken

Jeg synes at have læst herinde, at Riera gennem hele sæsonen for Galatasaray har huseret på venstrebacken, såvel i liga som CL sammenhæng
Har dog ikke selv nogen viden omkring det. Nogen der kan be/afkræfte ovenstående?

Det er korrekt. Jeg kender en Gala-fan, og han siger, at Riera altid spiller den plads.
-
Aquilani4
af Aquilani4 » torsdag, 04. apr, 2013 10:08
Wow, mine tips var rigtige. En sikker 3-0 sejr til Real Madrid og en remis mellem Malaga og Dortmund
Findes der i øvrigt nogen med en lige så douchey jubelscene som C.Ron? Det er på hjemmebane og alligevel laver han den der afdæmpede "calma"

Hent Shelvey tilbage!
-
AllanShore
af AllanShore » torsdag, 04. apr, 2013 13:24
Aquilani4 skrev:Wow, mine tips var rigtige. En sikker 3-0 sejr til Real Madrid og en remis mellem Malaga og Dortmund
Findes der i øvrigt nogen med en lige så douchey jubelscene som C.Ron? Det er på hjemmebane og alligevel laver han den der afdæmpede "calma"

Altid noget at han ikke heiler.
Fan af Manchester United